Citat:
Ursprungligen postat av
AlexxHooker
"Det privatliv som diskuteras är alltid sånt som du själv initierat."
På tiden då jag satt med fejkkedjor runt halsen i en krockskadad plåtburk och försökte vara allt jag inte är, tar ni idag, då jag är ärlig med ta mig fan allt, även när det är genant och trots att det ligger mig i fatet, och menar att jag fortfarande ljuger.
Så ni menar alltså att jag till och med ljuger i förklaringarna till mina lögner då eller?
Varför? hahaha?
För vem?
-"Det är just för att du presenterar dig som en krösus och det är bara en av alla sidor som du själv diskuterat."
Nej, jag PRESENTERADE mig som en krösus, nu är jag öppen och ärlig med att jag är dirt whore poor och kör en v70 ist för en krockskadad estnisk s-klass med kattguld runt halsen.
Men detta blundar ni inför.
Nej, det var inte allt som blev denna sommar, det var typ allt som jag vloggade och laddade upp på hela sommaren, det innebär inte att vi inte gör något bara för att vi inte filmade det åt dig.
Jag värderar tid med familjen och tycker för det mesta att kameran och insta storys är en pärs eller ett nödvändigt ont, och skiter mer än gärna i det så ofta och så mycket jag kan.
Bara för att du inte ser det betyder det inte att det inte finns.
Ni verkar tro att det enda jag är är mina videos, att det finns en person bakom och en framför kameran
Vet du vad Alex. Jag tror att det i dig finns en genuin intention när du säger att du vill bli en bättre människa. Det tror jag faktiskt. Men att det är enkelt för dig att göra, det är det inte.
För mig så kan jag se i mitt liv många dumma saker som är gjort, men bara för 2 år sedan var jag inte en helt annan människa.
För att kunna bli en bättre människa så måste jag värdera vad andra människor tycker och tänker om mig. När jag får höra att jag uppfattas som auktoritär och sur när jag stressar; det måste jag ta på allvar och tänka på samtidigt som jag stressar för att kunna behärska mig och göra annorlunda gång efter gång genom år och tillslut är det något som går automatiskt och då har jag förändrat min personlighet.
Den uppfattningen människor har om dig menar du själv är utdaterad. Det har gått 2 år och du har blivit en ny människa. Men vad har du egentligen visat upp för sidor sedan 2019? Det är fortfarande många överdrifter och halvsanningar, försköningar av din egen person. Det är inte konstigt att 99% tycker att du är långt ifrån genuin med narcissistiska drag och det kommer krävas hårt arbete från dig under lång tid för att förändra den uppfattningen precis som det är när man ändrar sin personlighet i grunden.
Du kan inte bara knäppa med fingrarna och säga att andra ska byta uppfattning om dig för att det nu är si eller så.
Om du är seriös med din intention att förändras så är det först och främst att ta bort dig själv från sociala medier. Och så är det en personutredning. Sedan ska du göra något varje dag för att förbättra dig själv så att du på längre sikt kan må bra. Du har själv ansvar för ditt eget liv, ingen annan. Ingen läkare i världen kan hjälpa dig, det är du som måste göra allt arbete.
Lycka till med allt!