2018-03-01, 16:11
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjulhuset
De har en bit till sjön. Undrar om de har dusch, kylskåp och vatten till djuren mm bakom ladan. Inga maskar i köttet och inte så mycket badande.

duschen står vid bryggan, köttet förvaras i jordkällaren. Vatten till djuren tar de väl från brunnen på gården.
Citera
2018-03-01, 16:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Elisabeth ”Bettan” Ek Bjurell, 52, deltagare i Farmen 2017.

Jerry Andersson också deltagare 2017 i Farmen.

Hur mycket av årets Farmen är tillrätta lagt av Tv4?

Det mesta är naturligtvis regisserat av PKbolaget. Om någon tror annat så finns ingen räddning i hjärnkvalitet hos den individen, sedan lägger vi ner tid på sylvassa teorier här på Flashback som nyttiga imbeciller. Inklusive mig själv
Citera
2018-03-01, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Ja, Dee tror hon har mer kunskap då hon pluggat mycket och tror hon kommer köra ut Helena i kunskap.
Inte snackat om några andra grenar.
Nej Dee insåg att Helena är den som är mest kunnig- hon sa att Helena med sin bakgrund och erfarenhet från lantliv- naturligtvis är den överlägsna
både vad gäller henne själv (Dee) överlägsen alla andra också.
Citera
2018-03-01, 17:03
Medlem
DyslexiKungens avatar
Mulle som eldade upp torpet haha, vilken sköning.Han kommer nu bli ihågkommen som Farmen Sebastian m.m
Citera
2018-03-01, 17:03
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
skojar du. Pawel är den killen som trodde de va en bra ide och bli vald som första kämpe och ta ut Mulle.

Gillar du inte Pawel? Skön snubbe ju.
Citera
2018-03-01, 17:04
Medlem
mr.demons avatar
Robert verkar vara en trevlig man, men ack så svennig. Lite för mesig för min smak.
Citera
2018-03-01, 17:23
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjulhuset
Intressant vem som blir FK. Kanske Helena så hon får en medalj.

Jag tror att det blir Stefan och han väljer då Robin.Stefan förlorar och JP blir en storbonde och får sin första Ammulett, äntligen
Citera
2018-03-01, 17:29
Medlem
Äntligen är mina favvisbrudar på farmen igen! Goa och sköna Stella,Alexandra och Helena! Det är riktigt mysiga tjejer det! Där skulle jag gärna gosa ner mig!
Superduperdryga (jag bryr mig verkligen inte, men måste lägga mig i allt)-Dee kan dom väl placera på ett torp 400 mil från Farmen! Jag orkar inte med hennes bekräftelsebehov längre!
Citera
2018-03-01, 17:30
Medlem
Giggsys avatar
Är jag ensam här i tråden att hålla på Sheldon? Han verkar väldigt impopulär.
Citera
2018-03-01, 17:30
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jag tror att det blir Stefan och han väljer då Robin.Stefan förlorar och JP blir en storbonde och får sin första Ammulett, äntligen

Jag tror också det blir Stefan, då de inte verkar gilla varandra så mycket. Alexandra försökte övertala om Dee, men nej, det gör han inte. Håller med om att Robban är typiskt svennig, och det är känt bland svenskar att vara just, konflikt rädda.
Citera
2018-03-01, 17:40
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Jag tror också det blir Stefan, då de inte verkar gilla varandra så mycket. Alexandra försökte övertala om Dee, men nej, det gör han inte. Håller med om att Robban är typiskt svennig, och det är känt bland svenskar att vara just, konflikt rädda.

Tror inte Steffe har några som helst problem med att backstabba JP, en enkel amulett för honom oavsett gren. Han är inte där för att skaffa vänner, han vill vinna hela skiten. Har svårt att se honom riskera åka ut mot Northug.
Citera
2018-03-01, 17:41
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Är jag ensam här i tråden att hålla på Sheldon? Han verkar väldigt impopulär.

Det är väl ett gott tecken för mänskligheten att Sheldons känslokalla framtoning inte är populär.

Det är ju inte direkt en charmig egenskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in