Citat:
Eh, vad pratar du om? Jag har inte sagt ett ord om ovanstående. Du blandar ihop mig med någon annan.
Citat:
"Bra jobb" är en tolkningsfråga, stabilt jobb där man trivs bra och man brinner för det man gör, försöker utvecklas etc. är relativt standard. Om den här diskussionstråden bara handlar om arbetslösa / mcdonalds arbetare som är asociala, och inte kan föra en konversation som inte får ligga så är det ett ganska onödigt topic. Det säger sig själv.
Det är du själv som nämner att dina kompisar har "bra jobb". Ett "bra" jobb står i motsats till ett "dåligt" jobb. Det är förvisso subjektivt men det faller sig tämligen ologiskt att mer än 50% har "bra" jobb. Skulle 100% ha ett bra jobb så skulle det varken klassas som "bra" eller "dåligt". Allt är relativt så även graderingen av hur bra ett jobb är. Om du istället menar stabila anställningar så säg det men att påstå att det flesta känner att de brinner för sitt jobb blir ju bara löjligt.
Citat:
Vet inte vad du har för krav på fruntimmer men av samma anledning som en brud knullar på en hjärndöd gym-snubbe så knullar du på en pantad brud som inte har något vettigt jobb om hon ser bra ut. Däremot ser nog dem flesta vettiga killar förbi detta och anammar inte dessa fredagsunderhållningar som flickvänner, där har nog dem flesta högre krav.. På samma sätt som en tjej också har det.
Och? Ja, de flesta hittar så småningom någon, men det är inte vad tråden handlar om. Tråden handlar om att en majoritet av killarna inte får sex i samma utsträckning som tjejer. Vill du diskutera något annat rekommenderar jag att du startar eller skriver i en ny/annan tråd.