2018-03-01, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Antar att det är missuppfattning- tror någon blandat ihop de olika grupperingarna-
det är Mulle- gänget som gjort upp det där om att offra sig för varann- o dela på allt -som de fyra musketörerna.
Den andra gruppen - där Dee har haft en viss ytlig tillhörighet- det var ändå väldigt tydligt att de inte var så sjukt beroende av varandras närhet, Kirsi var i köket, Pawel snickrade med sitt, gustav sågade i gris-huset,
Manne gjorde något annat och Dee likaså.
Ingen i den gruppen var häftplåster på varann,
som mullorna- de är ju sammanväxta för böbeln , fortfarande- sover i samma säng- stoppar korv tillsammans- helt konstigt. Alltid nära.
Jag missuppfattade vem som kallades Svinto- jag trodde det var Stella som är SVinto..
Absolut ingen missförstånd. V6 = Daniella ,Tourettes = Gustav, Svinto = Dee. han skriver ju "den andra gruppen" och nämner Daniella, Gustav, Dee och polacken.. Det är ingen snack om vilken grupp det handlar om. Men det har som sagt skrivits om den artikeln många gånger här av flera olika personer, nån borde kunna hitta den?
Citera
2018-03-01, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Hittade tyvärr inte själva artikeln men det har skrivits om den många gånger här på flashback jag citerar en av kommentarerna som har skrivits om det här under.

Tror att det kan vara den här, men jag tänker fan inte bli prenumerant på borås tidning för att ta reda på om det är den.
http://www.bt.se/kultur/farmen-danie...sjukt-jobbigt/
Det sjukt jobbiga var nog något annat fast du önsketänker.
Om man kollar här www.instagram.com/p/BfNb-NGh3_9/?hl=sv
så verkar det som Daniella gillar och håller på Dee.
Så du får komma med någon öppen läsbar artikel innan jag ber dig om ursäkt.
Fram tills dess håller jag på Dee.
Storbonde 2 veckor i rad och godkända uppdrag 2 veckor i rad trots "krigarens" öppna arbetsvägran och dolda sabotage.
Dina försök att svartmåla henne gör att jag blir mer och mer förälskad i henne och imponerad av hennes intelligens och mentala styrka.
Citera
2018-03-01, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Det sjukt jobbiga var nog något annat fast du önsketänker.
Om man kollar här www.instagram.com/p/BfNb-NGh3_9/?hl=sv
så verkar det som Daniella gillar och håller på Dee.
Så du får komma med någon öppen läsbar artikel innan jag ber dig om ursäkt.
Fram tills dess håller jag på Dee.
Storbonde 2 veckor i rad och godkända uppdrag 2 veckor i rad trots "krigarens" öppna arbetsvägran och dolda sabotage.
Dina försök att svartmåla henne gör att jag blir mer och mer förälskad i henne och imponerad av hennes intelligens och mentala styrka.
Jag tvekade inte en sekund på att du inte skulle ångra dig, ville ju inte ens att såna som du ens skulle läsa min inlägg.
Men nu förstår jag inte vad det är du tror att du har kommit på med instagram grejen.
"Om man kollar här så verkar det som Daniella gillar och håller på Dee."
I artikeln hade hon ju sagt att hon hade offrat sig för Dee...... är det nått du har missförstått eller vad är det frågan om? Det är väl ingen tvekan om att hon gillar henne, till och med så pass mycket att hon skulle vara en bricka för hennes skull (som hon själv ska ha sagt) det är ju just det som är hela grejen.
Citera
2018-03-01, 03:11
Medlem
Citat:
Jag tvekade inte en sekund på att du inte skulle ångra dig, ville ju inte ens att såna som du ens skulle läsa min inlägg.
Men nu förstår jag inte vad det är du tror att du har kommit på med instagram grejen.
"Om man kollar här så verkar det som Daniella gillar och håller på Dee."
I artikeln hade hon ju sagt att hon hade offrat sig för Dee...... är det nått du har missförstått eller vad är det frågan om? Det är väl ingen tvekan om att hon gillar henne, till och med så pass mycket att hon skulle vara en bricka för hennes skull (som hon själv ska ha sagt) det är ju just det som är hela grejen.
Byt till Facebook där ska jag inte läsa dina inlägg.
"Daniella hade sagt på nån artikel nått i stil med "vi andra är bara brickor i spelet som ska offra oss för att Dee ska komma så långt som möjligt" till en början trodde jag att det var nått hon bara sa för att hon skämdes för att hon hade blivit utslagen, men nu börjar jag tro att det finns en del sanning där, det verkar ha pågått mycket hjärntvättning där inne. "
Vem skulle ha hjärntvättat Daniella?
Dee eller produktionsteamet?
Tar dom in så lättmanipulerade deltagare?
Varför svarar jag på sånt här?
Jag måste ha blivit hjärntvättad av sheriffenavutah......
Citera
2018-03-01, 05:14
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Dee drog ju för att de andra ville att hon skulle tävla mot Helena..
Varför skulle hon dra för det? Hon kan ju själv välja och då kanske fittläppen ligger risigt till. Mycket spännande och Dee, Robin och Helene står i topp just nu om jag får tycka. Fittläppen, tjockisen, negern och storbonden är luggslitna och saknar allt vad status heter. Ingen av dessa 4 kan vinna då det vore en katastrof. Den ena skulle käka upp vinsten, den andra skulle sätta in ännu mera Silicon och botox för vinsten, den tredje skulle nog köpa kat och sätta sig med ett gäng babianer och röka på. Mulle vet man ju vad han skulle göra med vinsten och det är väl bara langaren som är ledsen. Okidock, mulle-met kom ju inte tillbaka så det var kanske OT.
Senast redigerad av Zoom008 2018-03-01 kl. 05:17.
Citera
2018-03-01, 06:25
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Byt till Facebook där ska jag inte läsa dina inlägg.
"Daniella hade sagt på nån artikel nått i stil med "vi andra är bara brickor i spelet som ska offra oss för att Dee ska komma så långt som möjligt" till en början trodde jag att det var nått hon bara sa för att hon skämdes för att hon hade blivit utslagen, men nu börjar jag tro att det finns en del sanning där, det verkar ha pågått mycket hjärntvättning där inne. "
Vem skulle ha hjärntvättat Daniella?
Dee eller produktionsteamet?
Tar dom in så lättmanipulerade deltagare?
Varför svarar jag på sånt här?
Jag måste ha blivit hjärntvättad av sheriffenavutah......

Fast jag har också läst den artikeln. Du får väl bläddra tillbaka i tråden till dagarna kring Daniella åkte ut så finns artikeln länkad.
Citera
2018-03-01, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Robban vilken liten råtta! Kallar till ett möte för att kunna slå ut Robin och Helena. Hoppas det slår tillbaka på honom. Vet inte varför men jag börjar störa mig mer och mer på Robban

Ja, han kan vara den minst principstarka människa jag någonsin skådat.

---

Farmen VIP är tillbaka 19 mars
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...s-om-efter-tra
Citera
2018-03-01, 06:35
Medlem
Robin och Helena är de enda värdiga vinnare
Citera
2018-03-01, 06:52
Medlem
Amors avatar
Titta på Stellas livesändning med Daniella. I den livesändningen låter inte Daniella alls särskilt positiv till Dee. Hon medger tom att hon var hjärntvättad och helst inte hade velat vara i den gruppen. Hon uttrycker också förståelse för att tittarna blivit irriterade på Gustavs beteende.
Citera
2018-03-01, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Trist att en sådan duktig, smart o vacker tjej inte kunde stå som slutvinnare.
Men antar att hon lessnat på de där falska mullorna. HOn har annat som väntar-kanske.
Dee har verkligen gjort intryck. Det är henne man kommer att minnas.
Högutbildad -som hon är- så kanske får vi se mycket mer av Dee i andra sammanhang. HOppas det.
Använd spoilerknapp när du citerar spoliers!
Citera
2018-03-01, 07:48
Medlem
Citat:
Hittade tyvärr inte själva artikeln men det har skrivits om den många gånger här på flashback jag citerar en av kommentarerna som har skrivits om det här under.

Tror att det kan vara den här, men jag tänker fan inte bli prenumerant på borås tidning för att ta reda på om det är den.
http://www.bt.se/kultur/farmen-danie...sjukt-jobbigt/
När Daniella åkte ut så sa hon ju faktiskt nånting i stil med att alla utom Gustav och Dee var brickor som skulle slås ut i syfte att ha kvar deras starkaste kandidater. Detta ledde ju till spekulationer om de skulle dela på vinsten sen. Detta sa hon direkt i programmet, kanske det du tänker på?
Citera
2018-03-01, 08:15
Citat:
Nu måste jag tyvärr spy lite till haha. Alla Dee-älskare kan ju bara låta bli att läsa om ni inte tål att läsa sanningen om er underbara martyr

När Mulle åkte så skrev han på brevet "se till att skicka ut Dee", efter att Pablo läste upp det så frågade han Dee "hur känns det att han skriver att DU ska ut" då svarar Dee "det förvånar mig inte als att de vill få ut OSS" och kollar mot Roberts håll.

Det här gjorde hon igår när Robin kom in också, hon såg till att de två kunde vara själva och satt och sa till honom "du är mest utsatt nu, de kommer vilja ha ut dig först, men jag finns här på din sida" Du och jag är "targets" här (hon nämnde inte Robert) . Snart ser vi väl henne sitta och plugga med honom, synd bara att Helena kom in nu och stör invärvnings processen.

Det där är hennes sätt att värva in folk, bryta ner dem så mycket som möjligt och berätta att hon är den enda de kan lite på. Sen hugger hon dem i ryggen som hon gjorde med Linda, Och jag tror hon börjar "svika" Robert nu också, kanske det är därför han sträcker en hand till "mullarna".

Daniella hade sagt på nån artikel nått i stil med "vi andra är bara brickor i spelet som ska offra oss för att Dee ska komma så långt som möjligt" till en början trodde jag att det var nått hon bara sa för att hon skämdes för att hon hade blivit utslagen, men nu börjar jag tro att det finns en del sanning där, det verkar ha pågått mycket hjärntvättning där inne.

Dee-älskarna kommer säkert tycka att det är klart hon försöker skaffa sig allierade när hon är så utsatt. Men kolla på vilket sätt hon gör det.. och kolla hur lätt hon tycker att de ska offras när det passar henne. Linda var ju 100% säker att kära Dee inte skulle ta henne som AK och sa själv "jag fick en kniv i ryggen" tydligen har det pågått någonting där också som vi inte sett så mycket av, annars skulle inte hon känna sig så sviken.
Jag fattar inte hur den vidrigaste och falskaste människan därinne kan anses av så många som den vettigaste och jämföras med Robin som verkar vara en underbar människa!(många skriver Dee eller Robin borde vinna)
P.S det finns nått väldigt skumt med att Pavel ställde upp som första kämpe också.
Så behändigt att du "glömde" att Daniella sa att de skulle offra sig för Dee och Gustav. Och att Gustav sen gick frivilligt från Torpet, och därmed visade att den påstådda överenskommelsen inte existsterade.

Fult att välja ut info som passar din agenda men "glömma" sånt som motsäger den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in