2021-12-01, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Fram till oktober i år har jag tjänat 695000 kronor.
https://ibb.co/54qrH9Z

Jag kommer ligga på nästan 900000 innan årsskiftet. Nästa år ska jag tjäna 1 miljon.

Du bara utgår från dina egna referensramar hela tiden. Det är därför du träffar så fel i dina gissningar hela tiden. Jag är lika gammal som dig. Du hade också kunnat ha dessa intäkter om du bara slutade vara ett narcissistiskt offer utan ansvar för något. Tänk så mycket fint du hade kunnat göra för familjen din!

Vem fan bryr sig eller har frågat? Snyggt flexande, men jävligt töntigt 😂

Ska alla nu visa upp hur mycket de thänat ihop för att visa Rasken något?

Skärp dig för fan. Han kommer inte söka jobb pga lite bögigt flexande.
Citera
2021-12-01, 12:37
Medlem
knark-kungens avatar
Tycker så jävla synd barnen, känns som jag bryr mig mer än skithögen själv, funderar på att skicka en ps5a i julklapp men då säljer väl skithögen den och köper snus & oxfilé till sig själv..
Citera
2021-12-01, 12:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Vem fan bryr sig eller har frågat? Snyggt flexande, men jävligt töntigt 😂

Ska alla nu visa upp hur mycket de thänat ihop för att visa Rasken något?

Skärp dig för fan. Han kommer inte söka jobb pga lite bögigt flexande.

En norsk standard rallar lön. Där obildade söker sig för att få en ok lön.
Citera
2021-12-01, 12:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tycker så jävla synd barnen, känns som jag bryr mig mer än skithögen själv, funderar på att skicka en ps5a i julklapp men då säljer väl skithögen den och köper snus & oxfilé till sig själv..

Ja sluta punda så här du nog råd att pröjsa grabbarna ett ps5.
Citera
2021-12-01, 12:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror inte han blir 40.
Tänk på alla hot han får, patroner, inbrottsförsök genom att spräckt övre delen av altandörrens ruta (absolut inte boll eller sten, utan inbrott, enligt rask)
Han kommer få skyddad identitet, enligt honom själv, han är mycket eftersökt, iallafall enligt honom själv.. tänk så jobbigt att få busringningar av trettonåringar, riktigt läbbigt..
Svettigt liv, det där. Påminner om Lam*tte, han är en väldigt farlig snubbe, som också gillar swish. 😎
När Bajsbaronens patetiska liv börjar lida mot sitt slut lär han kostat skattebetalarna 4 miljoner, nettoförlustkungen Rask, "Vi youtubers jobbar hårdare än dom allra flesta".

Frågan är om han kommer över 100.000:- i årslön? En gång har det hänt i hans liv.
Citera
2021-12-01, 12:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jag köper knark för Baronens lön varje månad, kan ändå lätt slänga 8k på en ps5a till tattarfarsans ungar.

Varför bryr du dig inte om ungarna?
Citera
2021-12-01, 12:43
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Skulle det visa sig att jag lider utav adhd eller aspberger är det knappast något de skulle rycka lappen för.
Klä ut mig?
Varför göra narr av mitt yttre?
Nej.

Utan att göra narr av ditt yttre:

Hur tänkte du när du började tatuera dig i ansiktet?
Du har ingen som helst utbildning, Du har i stort sett ingen arbetslivserfarenhet, ditt CV som finns att finnas när ditt namn Googlas består till stor del av en övervintrad snorunge på Youtube i form av en vuxen människa som skryter över lekar med bajs, och insinuerar hur farlig och tuff han är, samt utöver det vanliga vara en ”arbetsam skattebetalare”….. Och sedan alla dessa missprydande ansiktstatueringar ovanpå det..
Förstår du att att allt detta ligger dig i fatet vid eventuell rekrytering och att det om du får behålla hälsan och blir gammal kommer se störtlöjligt ut på dig som en gammal gubbe på ålderdomshemmet?

Ditt leverne och prestationer fram tills nu är liksom sinnebilden hos en starkt fördomsfull människa om hur en människa kapabel till att tatuera ansiktet fullt med en massa fula tatueringar lever sitt liv..

Hur såg dina framtidsplaner ut som ung?
Är din farfars förmögenhet det du sett hela tiden som din framtida försörjning i form av ett arv?

Sen ser jag att din snuskonsumtion diskuteras här och som vanligt ljuger du för att den onödiga utgiften inte ska verka så stor i förhållande till vad du själv drar in..
Jag har varit snusare själv (på den tiden det var 50 gram i dosan) och vet hur åtgången blir, ( Jag snusade en dosa/dag och då skyfflade jag ändå inte in och ut med prillorna hela tiden som en gammal kärring som du ofta gör) och nu är det än mindre man får när man köper en stock, man får typ 9 dosor mot som förr 10 för samma mängd som nu..

Vi har alla sett hur du snusar, du kan lägga in en stor prilla som du tar ut igen efter ett par minuter och ett par minuter ovanpå det lägger du in en ny..
En stock i veckan som nämnts att Therese påpekade är inte alls orimligt och jag skulle gissa att det ibland blir mer än så, att en dosa räcker 3-4 dagar kan du försöka lura i någon annan..

Du får kritik på kritik på kritik för att du ljuger så mycket, är det inte dags snart att lägga av med den här fula ovanan att i stort och smått ljuga om precis allt? ….
Senast redigerad av 123.... 2021-12-01 kl. 12:45.
Citera
Medlem
Citat:

Samma här. Vi vet hur det blev förra gången när trevliga människor försökte donera för att barnen skulle få skaffa sig en hund, tjockisen gick direkt och köpte en sketen ”guld” klocka för allt. Svineri.

Han ska inte få en krona.

Tycker nästan att det är på gränsen till SOC anmälan, men hade inte orkat lägga ner tiden, var det inte någon som gjorde det för ett tag sen?

Måste verkligen tära på barnens psyke. Visst, han är inte någon missbrukare, men han är en dålig och lat förebild.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Många i tråden är hemska! Skriver skit om hur dålig person Rask är! Medans samma personer kallar en annan för cp, efterbliven och någon har också önskat liver ut en!
Är man inte bättre själv ska man hålla truten!!

Tycker väl inte Rask är jätteförtjusande. Men att ett helt gäng grupperar ihop sig och skriver skit dagligen är ju fan skämskudde. I täten har vi en 55 årig 5 barns mamma som sitter kvar i hyreslägenhet och utan jobb.
Citera
2021-12-01, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Varför donera? Bajs spenderar ju allt på ormoljor, klockor ändå. Inget hade gått till barnen
Citera
2021-12-01, 12:46
Medlem
Citat:

Varför ljuga ens? 🤣 Köp ett ps5 till dem så får du se? Är väl bara skriva skriftligt att det inte får säljas och att han skriver oå så är saken klar.
Citera
2021-12-01, 12:47
Citat:
Det vore att premiera skithögen, det bästa är väl att göra som Luden rumpa, anmäl honom. Det är hemskt att bevittna, hur han är helt tappad som inte kan se på det hela utifrån. Det är omöjligt för honom.
Tessan är så jävla fast, jag har svårt att se hur hon kan ta sig ur situationen.
Hela hans liv har han fått sopad bana, det har alltid funnits pengar, han har levt på pappa och farfar.
Jag undrar verkligen hur det skulle se ut, samt Tessans reaktion, om alla inköp under en månad blottas.

Han är fan dum i hela huvudet.
Hans förnekande blir så absurt då han själv är den som fläkt ut sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in