2017-11-27, 10:59
Medlem
Regeringen satsar på en premie till de som väljer att köpa sexdockor – och det är givetvis något som tillverkarna ser positivt på.

"Fler kan få motion. Fler kan se fördelar av att röra på sig."
Marknadsansvarig på Realdoll San Marcos, California.
Citera
2017-11-27, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Samma här. Har tränat nästan varje dag i mer än två år och inte fan har jag ens fått nån napp.

Folk måste sluta med att säga "börja träna".

Gick faktiskt runt på klubben igår med lite tajt tröja som framhävde musklerna och ingen tjej brydde sig...

Samma idioter som tror man får tjejer om man slutar runka.

Du lär ju fortfarande gå fram/dansa och få tjejers uppmärksamhet. Att gå runt passivt på en klubb kommer inte ge ett jävla skit av egen erfarenhet. Jag är vältränad med snyggt ansikte och det räcker att jag står och dansar på klubben så kommer massa rövar som juckar mot en och brudar som kommer fram och vill dansa... Hade en brud jag knullade i helgen som älskade mina muskler Hon tog på dem hela tiden när vi hade sex och kommenterade dem under kvällen på klubben. "åh så sexigt" "din rygg är så stor" tog en på röven osv.

Men jag har mina skavanker också. Jag är inte lång t.ex, är 170 men tränad dominant och självsäker. Man har hört många gånger att tjejer tycker man är bad boy och svår att läsa, så handlar också om attityd. Du ska alltid vara svår att läsa. Skicka mixade signaler.
Senast redigerad av testingxrat3d 2017-11-27 kl. 16:58.
Citera
2017-11-27, 21:30
Medlem
CenterMins avatar
Jag ar en kille och inte mer an 6.5 men jag kunde fa ligga ikvall om jag velat men jag drog mig ur det.
Jag ar inte speciell pa nagot satt, inte extra muskler inga konstigheter bara lite trevlig. Och tjejen som var intresserad var helt ok.

Kandes bara inte ratt.

Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Där har ni det, jag sa det.

Jag tror på fullaste allvar att detta påstående är sant, detta baserat på vad jag märker på universitet eller i min umgängeskrets.

En STOR del av killar får inget sex, men så här brukade det inte vara.

För bara 10 år sedan så var det annat, men nu för tiden så känner jag till så extremt många helt normala vanliga killar som ser helt vanlig ut, som inte får ett dugg.

Det är något som har hänt och jag vet inte vad.

När man säger detta, då kommer genast en hel drös med människor och säger: "neej nej detta är inte sant, se dig omkring!! de flesta killar har förhållanden och får sex eller hur?" ... nej ,det är inte sant, vissa killar är i förhållanden ja men många av dessa förhållanden är helt sexlösa och killen är undergiven och överkörd av tjejen.

Online dating är i stort sett helt kört, brudar som för 5 år sedan var normala och schyssta svarar nu för tiden inte ens, till och med RIKTIGT FETA OCH FULA TJEJER får enormt mycket uppmärksamhet och boostat ego.

Jag vidhåller därmed att den största delen av killar i dagens sverige inte får komma till, när dom väl får det så är det väldigt sällan. När dom väl får ett förhållande så har tjejen makten och dumpar ofta inom något år.

Tycker ni detta stämmer, inte, varför inte? Tror ni det är ett växande problem med manlig ensamhet och att bli utstött från samhället?

Jag märker fler och fler killar blir bittra, inklusive mig själv, det är något i hela atmosfären som förändrats de senaste åren, jag kan känna det tydligt.
Citera
2017-11-28, 11:41
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Många byggarbetare, vägarbetare, chaufförer, ja, vad som helst, män/killar som inte får någon närhet, bekräftelse, sex eller kärlek.

Jag håller med om att kan vara jobbigt att inte ha sex. Men närhet, bekräftelse och kärlek kan väl män få från sina vänner? Sex är inte en livsnödvändighet. Det är inte skadligt att leva utan sex.
Citera
2017-11-28, 11:48
Medlem
Citat:
Det är en stor nackdel, en överväldigad majoritet av män är INTE sociala monster, extroverta supercharmiga mastodonder eller snygga som modeller och kändisar. De flesta killar är vanliga knegare eller kontorsjobbare, tappar lite hår, kanske liten mage, gillar att se på tv, meka med bilen, se fotboll, heja på AIK eller Arsenal, ta det lugnt med en öl.

Jag tror det får enorma konsekvenser för ett samhälle om fler och fler män blir utan närhet kärlek och sex, samtidigt som kvinnor fullkomligt svämmas över av förslag (för att män blir mer och mer desperata) även fula och äldre kvinnor.

Se min kommentar ovan.
Citera
2017-11-28, 12:02
Medlem
Citat:
En mänsklig rättighet är det inte, det är dock extremt viktigt för det mänskliga välmåendet, det är i botten av maslows hirerarki.

Det måste dock ha med något system att göra, som går att ändra, för att det var MYCKET ENKLARE förut, dvs helt vanliga män med vanliga jobb fick också kvinnor relativt lätt, med andra ord var sådana vanliga män tillräckligt attraktiva för sex förut, men är det inte nu längre. Dvs männen är de samma, kvinnorna är desamma, men någon annan variabel har förändrats som satt det hela ur spel.

Jag tror inte det är bra att vi går bakåt till en värld där djungelns lag gäller och bara en minoritet av män får avla av sig, jag tror det är så ett samhälle blir våldsamt och osäkert, när en stor del män inte får känna tillhörighet och i stort sett bara är skatteslavar för ett system de inte får någon belöning för.

Jag har en teori om att det kan ha något att göra med tävlingsinslaget i sociala medier. (Det går att applicera på mycket, inte bara förhållanden.) Jag upplever att dom flesta i hög grad använder sociala medier för att visa hur fint och lyckat deras liv är. Ett lyckat förhållande står högt i status om inte högst för många, särskilt kvinnor. Man ska ha ett fint, kärleksfullt och passionerat förhållande. Ett lyckat förhållande kan man mästra över vem som helst med. Det slår alla andra inslag i ett lyckat liv som till exempel pengar och karriär. Så man framhåller varenda liten lyckad detalj i sitt förhållande på sociala medier. Visar hur gullig, omtänksam, attraktiv och uppskattande ens partner är.

Det gör att folk tror att alla förhållanden ska vara så för att ens duga. Det leder till krav på en partner som inte är realistiska.
Citera
2017-11-28, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
Alltså det är inte svårare än såhär:

När en man har höga testosteronhalter utsöndrar han (hanen) i det här perspektivet, en lukt som hjärnan snabbt registrerar. Detta går omedvetet förbi.

(slå upp feromoner på google)

En hög testosteronhalt ger förmanligande egenskaper. Du blir stark, har lägre kortisolhalter, får bättre självförtroende. Hela din organism utvecklas och du blir vital.

Vad vill evoulotionen? Para ihop oss med någon svag som inte kan försvara oss? Njaaeee

En stark individ = En bra avkomma

Bevisen finns i praktiken. Ta bad guy fenomenet tex.

Eller fråga vem som helst: Ligger du helst med Williams Spetz eller Paulo Roberto?

Innerst inne från hjärtat. Tror inte någon svarar de första alternativet.

Intelligens har givetsvis också med ett finger i spelet, så machomän som spelar ut sig torskar på att dem är korkade bara.

Killar som aldrig får knulla måste våga bli män

De är okej för män att gråta, böga, allt sånt, missförstå mig inte, men naturen visar ingen hänsyn.

En sjuk, eller en svag människa, är aldrig attraktiv. Punkt slut. Det
Är jättehemskt, men så är det.

En vital man sitter på tillgångar och driftuppfyllelse.

Finns ingen empiri som bevisar att människor har feromoner.
Citera
2017-11-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
Alltså det är inte svårare än såhär:

När en man har höga testosteronhalter utsöndrar han (hanen) i det här perspektivet, en lukt som hjärnan snabbt registrerar. Detta går omedvetet förbi.

(slå upp feromoner på google)

En hög testosteronhalt ger förmanligande egenskaper. Du blir stark, har lägre kortisolhalter, får bättre självförtroende. Hela din organism utvecklas och du blir vital.

Vad vill evoulotionen? Para ihop oss med någon svag som inte kan försvara oss? Njaaeee

En stark individ = En bra avkomma

Bevisen finns i praktiken. Ta bad guy fenomenet tex.

Eller fråga vem som helst: Ligger du helst med Williams Spetz eller Paulo Roberto?

Innerst inne från hjärtat. Tror inte någon svarar de första alternativet.

Intelligens har givetsvis också med ett finger i spelet, så machomän som spelar ut sig torskar på att dem är korkade bara.

Killar som aldrig får knulla måste våga bli män

De är okej för män att gråta, böga, allt sånt, missförstå mig inte, men naturen visar ingen hänsyn.

En sjuk, eller en svag människa, är aldrig attraktiv. Punkt slut. Det
Är jättehemskt, men så är det.

En vital man sitter på tillgångar och driftuppfyllelse.

Huh! INTE Paolo! Lätt Spetz! Visste inte vem den senare var ens och förväntade mig värsta orchen men han var ju snygg! Hur vet du förresten vem av dom som har mest testosteron? Testosteronhalten är ju höjd max en timme efter att man tränat. Och Paolo är ju inte ung längre, yngre män har väl mer testosteron?
Citera
2017-11-28, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Jag tror att majoriteten av män som inte får ligga är för fjolliga/servila. Det är fel i den feministiska uppfostran, tjejer i gemen gillar inte sånt. Ta er i kragen och gå ut hårt, så ska ni se att det löser sig.

Du verkar inte förstå att det kommer alltid vara de som inte får någon partner när obalansen mellan könen är så stor.

De som fixat till detta har gjort det i ren ondska dessutom för att de hatar vita män.
Citera
2017-11-28, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Du lär ju fortfarande gå fram/dansa och få tjejers uppmärksamhet. Att gå runt passivt på en klubb kommer inte ge ett jävla skit av egen erfarenhet. Jag är vältränad med snyggt ansikte och det räcker att jag står och dansar på klubben så kommer massa rövar som juckar mot en och brudar som kommer fram och vill dansa... Hade en brud jag knullade i helgen som älskade mina muskler Hon tog på dem hela tiden när vi hade sex och kommenterade dem under kvällen på klubben. "åh så sexigt" "din rygg är så stor" tog en på röven osv.

Men jag har mina skavanker också. Jag är inte lång t.ex, är 170 men tränad dominant och självsäker. Man har hört många gånger att tjejer tycker man är bad boy och svår att läsa, så handlar också om attityd. Du ska alltid vara svår att läsa. Skicka mixade signaler.
Jo jag dansade också.

Jag är helt enkelt inte någons typ vilket innebär att tjejerna kan tycka att jag är snygg men sen backa av någon anledning. Har hänt att tjejer varit väldigt framåt men händer typ en gång per år.

Jag är blatte så är säker på att det är av den anledningen.
Citera
2017-11-28, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Du verkar inte förstå att det kommer alltid vara de som inte får någon partner när obalansen mellan könen är så stor.

De som fixat till detta har gjort det i ren ondska dessutom för att de hatar vita män.

Om man "går ut hårt" vad det nu betyder, låter det som risk för att man kan bli uthängd genom #metoo.
Citera
2017-11-28, 17:00
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Jag håller med om att kan vara jobbigt att inte ha sex. Men närhet, bekräftelse och kärlek kan väl män få från sina vänner? Sex är inte en livsnödvändighet. Det är inte skadligt att leva utan sex.
Det är nog en man du skriver till och inte en kvinna. Sex är inte lika viktigt för kvinnor som män. Detta du skrev är något du kan skriva till någon av dina mindre begåvade tjejkompisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in