2017-10-19, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Du skrev ovan att du knullar friskt här (FB) En majoritet av killar får inte sex
skriver du att du är oskuld.

Du skriver även att du slår isönder busskurer för att må bättre och att du inte gillar "dampare" men sedan dampar du själv loss i hälften av din historik. Tror det är dags för pappa tramsgranskare att rapportera dina inlägg som är trams. hehehe

Fast om du är en 4a och hela tiden satsar på 8or så kommer du få intrycket av att kvinnor är skit bla bla men egentligen är det bara du som säger att du förtjänar något speciellt. Ingen säger att utseende inte är orättvist men det är som det är. Och när du då kommer och är en stadig 4 men kräver 8or så visar du bara på att du är en självupptagen jävel. Det blir en ond cirkel.

Granska dig själv och sänk dina krav. Skyll inte på någon annan. Du skriver även i din historik att du har lätt att knulla i ditt hemland, har du funderat på att flytta då?
Är din läsförståelse helt från helvetet eller?

Jag säger ju som det är att jag har svendomen intakt. När fan skrev jag att jag knullade friskt?

Det spelar ingen roll om man sänker sina krav. Du kan skriva ärligt, snällt, intelligent en fet tjej om man ska träffas vilket slutar med dissen. Det är inte bara feta, utan en massa andra tänkbara tjejer.

Jag har ju själv insett min lott och slutat jaga. Ser ingen mening med det. Däremot kommer jag engagera mig mer med att festa med högskolan för där får man enklast napp. Inte på någon dräggklubb.

Eller så tar jag helt enkelt en vanlig skön semester där jag sedan går till en prostituerad.

Jag tänker inte klandra tjejerna för jag kan förstå om en tjej inte kan lita på en kille. Men om alla andra killar skickar dickpics och skriver så jävla fult och avtändande vilket tjejerna i den här tråden också säger, varför ger man då inte den normala killen som skriver på ett fint sätt, chansen? Man dissar även den snälla killen som har vett och som även kan acceptera ett nej. Känns som att alla tjejer på sådana sidor väntar på den ultimata snygga alfahannen med världens textgame.

Ja jag vet att ordet alfahanne är uttjatat men jag kollar bara verkligheten, och där är det så uppenbart att alfa/beta finns. Köpte bla. godis för två dagar sedan och där brukar det alltid stå en massa bilar på kvällen och mycket tjejer. När jag är där inne kommer en kille med sådana rastabyxor, bomberjacka, solbränd typ mulatt, tatueringar. Han parkerar bilen mitt i tvären samtidigt som han köper cigg. Går ut och sen ser jag en tjej sitta i bilen och väntar på honom. Säkert har de knullat någonstans i bilen.

Killar som ser snälla och intelligenta ut är osynliga för tjejer.

Ja krossa busskuren gjorde jag efter en utgång där jag gick ut ensam. Alla såg mig som en utomjording trots att jag bara ville koppla av lite själv. De som jobbade där frågade hela tiden "mår du bra" "varför är du själv"

Oerhört tröttsamt.

Var helt ensam, hade inga kompisar och såg en stor sten när jag klev av busshållsplatsen och skred till verket.
Citera
2017-10-19, 23:19
Medlem
TheChains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Har du förstått - eller är det en alltför vild tanke - att en "hora" är en person, en människa, en kvinna? Och inte ett ... hål ?

En människa med hål, ja, som används av person som betalar för den användningen - ungefär som att en del personer betalar för att parkera en bil i ett garage.
Citera
2017-10-19, 23:29
Medlem
NewDeers avatar
Egentligen skulle man kunna döpa om denna, och alla andra liknande trådar till att män inte får sex när de är unga. "Får" är också väldigt konstigt sagt i detta ämne - som att det är något som delas ut till de som presterar bäst.

Jag skulle vilja höra mer från äldre män och äldre kvinnor i denna fråga. Jag har på känn att de flesta över 35 inte alls känner igen sig i detta. Och då menar jag inte att de inte känner igen sig i att de inte "får" sex, men hur man kan vara så otroligt besatt av att få stoppa kuken i en fitta, eller tvärtom.

Jag kan förstå att folk vill ha närhet. Det vill jag också ibland, men oftast räcker det med att ha hunden i knäet, eller krama min dotter. Att sex är en så avgörande grej för att vara lycklig eller inte kan jag inte alls förstå. Jag har många intressen och anser inte att ett liv är fattigt utan att ha en sexakt.

Vad är det som gör unga män så deprimerande? Är det just det där med att ni inte får stoppa kuken i fittan, eller är det närheten ni saknar?
Citera
2017-10-19, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Egentligen skulle man kunna döpa om denna, och alla andra liknande trådar till att män inte får sex när de är unga. "Får" är också väldigt konstigt sagt i detta ämne - som att det är något som delas ut till de som presterar bäst.

Jag skulle vilja höra mer från äldre män och äldre kvinnor i denna fråga. Jag har på känn att de flesta över 35 inte alls känner igen sig i detta. Och då menar jag inte att de inte känner igen sig i att de inte "får" sex, men hur man kan vara så otroligt besatt av att få stoppa kuken i en fitta, eller tvärtom.

Jag kan förstå att folk vill ha närhet. Det vill jag också ibland, men oftast räcker det med att ha hunden i knäet, eller krama min dotter. Att sex är en så avgörande grej för att vara lycklig eller inte kan jag inte alls förstå. Jag har många intressen och anser inte att ett liv är fattigt utan att ha en sexakt.

Vad är det som gör unga män så deprimerande? Är det just det där med att ni inte får stoppa kuken i fittan, eller är det närheten ni saknar?

Du kan på fullaste allvar inte förstå frustrationen och depressionen som uppstår bland yngre män när de inte får utlopp för sin enorm sexuella attraktion?

Visste du om att sex är grundläggande enligt maslow, precis som mat och vatten?

Är du kvinna?
Citera
2017-10-19, 23:39
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Du kan på fullaste allvar inte förstå frustrationen och depressionen som uppstår bland yngre män när de inte får utlopp för sin enorm sexuella attraktion?

Visste du om att sex är grundläggande enligt maslow, precis som mat och vatten?

Är du kvinna?
Jag förstår att det måste vara jobbigt att ha en massa hormoner studsandes i kroppen, men jag förstår inte varför inte man kan fixa sexdriften själv genom onani? Vad är skillnaden mellan att ha sex och onanera? Skillnaden är att du kommer en annan person nära. Så där måste jag hävda att det är närheten som de flesta unga killar saknar.
Citera
2017-10-19, 23:40
Bannlyst
Citat:
Jag förstår att det måste vara jobbigt att ha en massa hormoner studsandes i kroppen, men jag förstår inte varför inte man kan fixa sexdriften själv genom onani? Vad är skillnaden mellan att ha sex och onanera? Skillnaden är att du kommer en annan person nära. Så där måste jag hävda att det är närheten som de flesta unga killar saknar.

men gud, det handlar inte BARA om kuken i fittan för fan, det handlar om BEKRÄFTELSEN, om närheten, om ömheten, om att känna sig "som en man" och kunna behaga en kvinna. Det handlar om den naturliga "dominansen" i sängen där man "Tar henne" och blir bekräftad för det.

Det är ju för fan mycket mer än att spruta säden i en jävla strumpa, suck
Citera
2017-10-19, 23:43
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Har följt henne under lång tid så kan bara svara för henne, ja hon är en kvinna.

Det som har hänt med henne är att hon har fått barn då gör naturen att kvinnan först och främst skyddar avkomman, att skaffa fler kopior av sig själv är inte längre viktigt då, visst det är kanske trevligt men nu finns det avkomma som behöver skydd.

Hennes okunskap ligger i att hon inte vet hur män fungerar. Har hon då en empatistörning (låt oss spekulera) så kan hon inte leva sig in i hur unga män tänker, som inte ens har barn.

Män och kvinnor är väldigt olika.

Edit: Asexualitet, vissa narcissister och autister kan ha en lite problematisk syn på sexualiteten, nu kan jag inte bedöma NewDeers eventuella störning genom forumaktivitet, men det kan vara så!
Jag skulle tippa på att jag är asexuell, med en mindre autistisk störning.
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
okej, visste det direkt när hon började prata om varför sex är sååå viktigt för er!!

är väl inte konstigt hon inte bryr sig då hon är tjej och kunnat få sex precis när hon vill under hela livet å samtidigt till å med skaffat barn nu så hon har ändrat prioriteringar.

Att då sitta och läxa upp män i 20 och 30 som är KÅTA och vill ha närhet att sex inte är nå viktigt .. ja, är ju bara bisarrt.
Jag läxar inte upp någon - jag frågar bara varför det är så viktigt. Sex har aldrig varit så intressant för mig - så därför ter sig era frågor obegripliga. Jag kan inte förstå den där driften.
Citera
2017-10-19, 23:47
Bannlyst
Citat:
Jag skulle tippa på att jag är asexuell, med en mindre autistisk störning.

Jag läxar inte upp någon - jag frågar bara varför det är så viktigt. Sex har aldrig varit så intressant för mig - så därför ter sig era frågor obegripliga. Jag kan inte förstå den där driften.

Då kan dina känslor (feels) inte tas som allmängiltiga eller ens användbara i den här tråden. Fan inser du väl för fan själv? Det blir som att prata om varför kvinnor är mumsiga om rumpan med en bög. Går inte.
Citera
2017-10-19, 23:49
Medlem
twoeggss avatar
Vem fan bryr sig. I slutändan är det tjejernas val ändå. Om de vill ligga med ett fåtal killar får de väl göra det. Det verkar inte vara en dans på rosor dock som många verkar få det till.
Citera
2017-10-19, 23:54
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Då kan dina känslor (feels) inte tas som allmängiltiga eller ens användbara i den här tråden. Fan inser du väl för fan själv? Det blir som att prata om varför kvinnor är mumsiga om rumpan med en bög. Går inte.
Men min fråga var ju om det var just sexet eller närheten som ni saknar. Eller som pappersmall skrev - bekräftelsen.

Funkar bekräftelsen bara med snygga tjejer? Jag blir jätteglad om nån skulle flirta med mig, hur den än såg ut.
Citera
2017-10-20, 00:04
Bannlyst
Citat:
Men min fråga var ju om det var just sexet eller närheten som ni saknar. Eller som pappersmall skrev - bekräftelsen.

Funkar bekräftelsen bara med snygga tjejer? Jag blir jätteglad om nån skulle flirta med mig, hur den än såg ut.

Det beror helt och hållet på vilket utseendebetyg du själv besitter. Är du en 10a kan du bli kränkt om du har taskigt självkänsla/är sur/eller bara normal om en 5a tjej raggar på dig. Är du av sämre virke själv blir du väl alltid glad om tjejer av samma betyg och uppåt raggar.
Citera
2017-10-20, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Vem fan bryr sig. I slutändan är det tjejernas val ändå. Om de vill ligga med ett fåtal killar får de väl göra det. Det verkar inte vara en dans på rosor dock som många verkar få det till.

Antagligen den ständigt ökade massan av män som inte för något, samtidigt förväntas dessa män att gå till jobbet och betala in skatten, kanske aldrig ens få en familj och om dom nån gång får en fru så är hon fullkomligt sönderknullad sen yngre år och är antagligen otrogen mot dig snart nog, och alla kommer såklart vara på hennes sida för hon är tjej - "patriarkat", eller hur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in