2018-02-20, 22:17
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De hade antagligen fått ringa ambulans med därtill hörande inläggning på psyket om Hannibal hade gjort det Robban gjorde.
Ja du har antagligen rätt!
Citera
2018-02-20, 22:17
Medlem
dialektikers avatar
Klart som fan att det var kåkfararen Mulle som skulle sätta eld på huset.

Olycka, säger Helena snällt, han bör bötfällas för oaktsamhet.
Senast redigerad av dialektiker 2018-02-20 kl. 22:21.
Citera
2018-02-20, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Han har inte tjafsat med vagina fyran. Så fort läge har funnits till en diskussion så har han varit knäpptyst.
Klokt beslut av Robert.
Han uppträder moget.
Att gräla och anklaga -blir bara tjafs, mullorna ska ändå alltid ha sista ordet.
Det har även tittarna förstått.
T'änk på ordspråket-man ska inte ödsla pärlor på svin.

och jag menar då inte fyrbenta grisar.
Citera
2018-02-20, 22:19
Medlem
Robban: feg jävla råtta som gärna vill skapa drama men vågar inte göra det själv utan försöker få andra att göra det istället. Han har också ett behov att framstå som duktig och smart. Man ser på hans ansikte att han har nån ilska i sig som han har förtryckt hela sitt liv. Fick nästan utbrott när han såg att dom andra hade glömt att ta bort selen(?) från hästen, tillochmed Dee fick säga "ta det lugnt dom har väl glömt bara, det är ju mänskligt" Och det är inte för att han bryr sig om hästen så mycket.

Dee: Enorma bekräftelsebehov säger nån till henne "osten du har gjort smakar helt ok" så blir hon så glad att hennes leende går runt hela huvudet och möts på baksidan av huvudet (som paolo en gång sa till henne) och hon hoppar runt som om hon har vunnit 10 miljoner. Nån gång genom livet har människan förstått att hon är underbegåvad intellektuellt och har fått ett behov att "bevisa" motsatsen. Hon har byggt upp en fasad där hon har lärt sig såhär ska jag tycka och såhär ska jag prata för att verka bra.

Det är inte konstigt att dom här två människorna har hittat varandra och kommer förmodligen vara vänner för livet
Citera
2018-02-20, 22:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Det är inte schysst att gnälla bakom ryggar och sen när man träffar personerna i fråga så pratar man och fjäskar med dom som om ingenting har hänt. Än så länge har han snackat skit om Linda, JP, Mulle, Alex, Stefan och Stella utan att dem ens vet om det.

Robban är fruktansvärt falsk.

Hur tänker du. Det jag har sett är att alla snackar skit om alla. Vagina-fyran ligger bäst till i den ligan iofs.
Citera
2018-02-20, 22:21
Bannlyst
Citat:
Problemet med Robban är att han ska verka så jävla reko och trevlig, sen går han runt och gnäller i smyg på folk utan att våga ta det face to face. Hur många gånger har han inte sagt att han ska ta upp det vid middagsbordet för sen sitta där tyst som en mus.

Antingen tar han upp problemet med den ansvariga eller så ger han fan i att gnälla. Svårare än så är det inte.

Huvudet på spiken! Mus-Robert är fan den jobbigaste på hela Farmen just nu, trots sin omtanke för djuren. Han är äckligt patetisk och mesig. Se bara hur han pratar i synken, som ett fruntimmer, tillgjort på något sätt och så ska han prata så korrekt hela tiden...
Citera
2018-02-20, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur tänker du. Det jag har sett är att alla snackar skit om alla. Vagina-fyran ligger bäst till i den ligan iofs.

Ja men där är det ingen hemlighet. De visar med tydlighet att de inte gillar de personerna de snackar skit om. Stor skillnad mot det Robban håller på med.
Citera
2018-02-20, 22:22
Medlem
bombaccis avatar
Fånig feg Robert är. Han har rätt i att djuren går först o ser något fel. Säger att han blir jätte irriterad men när dee inte orkar ta upp det åt han så gömmer han sig bara. Inget nytt under solen mens präktighet och "tuffhet" känns väldigt spelad.
Citera
2018-02-20, 22:25
Bannlyst
Bögringen i örat på JP...är den ny? På det kallar han sig för musiker (vad spelar negern)? Hoppas att han fattar att fantastiska fyran och lierar sig med Linda i en tredjegruppering nu då för isf är smeknamnet redan klart för egen del (Musen och "Musikern").

Dees förbannat annoying swenglish är back med a vengeance noticar jag. Good där...blir ju not irrinnoying at alls in the slut.

OBS dålig ordvits:

Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Autist

Wunderbar!
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-02-20 kl. 22:28.
Citera
2018-02-20, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Robban: feg jävla råtta som gärna vill skapa drama men vågar inte göra det själv utan försöker få andra att göra det istället. Han har också ett behov att framstå som duktig och smart. Man ser på hans ansikte att han har nån ilska i sig som han har förtryckt hela sitt liv. Fick nästan utbrott när han såg att dom andra hade glömt att ta bort selen(?) från hästen, tillochmed Dee fick säga "ta det lugnt dom har väl glömt bara, det är ju mänskligt" Och det är inte för att han bryr sig om hästen så mycket.

Exakt! Hans ögon och ansiktuttryck säger allt om honom. Tror inte han bryr sig så mycket om djuren egentligen. Han vill bara visa sig duktig och agera klass-pappa. Tycker han är feminin. Hans fru är brandman, det säger väl en del om Musen...
Citera
2018-02-20, 22:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ja men där är det ingen hemlighet. De visar med tydlighet att de inte gillar de personerna de snackar skit om. Stor skillnad mot det Robban håller på med.

Finns ingen skillnad. Bara att Robban är en medmänsklig djävel och som jag hatar när man missköter djur.
Jag vågar inte ens fundera över hur du skulle sköta ett djur.
Citera
2018-02-20, 22:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Bögringen i örat på JP...är den ny? På det kallar han sig för musiker (vad spelar negern)? Hoppas att han fattar att fantastiska fyran och lierar sig med Linda i en tredjegruppering nu då för isf är smeknamnet redan klart för egen del (Musen och "Musikern").

Dees förbannat annoying swenglish är back med a vengeance noticar jag. Good där...blir ju not irrinnoying at alls in the slut.

OBS dålig ordvits:

Wunderbar!

Han är med det i det lokala romska bandet som spelar två toner vid ICA butiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in