2021-09-08, 09:36
Medlem
Rask har INTE ljugit!!! Det kanske NI har?!
Finns INGA bevis på att han ljugit!!!!!!!
Sanningen är Rask har hjälp TUSENTALS människor som haft svårt och jobbigt som nu har enklare!!! Hans videos har HJÄLPT!
Jag tycker han verkar fantastiskt!!! Och Youtubes snyggaste!!!!
Senast redigerad av Krecik 2021-09-08 kl. 09:38.
Citera
2021-09-08, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Reflektion från liven och kommande tid
Modsen med D•mi i spetsen blockade ALLT där orden FB, Swish, Jobb, Årsinkomst fanns med i meningen. Pang booom direkt!

Tråkiga jävlar! Snart består chatten BARA av mods. Där frågan vilken om vilken din favorit färg är en av de tuffaste frågorna.
Samtidigt är det ju ingen skräll. Det finns väl inte många streamers i världen som tillåter hat och kränkande frågor ställas. Det är nog ett fåtal streamers som aktivt svarar på hat så det är ingenting som Rask eller Rasks moderatorer är unika om. Hans live är väl ändå tillför de genuina fansen och inte hatarna på Flashback så man kan inte förvänta sig annat.

Instämmer på att det är trist att hela chatten snart består av bara mods och halva chatten raderas var och varannan sekund. Rekryteras väl i snitt två-tre mods om dagen. Hårt kontrollerad den chatten hehe..
Citera
2021-09-08, 10:10
Medlem
15 papp för en Festina klocka där har ni så det svider er jävla hatare.
150 000 kr för en lyxig Merca som han betalat för, no lån, no kredit only cash.
En dålig månad drog han in bara 40k.
Svenska staten och Trosa kommun drunknar i skattepengar som kommer från Rask.

Till alla hatare: tåget har gått!
Citera
2021-09-08, 10:40
Medlem
Hur vet man om man är blockad på IG? Jag följer han fortfarande och kan se hans profil osv, men det har inte lagts upp någonting på story sen avslöjandet om hans inkomst igår? Har han gått radiotystnad eller är jag blockad?
Citera
2021-09-08, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hur vet man om man är blockad på IG? Jag följer han fortfarande och kan se hans profil osv, men det har inte lagts upp någonting på story sen avslöjandet om hans inkomst igår? Har han gått radiotystnad eller är jag blockad?

Han la upp en bild på sin story för ca en timme sedan.
Citera
2021-09-08, 10:51
Medlem
Dessa lajvar blir ju bara märkligare och märkligare... Numera frontar han alltså sin fru och håller sig i skuggorna som en puppetmaster? ShadowRask kan ju bli hans nya alter ego.

Meanwhile har interaktionen i lajvsen kokats ner till allmänt pusigull mellan T och ett antal moderatorer hahaha.
Citera
2021-09-08, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Han la upp en bild på sin story för ca en timme sedan.

Happ då var man blockad då, hårda frågor resulterar alltså i block istället för att ignorera den.
Moget rask, konstigt att din tråd är så stor……
Tack för svar!
Citera
2021-09-08, 12:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Happ då var man blockad då, hårda frågor resulterar alltså i block istället för att ignorera den.
Moget rask, konstigt att din tråd är så stor……
Tack för svar!
Han och Anna Book är lite av samma skrot och korn när det gäller att få hårda frågor. Istället för att stå upp och svara så blockerar dom en.
Citera
2021-09-08, 12:53
Medlem
erpers avatar
Citat:
Fast om du fortfarande kan se hans profil är du ju inte blockad.
Citera
2021-09-08, 13:07
Medlem
KungPungPats avatar
Jag tänkte på den här bilden på 10 år på amfetamin när jag såg Rask senaste video om hans far som ser död ut: https://addictionliberty.com/wp-cont...aaffcdb7_b.jpg

Rask flippade ur så mycket över bensomissbrukets yrhet och dåliga talförmåga att fadern började ta amfetamin istället vilket gör att han kan umgås med barnbarn och familj utan att Rask flippar ur.

Farfadern gav förslaget om att visa lite kärlek genom att bry sig om Fredrik vilket fick Rask att visa kärlek mot sin halvdöde far istället för att önska livet ur honom framför hundratusentals människor på internet.

Rask kunde dock inte hålla sig från att vräka ur sig att hans far ska kissa på stickan "nästa gång".. då det viktigaste är ju att Rask får ställa krav och ge orders.. och inte att få ge nån kärlek till hans far genom att tex. ge han lite mat om hans missbruk gör att alla pengar går till knark.

Han borde lyssna på farfadern. Det som har hänt verkar ju vara att dom har startat en tävling där Rask måste få Fredrik att lyda och sluta ljuga om Rask ska vinna tävlingen.. och kissa på stickan såklart.. medans Fredrik vinner tävlingen genom att fortsätta knarka, inte kissa på stickor, ljuga och allt sånnt.

Enda sättet att få stopp på missbruket och allt skit är isf att förlåta varandra och sluta tro att det finns en tävling. Rask förlorar inte varje gång Fredrik knarkar, och Fredrik förlorar inte varje gång han är nykter.

Har man en halvdöd far så borde man väl kunna förlåta honom för missbruket genom att inte bestraffa honom genom tjat och krav på urinprov lixom.. och uthängning på nätet på kraven inte lyds.
Citera
2021-09-08, 13:09
Medlem
Citat:

Du får upp medelandet att användaren hittas ej, och inga inlägg. Du är inte blockad mao.
Citera
2021-09-08, 13:15
Medlem
123....s avatar
Man måste ändå ge Baronen att som byggherre är han ändå rätt energisk och visar prov på både driv och vilja..
Få andra är kapabla att bygga luftslott som han ....
Senast redigerad av 123.... 2021-09-08 kl. 13:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in