2019-01-13, 13:22
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Terese har hjärtsvikt de är sant

Så Therese har både hjärtsvikt och lider av inkontinens?

nikitanikita, du som känner T, kan du be henne svara på dessa frågor?

Hur känner T inför ett kommande fängelsestraff/inläggning på psyk?

Hur kan T fortfarande hävda att hon är oskyldig när hon har blivit dömd i domstol? Polisen har ju klart och tydligt utrett att detta INTE är någon annans verk, utan det är bevisat att det är T som är den skyldige?

Jimmys telefon är bevisligen inte hackad, och alla har i förhör uppgett att de inte tror att det är Jimmy som har skrivit alla dessa sms/mejl, utan alla uppger att det måste vara T, vad är T:s försvar inför detta?

Hur kan T har gått tillbaka till en person som "har våldtagit henne så grovt att hon lider av inkontinens och måste gå på toa var 5 minut" och dessutom har utnyttjat ett av barnen sexuellt?
(Nu är ju detta inte sant, men jag vill gärna höra T:s förklaring på detta)

Inser inte T att detta verkligen inte hjälper henne att få tillbaka sina barn?
Att allt som T gör bara förstör för henne och sina barn? Chansen att T får tillbaka sina barn är noll, alltså 0%, hon är inte ens kapabel att ta hand om sig själv, ÄNNU mindre om sina barn.
2019-01-13, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja

Hur kan T fortfarande hävda att hon är oskyldig när hon har blivit dömd i domstol? Polisen har ju klart och tydligt utrett att detta INTE är någon annans verk, utan det är bevisat att det är T som är den skyldige?

Jimmys telefon är bevisligen inte hackad, och alla har i förhör uppgett att de inte tror att det är Jimmy som har skrivit alla dessa sms/mejl, utan alla uppger att det måste vara T, vad är T:s försvar inför detta?

Hur kan T har gått tillbaka till en person som "har våldtagit henne så grovt att hon lider av inkontinens och måste gå på toa var 5 minut" och dessutom har utnyttjat ett av barnen sexuellt?

Att allt som T gör bara förstör för henne och sina barn? Chansen att T får tillbaka sina barn är noll, alltså 0%, hon är inte ens kapabel att ta hand om sig själv, ÄNNU mindre om sina barn.

Terese kan inte svara på era frågor här hon ha ingen användare
2019-01-13, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underhand
Kommentera går bra. Såg att T hade kommenterat med sin nya FB profil lite längre ner. Att banka på någon utanför ICA verkar inte så värst smart, misstänker att hon kommer att få ett kännbart straff den här omgången.
Om inte annat lär misshandel vara enklare att bevisa än vem som skrev hot på Facebook. Särskilt om det finns vittnen.

Men det är bara M som påstår och hennes trovärdighet är låg.
2019-01-13, 13:38
Medlem
Citat:
Jimmy blir väldigt lätt ireterad och skriver säger då ut hot och svordomar
d

Då verkar det som att Terese och Jimmy har exakt samma problem, att de svär och hotar när de blir irriterade, vilket de lätt blir.

Har Terese någon att ringa eller skriva och prata med när hon blir irriterad och orolig, alltså¨ingen kompis, utan stödperson att prata med?
2019-01-13, 13:41
Medlem
Citat:
Terese har hjärtsvikt de är sant
Hej.

Vet du om Malin har varit ihop med Joel?
2019-01-13, 13:45
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Terese kan inte svara på era frågor här hon ha ingen användare

Men du kan ju fråga henne och be att hon skickar ett svar till dig och sen kan du lägga upp det här?
Du känner ju henne säger du.
2019-01-13, 13:47
Medlem
Citat:
Tessan har t.om skrivit hora åt sin egen mamma
https://minfil.com/FbS811q3b7/Tessan_JPG
Snälla, lägg INTE upp på den sidan. Det är malware på den. Sidan snyltar på den riktiga minfil-sidan.

Använd minfil[dot]org istället eller någon helt annan site.
2019-01-13, 13:50
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Snälla, lägg INTE upp på den sidan. Det är malware på den. Sidan snyltar på den riktiga minfil-sidan.

Använd minfil[dot]org istället eller någon helt annan site.

Jag vet, jag la upp på .org, men av någon anledning verkar det ha lagts upp på .com, förstår inte hur.

Ah, testade igen, och när jag skriver in .org, så blir jag omdirigerad till .com, vad fan!
2019-01-13, 13:50
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Falsk intetstöld dömde t för
Men är Jimmy som är boven

Varför skulle J ge sig på individer som han inte har något att göra med?
Även polisens förhör med båda dessa individer pekar åt samma håll, det är T som är skyldig till hoten.
2019-01-13, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Om inte annat lär misshandel vara enklare att bevisa än vem som skrev hot på Facebook. Särskilt om det finns vittnen.

Men det är bara M som påstår och hennes trovärdighet är låg.

Jag håller faktiskt med här. Jag ger inte mycket för den påstådda misshandeln. M har ju inte rent mjöl i sin påse heller och har även hon en förkärlek till att hitta på och krydda historier.
2019-01-13, 14:03
Bannlyst
Citat:

Ja t ha så hon måste kissa 5 30 min timme är olika Me
.Jimmy ha smsa hot från hans nr
2019-01-13, 14:06
Bannlyst
T ska inte ha fängelse
Är Jimmy som gör hot

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in