2017-10-17, 01:11
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frisyren
Du och många andra verkar ju tro att tjejer inte vill ha sex utan bara använder fittan som utpressning. Rätt sorgligt måste jag säga. Har du haft en fungerande relation någon gång?

Utpressning? Vad har du fått det ifrån? Det är sorgligt av kvinnor att försöka använda sin vagina för att tillskansa sig möjligheter i livet.

Berätta för mig hur du är så mycket bättre än män som inte är i relationer relationer. `
Senast redigerad av AdjooooglE 2017-10-17 kl. 01:20.
Citera
2017-10-17, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Knappast det du har sagt. Du har förnekat att det är det systemet det är fel på och har raljerat över variablerna som tinder, politiska beslut,feminismen. Istället har du hela tiden påstått att det är individen som ska rycka upp sig och sluta smeta bajs på väggarna.

Ja och? Är det utvecklingen från 200 år bak i tiden och framåt som du kallar för ”systemet”? Du kan ju kalla det vad du vill, systemet, variablarna, utveckling. Det är vilket som, men ja, man tvingas som individ att anpassa sig efter det. Inget problem el något man tänker på för de flesta, men vissa verkar ju födda med någon slags 1950-tals bild av samhället, och då förstår jag att 2017 känns jobbigt.
Citera
2017-10-17, 01:42
Medlem
Honeyvoices avatar
Är det så kanske att de här kvinnorna helst vill ha en man och barnet föds med ett "jobb" dvs att antingen hålla kvar killen eller vara någon form av beroende sällskap som inte kan lämna dem? Men inga killar vill stanna hos dem och då är ju barnen kvar som ett kvitto på hur hon har misslyckats med både kärlek och familj. Då ligger det ju kanske nära till hands att hennes besvikelse påverkar hennes moderskap negativt dvs barnen får ingen stabil uppväxt och hon tar ut sitt skit på dem.

Männen är också oansvariga vill man inte ha barn med någon så skall man skydda sig. Spelar ingen roll vad kvinnan dillar om killen tar hand om det själv för att vara säker. Men vissa killar kanske känner sig lite stolta att ha många baby mamas utan några ekonomiska konsekvenser eller något ansvar.

Många som gör fel här och stackars gullungarna får betala.
Citera
2017-10-17, 10:54
Medlem
Honeyvoices avatar
Kollade klippet AdjooooglE

När jag lyssnat på henne och honest truth så började jag tänka på de här lajksen på dejtinggruppen. De där kvinnorna tycker jag varken är vackra eller sexiga och få dem att tro det blir ju bara för dem att springa in i en tegelvägg när de försöker applicera det irl.
Kanske är det så att det är lättare för vissa att haussa upp någon man tycker ligger "under" en själv? Kanske vissa känner en viss njutning av att bygga upp någons självförtroende med falska fakta för denne/denna vet att hon har ju noll nytta av detta när hon lämnar internet? Går de här tjejerna in på ett uteställe rusar ju inte 123 män fram och säger oj vad du är vacker så att gå från en ytterlighet till en annan är hon väl inte behjälpt av alls. Bättre med skönhetstips och kostråd/rörelse väl om hon nu vill bli rubricerad som vacker för det verkar det ju som hon vill.

Så dessa kvinnor stannar på nätet där de är total diktator över sin profil. Alla som inte knäböjer blir raderade och blockade. Men hur många barn eller katter och hundar de än skaffar och hur många de än blockar så vill de ha en man och barnen/husdjuren/blockandet hjälper inte i längden.

Har barn och djur blivit ett substitut för en man av denna typen av kvinna? Typ singelmamma med kamphund som verkar ganska vanligt. Inte konstigt isåfall om dessa kvinnor blir totalt rabiata.

Sedan tror jag fortfarande på möjligheten att killarna som lajkar vill ha igång en sexchatt och skicka bilder endast och hon går ju på den lätte och känner sig "sexig" när hon egentligen bara sitter och jobbar gratis. Eftersom de aldrig skall träffa henne eller ta i henne kan de ju skita i hur hon ser ut. Mer ilska föds då poletten trillar ner efter ett tag och hon känner sig utnyttjad för när hon inte servar honom glider han ju vidare till nästa "vackra och sexiga" tjej och lajkar denna.

Så frågan är (kan förstå att vissa irriterar sig på skenlajksen men till syvende och sist vill ni ju ha en tjej) vill ni ha en sån tjej då?

Någonstans är det väl ändå resultatet som räknas?

ps fy fan vad jag har lärt mig mycket av att skriva här…Dancing with Diablos
Citera
2017-10-17, 13:08
Medlem
Kleops avatar
Problemet kan likväl härstamma hos männen. Vi är fegare nu än förr i tiden, det kan jag satsa pengar på.
Citera
2017-10-17, 13:11
Medlem
Kleops avatar
Jag tror inte att det här problemet är särskilt universellt. Det finns gott om smarta kvinnor med goda värderingar men de umgås och ligger ju generellt inte med det mänskliga skräpet som har producerats de senaste 30 eller så åren.
Citera
2017-10-17, 14:14
Avslutad
Sluta runka helt och ni kommer med största sannolikhet få sex inom en inte allt för lång framtid. Sluta slösa er maskulina energi/testosteron i handen och ni kommer dra till er kvinnor tids nog, det är så det fungerar. Fungerar så med djur ( när de blir brunstiga) och fungerar så med människor.

Hade själv några år när jag var yngre och runkade alldeles för mycket, fick väldigt sällan sex. Slutade upp med det och dröjde inte mer än ett par veckor innan det var dags och så har det fortsatt.

Allt är uppbyggt av energier som attraherar varandra, detta är döljs av illusioner som filtreras fram av våra hjärnor. Slösar du din sexuella energi så kommer du självklart inte attrahera en sexuell partner.

Edit: Sen finns det självklart andra faktorer som spelar in också med detta är en väldigt stor del i det hela.
Senast redigerad av Utspilld 2017-10-17 kl. 14:44.
Citera
2017-10-17, 14:52
Medlem
VeganJans avatar
Som tonåring hängde jag i lite olika konstellationer av killgäng. Till stor del helt vanliga medelpersoner som inte vek av så mycket åt något håll. Skulle säga att de flesta fick ligga ytterst sällan så länge de inte var i förhållande. Det här var ändå några årtionden sedan.
Citera
2017-10-17, 16:05
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utspilld
Sluta runka helt och ni kommer med största sannolikhet få sex inom en inte allt för lång framtid. Sluta slösa er maskulina energi/testosteron i handen och ni kommer dra till er kvinnor tids nog, det är så det fungerar. Fungerar så med djur ( när de blir brunstiga) och fungerar så med människor.

Hade själv några år när jag var yngre och runkade alldeles för mycket, fick väldigt sällan sex. Slutade upp med det och dröjde inte mer än ett par veckor innan det var dags och så har det fortsatt.

Allt är uppbyggt av energier som attraherar varandra, detta är döljs av illusioner som filtreras fram av våra hjärnor. Slösar du din sexuella energi så kommer du självklart inte attrahera en sexuell partner.

Edit: Sen finns det självklart andra faktorer som spelar in också med detta är en väldigt stor del i det hela.

Jag skulle säga precis tvärt om. Ett stort problem för mig i tonåren/tidiga tjugoårsåldern var att allt jag tänkte på var sex när jag skulle på fest och/eller på krogen, så var ju nästan med halvbånge man pratade med tjejer och då man står där vrålkåt och bara har fitta i huvudet, så är det lätt att klanta sig och sumpa chanserna.
När jag istället började med att dra en runk lagom till att man duschade innan man skulle till krog/fest, så blev man klart mer avslappnad och hade lättare att umgås avslappnat med tjejerna = profit. Istället för att tänka med den lille hjärnan så kunde man faktiskt använda den stora hjärnan, och med list och planering använda olika strategier för att att få tjejerna i säng.

Märker av det fortfarande när jag går på krogen - har man inte runkat samma dag så går jag med "FITTA! MÅSTE HA FITTA!!!!" i tankarna konstant, på fyllan. Och det grumlar sinnet ganska friskt.
Citera
2017-10-17, 16:27
Medlem
Honeyvoices avatar
Ja eller så kan ni ta den speciella typen av "äldre kvinna" ni vet typ röka Gul Blend under fläkten och börja hosta när hon skrattar som när hon trakasserar en man sexuellt eller begår ett sexuellt övergrepp så står andra kvinnor och applåderar.

För hon "tar ju för sig" och "bejakar sin kvinnlighet". Så hon kan gå fram och skamgreppa tag i en 20 årig kille men om en man hade gjort samma sak hade han blivit utslängd från stället.

En sådan får du på rygg på en kvart ca säg bara att du gillar "äldre kvinnor".

Citera
2017-10-17, 16:42
Medlem
adolf512s avatar
Tycker man borde legalisera prostitution, om man sätter ett pris på tiden många lägger på att få sex så hade de tjänat på att bara betala en hora. Det är naturligt och bra att ett minoritet bland männen får alla kvinnor, leder till snyggare män i framtiden.

Själv är jag mest intresserad av att göra kvinnor gravida så horor är inget alternativ för mig.
Citera
2017-10-17, 17:02
Medlem
Mooons avatar
Har du förstått - eller är det en alltför vild tanke - att en "hora" är en person, en människa, en kvinna? Och inte ett ... hål ?

Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Tycker man borde legalisera prostitution, om man sätter ett pris på tiden många lägger på att få sex så hade de tjänat på att bara betala en hora. Det är naturligt och bra att ett minoritet bland männen får alla kvinnor, leder till snyggare män i framtiden.

Själv är jag mest intresserad av att göra kvinnor gravida så horor är inget alternativ för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in