2018-03-06, 20:21
Medlem
bombaccis avatar
Jag tyckte lite synd om Robban som fick utstå en lättare form av mobbning. Jag missade första minuterna av avsnittet men trist om de andra driver med han för att han har börjat tappa lite hår ( inte hans fel). Sen ställer han upp o bli förlöjligad med en fånig frisyr. Inte första gången Alexandra och jp ska vara " roliga" på det där sättet. Förut var det dee de " skojade" med. De andra borde säga ifrån. Första gången jag tyckte Robin gjorde fel med som storskrattade när Robban gick förbi. Inte speciellt roligt i mina ögon åtminstone.
Citera
2018-03-06, 20:25
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vilket jävla dagis. Ingen är värd att vinna dagis 2018. Robin sjönk i mina ögon, ja även Helena.
Ja verkligen. De hänger på mobbarna, de som mobbade Dee och gjorde hennes Farmen-liv trist. Trodde de två höll en annan klass men tydligen inte. Det kanske t o m var Robin eller Helena som gömde saxarna, det skulle inte förvåna, även om CP förstås är huvudspåret.
Citera
2018-03-06, 20:28
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Fan va jag ser fram emot Farmen VIP. Ola-Conny, Patrik Sjöberg, Henemark m.fl!

Kommer kungen, när de får besök hemifrån?
Citera
2018-03-06, 20:29
Medlem
zannazezzs avatar
Klart det var JP som gömde saxarna. Såg ni inte hans flin? Hoppas saxarna kommer fram och nån klipper JP när han sover
Citera
2018-03-06, 20:34
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Klart det var JP som gömde saxarna. Såg ni inte hans flin? Hoppas saxarna kommer fram och nån klipper JP när han sover
I så fall är ju hans ilska över Robbans bestraffning jävligt fräck. Men nåt annat är ju inte att vänta av Farmens värste tjuv och tattare. Han kanske försöker jobba ihop till en förstekämpe-nominering?
Citera
2018-03-06, 20:36
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Robin sjönk rätt fett här. JP är farmens clown som tror att han är rolig. Denna säsong helt värdelöst dålig.

De skrattade åt hans frisyr. Jag hade gjort detsamma.
En polare skulle raka håret en gång, jag skulle hem till honom och kolla på fotboll.
Batteriet i hans rakapparat tog slut så han hade en liknande frisyr som Robban. Så satt han och kollade på matchen.
Jag asgarvade i två timmar, kunde inte låta bli. Räckte att jag tittade på honom så började jag skratta.
Citera
2018-03-06, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ja verkligen. De hänger på mobbarna, de som mobbade Dee och gjorde hennes Farmen-liv trist. Trodde de två höll en annan klass men tydligen inte. Det kanske t o m var Robin eller Helena som gömde saxarna, det skulle inte förvåna, även om CP förstås är huvudspåret.
Fast frågan är ju hur lättroad man själv skulle vara efter lång tid utan datorer, TV med.m. och kanske lite sliten efter Farmen då kan ju enklaste grej bli kul.
Så om en bestämd storbonde kommer med dagordningen och har en sådan klippning så är jag inte helt säker på att jag skulle vara allvarlig.
Speciellt inte om någon annan sitter och håller tillbaks ett garv.
Även om storbondens ord är lag.......
Har det någonsin varit lag?
Kommer inte ihåg hur disciplinerade deltagarna var tidigare årgångar av Farmen.
Citera
2018-03-06, 20:41
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
De skrattade åt hans frisyr. Jag hade gjort detsamma.
En polare skulle raka håret en gång, jag skulle hem till honom och kolla på fotboll.
Batteriet i hans rakapparat tog slut så han hade en liknande frisyr som Robban. Så satt han och kollade på matchen.
Jag asgarvade i två timmar, kunde inte låta bli. Räckte att jag tittade på honom så började jag skratta.
Vad finns det för likheter mellan de två situationerna?!?
Citera
2018-03-06, 20:41
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
I så fall är ju hans ilska över Robbans bestraffning jävligt fräck. Men nåt annat är ju inte att vänta av Farmens värste tjuv och tattare. Han kanske försöker jobba ihop till en förstekämpe-nominering?

Jag hoppas verkligen att JäklaPajas blir vald till FK. Har chans mot någon annan än Alex?
Citera
2018-03-06, 20:43
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Vad finns det för likheter mellan de två situationerna?!?

Att båda ser ut som skabbiga rävar?
Citera
2018-03-06, 20:43
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Jp är allt en falsk råtta, går inte att lita ett ord på vad den säger. Och fjanten säger
att det är ingen som halkat på ett bananskal, men det är ju just det HAN gjort.
ot; Stella sitter verkligen på ett par brutala kuksugarläppar, lite lik den i mupparna.
Citera
2018-03-06, 20:45
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Fast frågan är ju hur lättroad man själv skulle vara efter lång tid utan datorer, TV med.m. och kanske lite sliten efter Farmen då kan ju enklaste grej bli kul.
Så om en bestämd storbonde kommer med dagordningen och har en sådan klippning så är jag inte helt säker på att jag skulle vara allvarlig.
Speciellt inte om någon annan sitter och håller tillbaks ett garv.
Även om storbondens ord är lag.......
Har det någonsin varit lag?
Kommer inte ihåg hur disciplinerade deltagarna var tidigare årgångar av Farmen.
Jag tänker inte mest på skrattet, även om det var rätt otrevligt. Jag tänker på att de inte kom ut och hjälpte till ute när Robert sa till, och att de förmodligen vet vem som gömde saxarna utan att säga nåt.

Man tyckte synd om norsken när Rocco o Kirsi förpestade hans tid på Torpet, men nu gör han själv nåt liknande mot Robban. Robban jobbar o sliter o försöker göra nåt bra, är det så jävla svårt att försöka hjälpa honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in