2021-08-27, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Var dessa videos på Youtube eller? Förstår inte.. Följer alla här honom på andra plattformar? Var inte Youtube hans huvudsakliga plattform? Hur kommer det sig att han lämnat?

Ja videosarna låg på hans youtube kanal. Nu är dom borttagna, precis som vanligt. Han gör saker i all hast ångrar sig deletar, men internet glömmer aldrig.
Citera
2021-08-27, 15:09
Medlem
patrikfardamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Ja videosarna låg på hans youtube kanal. Nu är dom borttagna, precis som vanligt. Han gör saker i all hast ångrar sig deletar, men internet glömmer aldrig.
Sparade du ner dem? Vill se videon om Chrippa
Citera
2021-08-27, 15:10
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Precis, det här faktumet -i sig, räcker som bevis för att visa vilken skitsnackare och lögnhals han är, det finns inte på kartan att någon med problematiken han beskriver skulle Boka Upp Sig På Ett Konferencier Jobb på ett sådant här stort Jippo, Det Finns Inte..
Allt det här han orerat om sista tiden gällande hans psykiska ohälsa är enbart en frukt av att han tröttnat på tjatet om att han skall göra det enda rätta -Nämligen gå till arbetsförmedlingen och skaffa sig ett riktigt jobb.. De här krokodiltårs-videosarna han visar upp är så patetiska att man inte tror det är sant, man tror det är en parodi på Latbaronens bortförklaringar och att någon annan gjort videon ....
Kan ju vara därför han numera är nedmonterad från huvudspeaker till "flygande reporter" i depå-området.
Citera
2021-08-27, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patrikfardamp
Sparade du ner dem?

Finns säkert någon som sparade, men finner inget man skulle vilja spara på oavsett. Det var 30 min han bara pratade om sin psykiska ohälsa och hur elak Chrille Berg är.
Citera
2021-08-27, 15:12
Medlem
cerns avatar
Citat:
Alright.. Sjukt beteende. Typsikt ADHD-Beteende faktiskt. Skulle du kunna upplysa mig vad dessa videos handlade om? Satt han och pratade tillsammans med någon som heter Chrille? Eller pratade han om Chrille? Vem är Chrille?
Citera
2021-08-27, 15:14
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Alright.. Sjukt beteende. Typsikt ADHD-Beteende faktiskt. Skulle du kunna upplysa mig vad dessa videos handlade om? Satt han och pratade tillsammans med någon som heter Chrille? Eller pratade han om Chrille? Vem är Chrille?

Chrille Berg, Joakim Lundells bror. Äntligen lite action på nätet, drama!
Citera
2021-08-27, 15:15
Medlem
patrikfardamps avatar
Citat:
OM Chrille.
https://www.youtube.com/user/mettnett

Joakim Lundells bror.
Citera
2021-08-27, 15:17
Medlem
cerns avatar
Ja de gav varandra lite kängor va? Men de hade inget utvecklat bråk eller så?
Citera
2021-08-27, 15:18
Medlem
esetts avatar
Citat:
Alla videos om Ulf o Chrille borta?!? Är scammen avslutad?! Eller var allt ett luftslott. Kommer väl en video snart ”därför tog jag bort videosarna” och 30 min lögner.

Edit: tror han förbereder sig för att sjukskriva sig till imorgon, börjar bygga upp det lite snyggt, livros får ett sms imorgon ”jag är sjuk och med tanke på Corona så är det bäst att jag stannar hemma”, observera att han faktiskt varit frisk den senaste månaden.

Han skulle ju varit kommentator även förra året på Youtuberacet, men blev förkyld lagom till det skulle äga rum, så risken finns...
Citera
2021-08-27, 15:18
Medlem
Citat:

Chrille berg, Joakim (jockiboi) Lundells bror.
Chrille sa åt rask att ta tag i sig själv och skaffa sig ett jobb för det skulle få rask att må bättre i livet, kort och gott.
Rask blir då ursinnig och tycker att Chrille klankar ner på rasks psykiska ohälsa (vilket bara för det mesta är påhitt för att slippa ta ansvar).
Chrille har för övrigt youtube Sveriges roligaste kanal.
Citera
2021-08-27, 15:21
Medlem
Citat:
Ja de gav varandra lite kängor va? Men de hade inget utvecklat bråk eller så?

Chrille gav Rask konstruktiv kritik och menade på att han behöver komma bort från hemmet, till ett arbete för att få det sociala och inte gräva ner sig i sin psykiska ohälsa hemma. Rask tolkar det som att Chrille förminskar Rasks mående, Rask lägger upp gamla klipp från sin IG-story där han gråter av oklar anledning, mår piss, vill inte må så osv osv.
Citera
2021-08-27, 15:22
Medlem
cerns avatar
Citat:
Chrille berg, Joakim (jockiboi) Lundells bror.
Chrille sa åt rask att ta tag i sig själv och skaffa sig ett jobb för det skulle få rask att må bättre i livet, kort och gott.
Rask blir då ursinnig och tycker att Chrille klankar ner på rasks psykiska ohälsa (vilket bara för det mesta är påhitt för att slippa ta ansvar).
Chrille har för övrigt youtube Sveriges roligaste kanal.
Men vad sjukt att flippa för att någon kommentera hans psykiska ohälsa.

La Rask upp 25 st videos med rage enbart mot denna Chrille? Och nu är alla videos borttagna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in