2018-03-01, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingvinge
Ytterst svårtippat förstakämpeval denna vecka då Robert är oerhört lättmanipulerad, men får han välja själv och väljer det som är smartast för honom borde det ändå bli Stefan.
Stefan ogillar Robert, är duktig i alla grenar och om han ryker lär nästa storbonde mest troligt välja någon annan än Robert som andrekämpe.

Stefan bör väl sedan ta JP för att få en säker medaljong. Alla grenar går till Stefan i den kampen.

Sedan lär det bli ytterligare en kamp denna vecka och eftersom Helena inte har någon medaljong så lär hon bli den som får strida. Kanske direkt som ny andrekämpe?

Någon som vet hur många veckor som är kvar efter denna?

18 mars söndag är det Final?
Citera
2018-03-01, 13:49
Medlem
Pantheraduss avatar
Robban har fått hybris, att han trodde han kunde få med sig Fantastic 4-gänget + Dee. Alla dom kan hugga honom ryggen, och jag tror det. Alexandra blev nog visst överlycklig för hon vill ha ut Helena.
Jag tror Robban gjorde så här, för att Stefan blev mer tillsammans med Helena och Robin, sedan vill han köra fult spel för att försöka vinna farmen, men lär misslyckas.

Det kommer gå undan nu, de är så många, men inte långt till final. Kan tänka mig att det ryker 2 i tinget. Helena har gjort det superbra som dolt sina farmar egenskaper, och hon är ju farmare sen flera generationer tillbaka.

Helena är favorit till att vinna farmen nu! Hon har det ju i blodet.. det största hotet är nog Stefan som verkar kunna allt...
Men själv håller jag mest på Robin!
Citera
2018-03-01, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Titta på Stellas livesändning med Daniella. I den livesändningen låter inte Daniella alls särskilt positiv till Dee. Hon medger tom att hon var hjärntvättad och helst inte hade velat vara i den gruppen. Hon uttrycker också förståelse för att tittarna blivit irriterade på Gustavs beteende.
Men om Daniella är lätt att styra så kan ju Stella ha kört indoktrinering innan livesändningen.
Och vem /vilka körde hjärntvätten om det nu förekom någon sådan?
Gustav/Dee som tvättmästare eller TV4:s produktionsteam?
Eller något skogstroll?
Och Daniella är myndig och borde kunna visa egen vilja, ställde hon upp på något spel så har hon ett eget ansvar för sin del av spelet.
Är hon omyndig så borde vårdnadshavarna förbjudit hennes deltagande.
Förra årets deltagare(delar av dom i alla fall) verkar ha haft mer av personlig integritet.
Citera
2018-03-01, 14:21
Medlem
Hjulhusets avatar
Intressant vem som blir FK. Kanske Helena så hon får en medalj.
Citera
2018-03-01, 15:32
Medlem
kukflashs avatar
Jag hoppas att Helena inte är dum nog och säger att hon fick 10/10 rätt på husförhöret..

Vet någon deltagarna i VIP-farmen?
Citera
2018-03-01, 15:34
Medlem
Hjulhusets avatar
Det verkar ju som om de fått reda på det. Kanske därav det plötsliga mötet hos Storbonden.
Citera
2018-03-01, 15:35
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag hoppas att Helena inte är dum nog och säger att hon fick 10/10 rätt på husförhöret..

Vet någon deltagarna i VIP-farmen?

iaf glenn hysen, patrik sjöberg och samir badran vad jag vet
Citera
2018-03-01, 15:49
Medlem
pyro860s avatar
Stör mig att dom har så mycket mat även i denna säsongen. Nu har det inte gnällts på matbrist i två säsonger av Farmen. Det är lite tråkigt..
Citera
2018-03-01, 15:52
Medlem
Hunden007s avatar
är Helena smart borde hon be om bli vald och ta JP.

är 90-10 till henne och hon får en amulett. den planen kan inte gå fel.
Citera
2018-03-01, 15:55
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Lägg till Pawel också, ännu en vettig person. Resten verkar ju vara helt jävla körda. Mobbare hela bunten.

skojar du. Pawel är den killen som trodde de va en bra ide och bli vald som första kämpe och ta ut Mulle.
Citera
2018-03-01, 16:04
Medlem
Hjulhusets avatar
De har en bit till sjön. Undrar om de har dusch, kylskåp och vatten till djuren mm bakom ladan. Inga maskar i köttet och inte så mycket badande.
Citera
2018-03-01, 16:06
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Vart då? Kan du länka?
Stellas instagram, du måste följa tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in