2017-10-12, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Nu är det i stort sätt lika många kvinnor som män så om inte en stor del av den kvinnliga befolkningen gått och blivit lesbisk, så lär det inte stämma. Såvida inte en annan grupp av män ligger som aldrig förr.
Men det krävs helt klart lite mer finnes för att få ligga idag än för tio år sedan. Men det är ju ingen nackdel direkt.

Det är en stor nackdel, en överväldigad majoritet av män är INTE sociala monster, extroverta supercharmiga mastodonder eller snygga som modeller och kändisar. De flesta killar är vanliga knegare eller kontorsjobbare, tappar lite hår, kanske liten mage, gillar att se på tv, meka med bilen, se fotboll, heja på AIK eller Arsenal, ta det lugnt med en öl.

Jag tror det får enorma konsekvenser för ett samhälle om fler och fler män blir utan närhet kärlek och sex, samtidigt som kvinnor fullkomligt svämmas över av förslag (för att män blir mer och mer desperata) även fula och äldre kvinnor.
Citera
2017-10-13, 00:00
Medlem
Jofs avatar
Rent statistiskt finns det ungefär lika många män som kvinnor. Och alla verkar fast i iden att hitta en partner av motsatt kön. Kvinnor kanske mer benägna än män, eftersom dom behöver en man får att få barn, vilket dom oftast vill ha.
Det borde med stor nödvändighet innebära att alla förr eller senare får sex och samlevnad.
(Speciellt eftersom månggifte ännu inte florerar här i landet.)
Alltså en majoritet av killar får sex.
Kanske inte i den utsträckning dom vill eller med så många dom vill ha sex med. Men rent logiskt borde förhållandet vara så att killar får sex.
Dessutom i avsevärt större utsträckning än för låt oss säga 50 - 100 år sedan - av olika anledningar.
Citera
2017-10-13, 00:00
Medlem
Citat:
NMen det krävs helt klart lite mer finnes för att få ligga idag än för tio år sedan. Men det är ju ingen nackdel direkt.

Tror nog att tjat från vissa befolkningsgrupper, t.ex. svartskallar gör att tjejer tröttat. Blattar är tjatiga, och oavsett om de ser helt jävla inavlade ut så är de på och "flörtar" svenska killar är mer blyga och försiktiga som sig bör.

Vissa tjejer gillar uppmärksamheten de får från blattar, och då blir mer belevade och civiliserade svenskar utan.
Citera
2017-10-13, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Jag har ingen uppfattning om det har förändrats men principellt så bör det stämma att alla killar inte får ha sex.

I djurvärlden så får normalt inte alla hannar möjlighet att para sig. Eftersom en hane kan befrukta väldigt många honor så finns det ingen anledning för honorna att para sig med de svagare exemplaren.

Hos människan så innebär den långa tiden det tar tills avkomman blir självgående att det är bra för hona och avkomma att ha en hane som kan försörja dem så det ger de flesta män att bilda par.

Lite grand kan det faktiskt ha ändrat sig eftersom honorna idag inte är lika beroende av detta men de flesta honorna har nog kvar den biologiska instinkten att bilda par.

Om honorna uppskjuter parbildandet så blir det förstås lite surt för yngre män. Honorna letar ju längre efter ett praktexemplar och under den tiden göre sig svagare exemplar icke besvär. De får vänta tills honorna inser att de får nöja sig med någon ur B-laget.

Frågan är om du tycker att de är en mänsklig rättighet för alla män att ha sex även om kvinnorna inte vill.

Det kan du förstås anse men ingen kommer bry sig. Inte honorna och inte alfa-hannarna så det är tyvärr kört. Du får helt enkelt antingen förbättra din konkurrenskraft eller nöja dig med en sekunda hona själv.

En mänsklig rättighet är det inte, det är dock extremt viktigt för det mänskliga välmåendet, det är i botten av maslows hirerarki.

Det måste dock ha med något system att göra, som går att ändra, för att det var MYCKET ENKLARE förut, dvs helt vanliga män med vanliga jobb fick också kvinnor relativt lätt, med andra ord var sådana vanliga män tillräckligt attraktiva för sex förut, men är det inte nu längre. Dvs männen är de samma, kvinnorna är desamma, men någon annan variabel har förändrats som satt det hela ur spel.

Jag tror inte det är bra att vi går bakåt till en värld där djungelns lag gäller och bara en minoritet av män får avla av sig, jag tror det är så ett samhälle blir våldsamt och osäkert, när en stor del män inte får känna tillhörighet och i stort sett bara är skatteslavar för ett system de inte får någon belöning för.
Citera
2017-10-13, 00:10
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Det är en stor nackdel, en överväldigad majoritet av män är INTE sociala monster, extroverta supercharmiga mastodonder eller snygga som modeller och kändisar. De flesta killar är vanliga knegare eller kontorsjobbare, tappar lite hår, kanske liten mage, gillar att se på tv, meka med bilen, se fotboll, heja på AIK eller Arsenal, ta det lugnt med en öl.

Jag tror det får enorma konsekvenser för ett samhälle om fler och fler män blir utan närhet kärlek och sex, samtidigt som kvinnor fullkomligt svämmas över av förslag (för att män blir mer och mer desperata) även fula och äldre kvinnor.

Din teori bygger ju i så fall på att en stor del av kvinnorna inte längre har sex. I alla fall inte med män då det är lika många män som kvinnor.
Hur förklarar du det?
Citera
2017-10-13, 00:14
Bannlyst
Visst fan är det så här. De flesta män jag pratar med om mina erövringar kan inte alls relatera, de går direkt in i ett läga av idoliserande, jag blir en gud för dem. "Wow, knullade du verkligen henne i 3h, fy fan sånt ser man på film".

Jao dagens killar är kvinnliga överlag och en stor del får aldrig ens knulla. Men inget mig emot.
Citera
2017-10-13, 00:15
Medlem
Centauris avatar
Samhällsstrukturen slår ut majoriteten av männen.

Kvinnor behöver inte män längre. Varken för ekonomin eller reproduktion (insemination är gratis tack vare våra politiker).

Kvar är spänning, status och sex.

Majoriteten av män har inte en superdase eller är särskilt spännande eller högt upp i statushierarkin.

Dessutom så har kvinnor den sexuella makten. De blir närmade av ett dussintal män i veckan.

Kvar blir 50-75% av alla män som får nöja sig med det som blir över.

Vem tycker att det här är stabilt i längden? Och allt är politikernas fel.
Citera
2017-10-13, 00:16
Bannlyst
Citat:
Din teori bygger ju i så fall på att en stor del av kvinnorna inte längre har sex. I alla fall inte med män då det är lika många män som kvinnor.
Hur förklarar du det?

Jag förklarar det med att en stor del av kvinnorna har del med en liten del män. En mindre del män som får massvis, en stor del som blir i princip utan.
Citera
2017-10-13, 00:24
Bannlyst
Kommer bli intressant hur det kommer bli.

Själv hatar jag att jag växer upp i mina yngre glada år under denna generation. Är 21 år och nu när man ska knulla runt så har idiotpåfundet sociala medier och smartphones kommit. Finns verkligen ingen charm längre när det gäller att träffa det motsatta könet.

Allt har blivit kallt och tråkigt i det verkliga sociala livet.
Citera
2017-10-13, 00:30
Medlem
Soxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Håller med, och håller även med TS i hans teori. Tinder osv har förstört det lätta sättet och hitta ligg. nu blir man bortsvepd till vänster om man inte är 10 av 10.. Går inte liksom att försöka nå fram till tjejen att visa att man är en hyvens toppen kille. Stackars killar som växer upp nu och ska försöka få ligg.

Alltså det är inte svårare än såhär:

När en man har höga testosteronhalter utsöndrar han (hanen) i det här perspektivet, en lukt som hjärnan snabbt registrerar. Detta går omedvetet förbi.

(slå upp feromoner på google)

En hög testosteronhalt ger förmanligande egenskaper. Du blir stark, har lägre kortisolhalter, får bättre självförtroende. Hela din organism utvecklas och du blir vital.

Vad vill evoulotionen? Para ihop oss med någon svag som inte kan försvara oss? Njaaeee

En stark individ = En bra avkomma

Bevisen finns i praktiken. Ta bad guy fenomenet tex.

Eller fråga vem som helst: Ligger du helst med Williams Spetz eller Paulo Roberto?

Innerst inne från hjärtat. Tror inte någon svarar de första alternativet.

Intelligens har givetsvis också med ett finger i spelet, så machomän som spelar ut sig torskar på att dem är korkade bara.

Killar som aldrig får knulla måste våga bli män

De är okej för män att gråta, böga, allt sånt, missförstå mig inte, men naturen visar ingen hänsyn.

En sjuk, eller en svag människa, är aldrig attraktiv. Punkt slut. Det
Är jättehemskt, men så är det.

En vital man sitter på tillgångar och driftuppfyllelse.
Senast redigerad av Soxi 2017-10-13 kl. 00:33.
Citera
2017-10-13, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Jag förklarar det med att en stor del av kvinnorna har del med en liten del män. En mindre del män som får massvis, en stor del som blir i princip utan.

ja det ligger något i det här.

har flera vänner och yngre bröder som går utan fitta år ut och år in,

20% av killarna tar 80 % av tjejjerna eller hur de nu va.
ja så är det nog,

jag var själv en storförbrukare av kvinnor i mina glansdagar och räknade ut snittet presis,
1.81 kvinnor per månad i ca 6 år

alltså den toala mängden kvinnor jag har haft sex med under mina sexuellt aktiva år minus dom åren man haft förhållanden

och ja det har varit en del fulingar som fått sig en omgång.
men av alla dessa kvinnor så är det bara en endaste som jag fått genom internet,
och tro det eller ej men endast ett fåtal på krogen, kanske 2-3 st

jag tror det beror på porren idag, männen klarar sig med att runka
Senast redigerad av skadad85 2017-10-13 kl. 00:42.
Citera
2017-10-13, 00:34
Medlem
HotFreaks avatar
skriv till mig, jag svarar.

senaste året har dem flesta brudar blivit FEMINISTER. ugh jag hatar det ordet......... Men så är det! tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in