Kollade klippet AdjooooglE
När jag lyssnat på henne och honest truth så började jag tänka på de här lajksen på dejtinggruppen. De där kvinnorna tycker jag varken är vackra eller sexiga och få dem att tro det blir ju bara för dem att springa in i en tegelvägg när de försöker applicera det irl.
Kanske är det så att det är lättare för vissa att haussa upp någon man tycker ligger "under" en själv? Kanske vissa känner en viss njutning av att bygga upp någons självförtroende med falska fakta för denne/denna vet att hon har ju noll nytta av detta när hon lämnar internet? Går de här tjejerna in på ett uteställe rusar ju inte 123 män fram och säger oj vad du är vacker så att gå från en ytterlighet till en annan är hon väl inte behjälpt av alls. Bättre med skönhetstips och kostråd/rörelse väl om hon nu vill bli rubricerad som vacker för det verkar det ju som hon vill.
Så dessa kvinnor stannar på nätet där de är total diktator över sin profil. Alla som inte knäböjer blir raderade och blockade. Men hur många barn eller katter och hundar de än skaffar och hur många de än blockar så vill de ha en man och barnen/husdjuren/blockandet hjälper inte i längden.
Har barn och djur blivit ett substitut för en man av denna typen av kvinna? Typ singelmamma med kamphund som verkar ganska vanligt. Inte konstigt isåfall om dessa kvinnor blir totalt rabiata.
Sedan tror jag fortfarande på möjligheten att killarna som lajkar vill ha igång en sexchatt och skicka bilder endast och hon går ju på den lätte och känner sig "sexig" när hon egentligen bara sitter och jobbar gratis. Eftersom de aldrig skall träffa henne eller ta i henne kan de ju skita i hur hon ser ut. Mer ilska föds då poletten trillar ner efter ett tag och hon känner sig utnyttjad för när hon inte servar honom glider han ju vidare till nästa "vackra och sexiga" tjej och lajkar denna.
Så frågan är (kan förstå att vissa irriterar sig på skenlajksen men till syvende och sist vill ni ju ha en tjej) vill ni ha en sån tjej då?
Någonstans är det väl ändå resultatet som räknas?
ps fy fan vad jag har lärt mig mycket av att skriva här…Dancing with Diablos