2021-12-05, 02:44
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Rask, varför gör du inte eget snus istället för att snusa Ettan?
Du har tidigare gjort samarbeten med företaget Kungssnus, som säljer kilovis med snutssatser som man gör eget lössnus med.
Denna snussatsen ger dig två kilo lössnus för 933kr.
https://snusfabriken.com/produkt/billys-ragnarok/
Ettan som du snusar kostar 539kr/stock.
Det innebär att två kilo snus i form av ettan landar på 2695kr.

Skulle du gå över till att göra eget snus så skulle du alltså spara in många tusenlappar under ett år.
Vi säger att du snusar två stockar på en månad, vilket jag är ganska övertygad om att du gör.
Gör du egen snus så skulle din månadskostnad landa på ca 460kr.
Fortsätter du med din snus från Ettan så landar det på 1078kr.
Självklart skulle det bästa vara att sluta snusa helt, men det finns åtminstone betydligt billigare sätt att få din snus. Något du verkligen bör överväga med tanke på att du behöver sälja bilen pga ekonomisk kris.
Jag är helt såld på General, men när jag var student var det inte ett alternativ. Jag fick nöja mig med Kaliber, men så är livet. Man kan inte alltid få det goda i livet, särskilt inte när det finns barn med i bilden.
Lycka till!
Snusar inte ettan, stundom bara.
Eget snus fyller inte mitt begär och mitt snusande är inget problem då en dosa lös håller i ca 2-4 dagar, vilket är mitt primära snus, sällan portion.
Har tillverkat snus i många år, men jag har ingen glöd för det och då blir det inte fair och smakar prutt och kärlekslöst.
Citera
2021-12-05, 02:45
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Drogförsäljning?
Jag länkade ett inlägg från rawhemp som jag har ett samarbete med där de rear ut en vara som legat hos tullverket men nu släppts?
Det hade nog inte släppts om det visat sig vara narkotika...

"Ojoj, nu har han såna smärtor i ryggslutet och höften, ont i sina leder och muskler, men han smörjer in med mycket hamp joint salva, det är så skönt, det blir kallt och varmt samtidigt.
Han har så ont att han ibland inte kan stå upp på benen, men två gånger om dagen smörjer han in det, sen länkas det"

Nu skall även mina krämpor och smärtor vara hitte på, och det är det nya man skall förhålla sig till istället?
Det är ett faktum, och 2018, flera år innan vi inledde vårat samarbete fick jag ryggskott på samma ställe där jag alltid har ont, såpass illa att jag blev liggandes på köksgolvet i utan att överdriva 4,5h innan jag lyckades hitta en smärtfri position att röra mig i för att kravla till och upp i sängen.
Har haft problem med min rygg hela mitt liv med stelhet och otrolig värk, och spontan blixtsmärta, att en kräm med bra innehåll som går in och verkar lindrar är inte helt otroligt.
Men givetvis, baronen har inte ont, han smetar på sig knarkkletkrämen bara för pengar, givetvis.
Du, det du länkade med dold länk, var drogförsäljning

Citat: Tullkurerade buds i lager. I fredags hämtade vi vår Ki*gs Wid*w som legat några veckor hos tullen i Malmö, som tur är har de varit duktiga och förvarat på ett bra sätt så de inte tagit skada
Budsen är odlade i växthus i norra Spanien och har mer än 11% cannabinoider
Pris 34:-/gram
Ni hittar det på c*****slig*t

Sen hashtags #söndagsfika#grönsaker#import
#gröntärskönt#cbd#cbdolja#hyllie#malmö#kvalitet

Från internetmedicin om cannabinoider:
markant under de senaste åren både i Sverige och ute i Europa. En del av de cannabisliknande drogerna är semisyntetiska växtbaserade preparat, s k ”Spice”. Spice består huvudsakligen av indiska kryddor uppblandat med olika syntetiska cannabinoider. Man röker blandningen på liknande vis som marijuana, vanligen i rullcigaretter men man kan också inta syntetiska cannabinoider på annat sätt, t ex genom nedsväljning eller genom injektioner.

*Syntetiska cannabinoider har många slangnamn som syntetisk marijuana, fake weed, legal weed, K2 och Spice.

*Syntetiska cannabinoider, även kända som syntetiska cannabinoidreceptoragonister (SCRA), är en grupp av droger som efterliknar effekterna av ett ämne som finns i cannabis som kallas tetrahydrocannabinol (THC). THC ansvarar för många av de psykoaktiva effekterna av cannabis som ger känslan av att vara "stenad" eller "hög". Dessa effekter orsakas av aktivering av en receptor i hjärnan som kallas cannabinoidreceptortyp 1 (CB1-receptor). Receptorn är en del av ett signalsystem i kroppen som kallas endocannabinoid-systemet, som bl a reglerar beteende, humör, smärta, aptit, sömn och immunförsvaret.
Citera
2021-12-05, 02:46
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Det är så oerhört mycket mer som är fel på dig än att du inte tjänar särskilt mkt pengar, killen.
Det är faktiskt mer eller mindre omöjligt att hitta ett rätt på dig.
Fisosgrisos är hård i tonen men har rätt i det mesta av inlägget. Gå och skäms.

Ingen av er har rätt i någonting, eller till någonting.
Ingen av er känner mig eller har hela bilden.
Då är det bara nonchalant, precis som jag var förr, visste allt om allt och alla, trodde jag.
Citera
2021-12-05, 02:47
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Jag tycker det är beklämmande att BB bara svarar på allt som är orimligt och opassande dekonstruktivt.

Det är det enda jag har något att säga om, folk som genuint bryr sig osv, vad skall jag svara?
Jag tycker bara det är tråkigt att dom inte har sett hela bilden av problemet och därför ger mig lösningar på saker som faktiskt inte är ett problem, detta har jag flera gånger påtalat men det upphör inte, och då har jag inget mer att tillägga där.
Citera
2021-12-05, 02:47
Medlem
Citat:
Nu ljuger du igen, mitt förnamn ÄR Carl Fredrik Alexander, vare sig du vill det eller inte.
Jag har inte ens några mellannamn?
Och nej, det är inte ett dugg konstigt, men vill man göra det konstigt så kan man det.
Min enkla förklaring är helt enkelt att jag ville "sticka ut" på något sätt när jag började med tuben, nu är det tvärt om, kort och gott: "Rask".

"verkligen osar narcisist. Han är urtypen som skulle köpt en adelstitel om det var möjligt."
Osar det verkligen det? eller är det kanske dina egna könsångor som du känner, som förvillar dig och få det att tro att det är jag, fast det faktiskt är du själv? haha.
Nu drog du världens mest komplicerade skitgrej ur arslet när du genom en enkel fråga hade fått detta svar, istället för att nonchalant och grandiost spy ur dig skit bara.
Jag märker på svaret ditt att det verkligen tog skruv, så kanske är jag något på spåren?
Citera
2021-12-05, 02:48
Citat:
Min enkla förklaring är helt enkelt att jag ville "sticka ut" på något sätt när jag började med tuben, nu är det tvärt om, kort och gott: "Rask".

Ah förstår! Nu kör du alltså en mer diskret och laid-back approach?

How's that working out for ya?
Citera
2021-12-05, 02:49
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Dina fina inlägg där du återkommer till att du "munnar" någon, eller att skribenter runkar och sprutar, du klankar ner på akribenter i en flashbacktråd som handlar om en upplåst notorisk lögnare, det är inte din tråd, utan ett forum där man kan diskutera hur ofattbart anal du är. Du vill framstå som ansvarsfull pappa som gör allt för dina barn, märkligt att du inte prioriterar tak över huvudet, mat i magen

" Du vill framstå som ansvarsfull pappa som gör allt för dina barn, märkligt att du inte prioriterar tak över huvudet, mat i magen"
Fast vad fan skall jag svara på detta?
Du har hittat på ett eget problem då vi just nu befinner oss mätta i magen under vårat tak.
Jag lever mitt liv själv, du ditt =)
Citera
2021-12-05, 02:50
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weak
Jävlar vilken nattsvart tråd.

10 pers som hatar på en kille som lagt upp lite videos på nätet.

Hur fan är det möjligt att mänsklighetens absoluta bottenskrap kan samlas i en och samma tråd?

Satan vilket mörker, här vill man aldrig hamna igen.

Sluta gärna ljug om att ni jobbar och har ett bättre liv än killen ni mobbar. Det är fan "cringe" om något, idioter.

Någon som hajjar galoppen, välkommen till skitsnackarnas hetsgrupprunkarklubb där man dunkar varandras ryggar tills lögnerna blir sanningar.
Citera
2021-12-05, 02:51
Medlem
Jag tänker att "jobbet från helvetet" inte är "inom vården" eller på ngn snabbmatsrestaurang utan det är att försöka försörja sig som Youtuber. Vända ut och in på sig inför kreti och pleti och få CRED men kanske mest hat? Jag skulle ALDRIG valt det jobbet.
Citera
2021-12-05, 02:53
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
De flesta i tråden bor nog i ditt huvud 24/7.
Sorry, önsketänkande.
För att det är ett faktum att jag bara har ansikte på 2 personer i denna tråd, och de båda bor bara några hundra meter ifrån mig, dena ena längre än den andra.
Annars är det svårt att ha någon man inte känner till i tankarna.
Ni är ord för mig, ord?
Citera
2021-12-05, 02:54
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Hahaha klassisk narcissistbaron!!!!
Du "citerar" mig precis som om att dom orden är mina, jag har aldrig benämnt som som idioter, känner inte alls igen detta.
Citera
2021-12-05, 02:55
Citat:
Någon som hajjar galoppen, välkommen till skitsnackarnas hetsgrupprunkarklubb där man dunkar varandras ryggar tills lögnerna blir sanningar.
Varför så mycket grupprunksnack, det var sånt du sysslade med för 15 år sen? Och saker ur ditt arsle, du pillar väl inte i brunögat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in