Om man tittar bakåt på vad S skrev så verkar ni rätt överens egentligen.
S skrev dessutom att det stod i avskedsbrevet att det var planerat sen i höstas och att båda töserna hade kroniskt trötthetssyndrom. Alla de 3 grejerna bekräftades av polis i december.
S skrev dessutom att det stod i avskedsbrevet att det var planerat sen i höstas och att båda töserna hade kroniskt trötthetssyndrom. Alla de 3 grejerna bekräftades av polis i december.
Citat:
Tror absolut inte hen var någon släkting.
Det jag opponetade mig emot var att hen påstod att A inte varit ute på flera år och de hade kompisar som var uppstyrt och kom på bestämda tider, vilket så inte var fallet.
De hade egna telefoner och gjorde precis som de ville efter studier etc.De kunde ringa precis vem de ville om de hade besök.Vad är det hen sltev som visat sig stämma ?
Jag vill minnas att hen sa att de var så dåliga att de bedrev sina studier i sängen.H var dålig m.m
Det jag opponetade mig emot var att hen påstod att A inte varit ute på flera år och de hade kompisar som var uppstyrt och kom på bestämda tider, vilket så inte var fallet.
De hade egna telefoner och gjorde precis som de ville efter studier etc.De kunde ringa precis vem de ville om de hade besök.Vad är det hen sltev som visat sig stämma ?
Jag vill minnas att hen sa att de var så dåliga att de bedrev sina studier i sängen.H var dålig m.m
Citat:
Det sista stämmer att barnen inte alltid orkade träffa andra. Varken kamrater eller lärare som skulle hem och undervisa dem. Moa hade en vän som de avtalat skulle komma en dag per vecka. Det var Oskar och Hanna som hade frågat föräldrarna till det barnet om de tyckte att det var ok. Jag tror att det var när besöken började glesas ut. Tror. Det kanske inte var så roligt att komma hem till någon som var sjuk i sitt rum och inte hade något nytt kul att berätta. Däremot hade flickorna ofta kontakt med sina klasskamrater genom tex snappchat och instagram. Några av kamraterna har blivit förhörda av polis eftersom de hade kontakt med flickorna strax före polisen antog att töserna dog. Båda flickorna hade både egen mobiltelefon och surfplatta.