Citat:
Är din läsförståelse helt från helvetet eller?Du skrev ovan att du knullar friskt här (FB) En majoritet av killar får inte sex
skriver du att du är oskuld.
Du skriver även att du slår isönder busskurer för att må bättre och att du inte gillar "dampare" men sedan dampar du själv loss i hälften av din historik. Tror det är dags för pappa tramsgranskare att rapportera dina inlägg som är trams. hehehe
Fast om du är en 4a och hela tiden satsar på 8or så kommer du få intrycket av att kvinnor är skit bla bla men egentligen är det bara du som säger att du förtjänar något speciellt. Ingen säger att utseende inte är orättvist men det är som det är. Och när du då kommer och är en stadig 4 men kräver 8or så visar du bara på att du är en självupptagen jävel. Det blir en ond cirkel.
Granska dig själv och sänk dina krav. Skyll inte på någon annan. Du skriver även i din historik att du har lätt att knulla i ditt hemland, har du funderat på att flytta då?
skriver du att du är oskuld.
Du skriver även att du slår isönder busskurer för att må bättre och att du inte gillar "dampare" men sedan dampar du själv loss i hälften av din historik. Tror det är dags för pappa tramsgranskare att rapportera dina inlägg som är trams. hehehe
Fast om du är en 4a och hela tiden satsar på 8or så kommer du få intrycket av att kvinnor är skit bla bla men egentligen är det bara du som säger att du förtjänar något speciellt. Ingen säger att utseende inte är orättvist men det är som det är. Och när du då kommer och är en stadig 4 men kräver 8or så visar du bara på att du är en självupptagen jävel. Det blir en ond cirkel.
Granska dig själv och sänk dina krav. Skyll inte på någon annan. Du skriver även i din historik att du har lätt att knulla i ditt hemland, har du funderat på att flytta då?
Jag säger ju som det är att jag har svendomen intakt. När fan skrev jag att jag knullade friskt?
Det spelar ingen roll om man sänker sina krav. Du kan skriva ärligt, snällt, intelligent en fet tjej om man ska träffas vilket slutar med dissen. Det är inte bara feta, utan en massa andra tänkbara tjejer.
Jag har ju själv insett min lott och slutat jaga. Ser ingen mening med det. Däremot kommer jag engagera mig mer med att festa med högskolan för där får man enklast napp. Inte på någon dräggklubb.
Eller så tar jag helt enkelt en vanlig skön semester där jag sedan går till en prostituerad.
Jag tänker inte klandra tjejerna för jag kan förstå om en tjej inte kan lita på en kille. Men om alla andra killar skickar dickpics och skriver så jävla fult och avtändande vilket tjejerna i den här tråden också säger, varför ger man då inte den normala killen som skriver på ett fint sätt, chansen? Man dissar även den snälla killen som har vett och som även kan acceptera ett nej. Känns som att alla tjejer på sådana sidor väntar på den ultimata snygga alfahannen med världens textgame.
Ja jag vet att ordet alfahanne är uttjatat men jag kollar bara verkligheten, och där är det så uppenbart att alfa/beta finns. Köpte bla. godis för två dagar sedan och där brukar det alltid stå en massa bilar på kvällen och mycket tjejer. När jag är där inne kommer en kille med sådana rastabyxor, bomberjacka, solbränd typ mulatt, tatueringar. Han parkerar bilen mitt i tvären samtidigt som han köper cigg. Går ut och sen ser jag en tjej sitta i bilen och väntar på honom. Säkert har de knullat någonstans i bilen.
Killar som ser snälla och intelligenta ut är osynliga för tjejer.
Ja krossa busskuren gjorde jag efter en utgång där jag gick ut ensam. Alla såg mig som en utomjording trots att jag bara ville koppla av lite själv. De som jobbade där frågade hela tiden "mår du bra" "varför är du själv"
Oerhört tröttsamt.
Var helt ensam, hade inga kompisar och såg en stor sten när jag klev av busshållsplatsen och skred till verket.