2010-04-28, 11:55
  #8509
Medlem
alprazolam_s avatar
Är det lugnt att blanda med lyrica? har tagit det nämligen...

Jag börjar med 0,5 vad tror ni om detta. Första gången.

Edit: Jag delade upp 5gram i 9 högar, och så tog jag den minsta. Med cola. Kan det vara en bra nybörjar dos?

Edit2: Nu tar jag en kopp kaffe på det också!
Hur lång tid tar det innan det kickar på?

Edit3: Jag fyllde på lite efter en halvtimma som det stod här i faq. med kanske 0,2. Nu får det ta och hända nåt tycker jag!
__________________
Senast redigerad av alprazolam_ 2010-04-28 kl. 12:33.
Citera
2010-04-28, 13:27
  #8510
Medlem
martiness avatar
Beställde 3g Black label Kratom ifrån prylshoppen igår. Har aldrig testat kratom innan, så hoppas det blir trevligt

Tvekade lite om jag skulle välja deras Krypton eller black label'et.

Ingen som testat båda och kan säga vilket som är bäst?

Tänkte iallafall beställa Krypton nästa gång så man kan jämnföra. Återkommer när jag testat båda.

Av vad jag har förstått så ska det vara lite likt Tramadol? Är främst därför jag tänkte testa det så man kan ha något mysigt när det är tram-torka.
Citera
2010-04-28, 14:18
  #8511
Medlem
Vad jag är besviken på kvaliten. Hållt upp med krypton i 3 månader och fick hem en 5-gramspåse från Smartbar vid 12 tiden i förmiddags. Hela två gram för att ens känna av skiten. Har aldrig tidigare tagit mer än ett gram.

Otroligt besviken. Får se om påsen räcker till imorgon ens.

edit: har någon potpurri hemma är jag villig att byta..
__________________
Senast redigerad av BeckenBenet 2010-04-28 kl. 15:14.
Citera
2010-04-28, 14:37
  #8512
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Beställde 3g Black label Kratom ifrån prylshoppen igår. Har aldrig testat kratom innan, så hoppas det blir trevligt

Tvekade lite om jag skulle välja deras Krypton eller black label'et.

Ingen som testat båda och kan säga vilket som är bäst?

Tänkte iallafall beställa Krypton nästa gång så man kan jämnföra. Återkommer när jag testat båda.

Av vad jag har förstått så ska det vara lite likt Tramadol? Är främst därför jag tänkte testa det så man kan ha något mysigt när det är tram-torka.
Ja jag har käkat ett gram nu ungefär. Känner inte av värst mycket, och det står man ska vänta en till två timmar. Lite känner jag iaf, och mycket riktigt så påminner det om nobligan eller tradolan. Ska fylla på lite mer jag!
Citera
2010-04-28, 14:37
  #8513
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Sant!

Men då får även minderåriga ut våra paket och det vill vi inte.

Mvh
Sant!
Men är ni tvungna att skriva ut Smartbar Sweden?

Kan ni inte bara ha en 18årsstämpel, och inget mer? Ingen avsändare?
Citera
2010-04-28, 14:43
  #8514
Medlem
Lime-Limes avatar
Var köpte du det ifrån?

I framtiden så kan du förlänga ruset genom att dricka grapefruktjuice / äta grapefrukt, innan - för att hämma leverenzym,
samt ta första-generationens antihistamin (http://en.wikipedia.org/wiki/First-generation_antihistamine#Classes) för att förstärka dess sederande effekt.
Citera
2010-04-28, 14:44
  #8515
Bannlyst
Krypton i kombination med kodein. Någon som provat blanda? Kan Krypton blockera effekterna av kodein? Jag tog Krypton i går, men är sugen på att ta Kodein i dag. Någon som vet?
Citera
2010-04-28, 14:50
  #8516
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Krypton i kombination med kodein. Någon som provat blanda? Kan Krypton blockera effekterna av kodein? Jag tog Krypton i går, men är sugen på att ta Kodein i dag. Någon som vet?
Ja, alltså. Det kommer ju att vara korstolerans, dem emellan.
Citera
2010-04-28, 15:27
  #8517
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime-Lime
Ja, alltså. Det kommer ju att vara korstolerans, dem emellan.
Ja korstolerans inträffar såklart, frågan är väl om mitragyn likt vissa andra substanser hämmar enzymen som metaboliserar kodein till morfin, vilket jag med viss säkerhet skulle vilja påstå inte kommer inträffa, men ta det inte som nån 100 procentig sanning.. Jag har iaf läst om folk som har tyckt sig få effekt av kombinationen.
Citera
2010-04-28, 15:31
  #8518
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
Hej, hur kommer det sig att jag utan tolerans kan göra te av 60gram kratom och inte decka/spy?

(/start henke)

Det beror på kvalitén. Har du högkvalité från thailand så är du redan död och detta är "the afterlife", alt en form av limbo där du fortfarande har kontakt med denna värld trots att du egentligen inte finns här, för att förenkla övergången till nästa dimension ..

Är det annan kvalité du har så varierar doseringen mellan 5- och 100 gram för vanlig kratom. Det är ju inte extrakt du köpt utan vanliga kratomlöv. I korthet kan man säga att den som trycker i sig 5 gram Kratom 15X behöver 75 gram vanlig kratom för att få samma/liknande effekt. 15 gram kratom går per gram Kratom 15X ... Krypton går inte att jämföra med alls, annat än att 1g krypton förmodligen skulle motsvara 60g vanlig kratom ungefär.


Citat:
Ursprungligen postat av optimum
har en burk salviakrydda från 1997 kan den vara effekt i den sorten, grön god smak
hej

Salvia Officinalis (det du har i din kryddburk) är helt verkningslös sånär som på dess utmärkt antioxiderande och anti-aging-effekter. Salvia är en av de få örter där åldern på kryddburken inte förändrar vilken sort det är som finns i. Kryddsaliva är Salvia Officinalis medan knarksalvia är Salvia Divinorum.

Kratom boostar man med andra nedåtpreparat men ta det jävligt försiktigt där. Folk har dött när de kombinerat krypton med lugnande mediciner t ex, så vanrningarna är långt ifrån överdrivna.

(/end henke)
Citera
2010-04-28, 15:49
  #8519
Medlem
Tre gram senare börjar det hända grejer.
Citera
2010-04-28, 16:04
  #8520
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Saknas bara en stor, fet, klisterlapp: "INNEHÅLLER LAGLIGA DROGER"
Inte fan konstigt att det försvinner försändelser...
Ja, inte konstigt att det försvinner. Det är ju lagom kul att hämta ut ett paket som formligen skriker; "Detta paket innehåller KNARK". Iofs är det sura djävla MÖ-människor som äger och driver stället där jag hämtar ut. Så jag skiter i dem och de skiter nog garanterat i mig. Men ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in