2021-09-08, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Fast om du fortfarande kan se hans profil är du ju inte blockad.

Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Du får upp medelandet att användaren hittas ej, och inga inlägg. Du är inte blockad mao.

Tydligen så är jag det då jag inte kan se hans story, kolla från ett annat konto då kan jag se hans story. Så ja på nått sätt är jag blockad, skumt som fan. Undra hur många blockade konton som följer han
Citera
2021-09-08, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Man måste ändå ge Baronen att som byggherre är han ändå rätt energisk och visar prov på både driv och vilja..
Få andra är kapabla att bygga luftslott som han ....

Haha 😂
Citera
2021-09-08, 14:39
Medlem
Han sa i någon story om att han visst hade 3st whisky oljor kvar, något i stil med att han såg fel hur många det var kvar.

Är hans lager så pass stort så det är svårt att hålla koll på lagersaldot?

Sedan visar han upp en liten kamm också, där en valfri order får med sig kammen. Hoppas det inte är just den kammen. Men jag tror att Rasks tittare inte bryr sig ifall det är en inplastad en, eller en han kammat sig själv med.
Citera
2021-09-08, 14:53
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Han sa i någon story om att han visst hade 3st whisky oljor kvar, något i stil med att han såg fel hur många det var kvar.

Sedan visar han upp en liten kamm också, där en valfri order får med sig kammen. Hoppas det inte är just den kammen. Men jag tror att Rasks tittare inte bryr sig ifall det är en inplastad en, eller en han kammat sig själv med.
Så otroligt givmilt att locka med en gratis kam som kostar 50 öre på Alibaba.
Citera
2021-09-08, 15:31
Citat:

Ser ut som en kam till my little ponys...
Citera
2021-09-08, 16:51
Medlem
I avsaknad av nytt content kör vi en throw-back till gången då Rask bjöd sin son på en dyyyr skagenmacka.

https://youtu.be/9K2l2jZNk_A?t=225

Det var annat ljud i skällorna 2019. Idag när Rask går på matställe så har han bara råd att kosta på sig mat åt sig själv. Jämför när Rask var på Jureskogs i sommar.

Det är lätt att glömma bort att det fanns en tid innan detta. En tid där Rask drog in 20 tusen före skatt på att hänga ut folk och kunde ta med familjen ut och äta ibland.

Fortsätt kämpa, Rask. Du kan ta dig dit igen!
Citera
2021-09-08, 17:29
Medlem
Stackars satar som köper rask överpriserade varor, det är säkert inget fel på dom, han är ju inte inblandad i produkten överhuvudtaget. Men priset han satt är inte schyst. Var inte slogan att det inte fanns produkter för män och nu skulle rask komma till räddningen och sälja produkter till män, fast nu verkar han sälja in det mer till kvinnor och i nästa batch ska det inte ens stå skäggolja utan att det är för hud och hår och skägg.
Nej men det är ju kul att det går bra för raskiboi synd bara att kvinnorna som beställer det där kan få minst lika bra produkter till minst hälften av priset.
Ska bli kul att se 2021 omsättning i företaget och rask deklaration, om det går så bra som han säger.
Citera
2021-09-08, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ser ut som en kam till my little ponys...

Det mest pinsamma är att det är grej han får via sin leverantör, beställer man ett visst antal grejer får man en kam och eftersom att han säkert beställt en del så fick han 20 kammar sen ska han framstå som generös och bjuda på en om man beställer. Som någon skrev, kul och få en 50 öres kam.
Citera
2021-09-08, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Stackars satar som köper rask överpriserade varor, det är säkert inget fel på dom, han är ju inte inblandad i produkten överhuvudtaget. Men priset han satt är inte schyst. Var inte slogan att det inte fanns produkter för män och nu skulle rask komma till räddningen och sälja produkter till män, fast nu verkar han sälja in det mer till kvinnor och i nästa batch ska det inte ens stå skäggolja utan att det är för hud och hår och skägg.
Nej men det är ju kul att det går bra för raskiboi synd bara att kvinnorna som beställer det där kan få minst lika bra produkter till minst hälften av priset.
Ska bli kul att se 2021 omsättning i företaget och rask deklaration, om det går så bra som han säger.

240kr för ett GRYMT serum som innehåller bland annat hampaolja, vattenmelon olja + massor andra bra oljor. Flaskan är…. *drumrolls….* 50.mL.
Inklusive frakt kanske 300kr. Där vinner Rasken med sitt alltid fraktfritt 🤣

Detta är bara något jag hittade snabbt bara.
Men 50ml för det priset är kanon!
Reviews visar att det är mest kvinnor dessutom. Kanske ska göra lite reklam på Rasks lives.

Att kvinnorna inte gör lite research innan? Men men. Det är kvinnor som inte är speciellt smarta. ”VA?! Kan jag använda det i håret?!”
Citera
2021-09-08, 18:23
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Det mest pinsamma är att det är grej han får via sin leverantör, beställer man ett visst antal grejer får man en kam och eftersom att han säkert beställt en del så fick han 20 kammar sen ska han framstå som generös och bjuda på en om man beställer. Som någon skrev, kul och få en 50 öres kam.
Man blir speciellt utvald🤣
Varför tar han bilen till brevlådan? Flera gånger om dagen? Rör på fläsket?
Citera
2021-09-08, 18:48
Medlem
Precis som någon skrev så kan man ju undra varför han åker flera gånger per dag, den töms väl vid säg 17? Så funkar det där jag bor iallafall, men vad vet jag.

Hans glamorösa affärsidé om en shop BARA för män (inte din basic white dude, utan RIKTIGA män) sket han i så fort han insåg att han kunde tjäna lite mer stålar genom att utnyttja hans kvinnliga fans också…

EDIT: Dagens cringe hittas på T’s instagram där hon och A skickar kärleksförklaringar till varandra, sannolikt sittandes i samma lilla trånga lägenhet
Senast redigerad av Froge 2021-09-08 kl. 18:53.
Citera
2021-09-08, 18:59
Medlem
Borka88s avatar
Nu har Oljebaronen vart till brevlådan fem gånger sedan igår. (Källa Instagram) och en betydande del av beställarna är kvinnor. Då undrar man om det är kvinnor som köper produkter till sina män eller om det är kvinnor som ratar den uppsjö av produkter för hårvård, för att smeta in i sitt hår med skäggolja.

Finns det någon kvinna i tråden som har provat Oljebaronens nya dunder olja i sitt hår??

Till sist: - Produkter av män, för män. Rask 2021
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in