Citat:
Snusar inte ettan, stundom bara.Rask, varför gör du inte eget snus istället för att snusa Ettan?
Du har tidigare gjort samarbeten med företaget Kungssnus, som säljer kilovis med snutssatser som man gör eget lössnus med.
Denna snussatsen ger dig två kilo lössnus för 933kr.
https://snusfabriken.com/produkt/billys-ragnarok/
Ettan som du snusar kostar 539kr/stock.
Det innebär att två kilo snus i form av ettan landar på 2695kr.
Skulle du gå över till att göra eget snus så skulle du alltså spara in många tusenlappar under ett år.
Vi säger att du snusar två stockar på en månad, vilket jag är ganska övertygad om att du gör.
Gör du egen snus så skulle din månadskostnad landa på ca 460kr.
Fortsätter du med din snus från Ettan så landar det på 1078kr.
Självklart skulle det bästa vara att sluta snusa helt, men det finns åtminstone betydligt billigare sätt att få din snus. Något du verkligen bör överväga med tanke på att du behöver sälja bilen pga ekonomisk kris.
Jag är helt såld på General, men när jag var student var det inte ett alternativ. Jag fick nöja mig med Kaliber, men så är livet. Man kan inte alltid få det goda i livet, särskilt inte när det finns barn med i bilden.
Lycka till!
Du har tidigare gjort samarbeten med företaget Kungssnus, som säljer kilovis med snutssatser som man gör eget lössnus med.
Denna snussatsen ger dig två kilo lössnus för 933kr.
https://snusfabriken.com/produkt/billys-ragnarok/
Ettan som du snusar kostar 539kr/stock.
Det innebär att två kilo snus i form av ettan landar på 2695kr.
Skulle du gå över till att göra eget snus så skulle du alltså spara in många tusenlappar under ett år.
Vi säger att du snusar två stockar på en månad, vilket jag är ganska övertygad om att du gör.
Gör du egen snus så skulle din månadskostnad landa på ca 460kr.
Fortsätter du med din snus från Ettan så landar det på 1078kr.
Självklart skulle det bästa vara att sluta snusa helt, men det finns åtminstone betydligt billigare sätt att få din snus. Något du verkligen bör överväga med tanke på att du behöver sälja bilen pga ekonomisk kris.
Jag är helt såld på General, men när jag var student var det inte ett alternativ. Jag fick nöja mig med Kaliber, men så är livet. Man kan inte alltid få det goda i livet, särskilt inte när det finns barn med i bilden.
Lycka till!
Eget snus fyller inte mitt begär och mitt snusande är inget problem då en dosa lös håller i ca 2-4 dagar, vilket är mitt primära snus, sällan portion.
Har tillverkat snus i många år, men jag har ingen glöd för det och då blir det inte fair och smakar prutt och kärlekslöst.