Citat:
Ursprungligen postat av
EXTREMFETMA
Det är nog här som skon klämmer, du är inne på någonting väldigt intressant. Han gillar inte ens Youtube längre och varför skulle han egentligen? Det har blivit en dålig ursäkt till varför han vägrar skaffa jobb, han är ju influencer.
Jag tror att jag har skrivit det förut att Rask har ingen hobby eller sånnt som han brinner för.
Förutom snus och att vara ett offer.
Roberto Vs The World är ju ett bra exempel på motsatsen till Rask.
Roberto kan lära sig att göra ett trick på skateboarden medans videokameran får rulla.. och det blir ändå kul content att se på eftersom han har kul och vill sätta tricket.
Man kan ju knappast tro att det är kul att se på nån som lär sig åka skateboard lol men så länge han har kul så känns det genom videon och det smittar av sig och man har en positiv känsla i kroppen efter att videon är klar.
Det är väl raka motsatsen med Rask som visar typ här på höger sida har jag livsfarligt svartmögel, och här på min vänstra sida har jag en bäbis. Så. Men nu delar jag inte med mig nåmer om mitt privatliv som jag nyss gjorde. Jag vill att ni slutar ha åsikter på mitt liv nu efter att jag visat upp livsfaran och bäbisen.
Gasljuseri typ ju han försöker få tittarna att tro att dom är konstiga för att dom bryr sig efter en sån clownshow där en bäbis och livsfarligt svartmögel visas upp i samma hem för att idioten sen ska be sina följare dra åt helvete och sluta bry sig lixom.
Har man visat upp svartmögel brevid en bäbis så ska man får dra ur tummen ur röven och se till att tittarna får reda på hur det går med livsfaran och bäbisen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Bra analys och jag instämmer, jag tänkte faktiskt på något liknande tidigare idag. Youtubers funderar på idéer och planer till en riktig banger video, något som ska explodera i views. Det är sällan som man ser en YouTuber släppa en halvdan oenergisk och tråkig totalt ointressant video. Oftast fastnar man i det som många släpper samma sekund som man klickar sig in på den men man kanske inte ser den tillfullo men titeln och thumbnailen lockar samt ett schysst intro. Titel och thumbnail har Rask ibland men jävligt kass delivery. Introt brukar vara svartvitt och klassiker att han sitter i sitt sovrum och pratar om något ämne, inte mer och inte mindre. En annan gör sina intron med drönare från fem vinklar och har pyroteknik som exploderar bakom dem.
Vad är Rasks content egentligen nuförtiden? Vlogg är det ju inte då han sitter i sitt sovrum o pratar strunt o läser nyheter.
Däremot måste jag ge honom för vloggen som han släppte härom veckan från flygplansmuseumet den tyckte jag ärligt talat om. Jag skulle nog kunna se den igen.
Ja han hade väl kul då på flygplansmuseet lol. Så det blev en underhållande video som resultat.
Problemet är bara att han inte tycker så mycket är intressant och kul så det finns inte så mycket som kan bli bra content. Han borde skaffa sig en hobby men hur ska det gå till när hans liv gick ut på drömmar om att bli en rockstjärna utan att lära sig spela instrument som en gud innan det kanske händer.