2010-04-28, 16:07
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Sant!

Men då får även minderåriga ut våra paket och det vill vi inte.

Mvh
Så är det även i dagsläget, eller?
Citera
2010-04-28, 16:24
Medlem
alprazolam_s avatar
Måste säga att det var riktigt soft det här faktiskt! Fast jag behövde ta mer än 0,5, tror jag tagit lite mer än 1gram undgefär.
Citera
2010-04-28, 16:49
Medlem
P00nswaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Vad jag är besviken på kvaliten. Hållt upp med krypton i 3 månader och fick hem en 5-gramspåse från Smartbar vid 12 tiden i förmiddags. Hela två gram för att ens känna av skiten. Har aldrig tidigare tagit mer än ett gram.

Otroligt besviken. Får se om påsen räcker till imorgon ens.

edit: har någon potpurri hemma är jag villig att byta..

Måste fråga när gjorde du beställningen??
Citera
2010-04-28, 16:56
Medlem
Fick hem det idag. Hurså?
Citera
2010-04-28, 17:05
Medlem
P00nswaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Fick hem det idag. Hurså?

jo.. jag vet eftersom du redan skrivigt de:P

jag menar när gjorde du beställningen ? inte när du fick hem det
för jag har beställt och undrar ungefär hur lång tid det tar för att det verkar ju vara massa knas med väntetid och postknas :S
Citera
2010-04-28, 17:10
Medlem
Aha. Exakt en vecka sen. Den 21 a förde jag över pengar.

Ja, jag tycker dem blivit segare sen de lämnade "spicenordic". Mycket småstrul tex vid sms-avi. Svarar oftast inte ens på mail heller.
En polare beställde krypton i helgen på fyllan men ändrade sig och skickade mail om att radera ordern.. Men dök upp en avi ändå. Han var inte speciellt glad då han vart tvungen att hämta ut paketet.

Skulle vara bra att kunna radera ordern på sin inloggningssida.
Senast redigerad av BeckenBenet 2010-04-28 kl. 17:14.
Citera
2010-04-28, 17:10
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
60gram ja 6påsar, vill boosta med något, andningen är ju rätt långsam när man ligger i dvala så inga mer neråt. Tips på något, funkar kaffe?
Ja, kaffe och en cigg med snus. Mycket gott i ett Kratomrus.
Citera
2010-04-28, 17:15
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P00nswagger
jo.. jag vet eftersom du redan skrivigt de:P

jag menar när gjorde du beställningen ? inte när du fick hem det
för jag har beställt och undrar ungefär hur lång tid det tar för att det verkar ju vara massa knas med väntetid och postknas :S

Nu har väl du beställt med PF har jag för mig men jag körde en order med BG i måndags och hade det i lådan idag så några knas och poststrul har inte berört alla ordrar, räknade inte ens med att få det innan imorgon så jag är väldigt nöjd.
Citera
2010-04-28, 17:20
Medlem
Nepp bg, skrev fel tdiigare. Tar ju några dagar tills pengarna syns också
Citera
2010-04-28, 17:23
Medlem
brisingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
(/start henke)

Det beror på kvalitén. Har du högkvalité från thailand så är du redan död och detta är "the afterlife", alt en form av limbo där du fortfarande har kontakt med denna värld trots att du egentligen inte finns här, för att förenkla övergången till nästa dimension ..

Är det annan kvalité du har så varierar doseringen mellan 5- och 100 gram för vanlig kratom. Det är ju inte extrakt du köpt utan vanliga kratomlöv. I korthet kan man säga att den som trycker i sig 5 gram Kratom 15X behöver 75 gram vanlig kratom för att få samma/liknande effekt. 15 gram kratom går per gram Kratom 15X ... Krypton går inte att jämföra med alls, annat än att 1g krypton förmodligen skulle motsvara 60g vanlig kratom ungefär.

Salvia Officinalis (det du har i din kryddburk) är helt verkningslös sånär som på dess utmärkt antioxiderande och anti-aging-effekter. Salvia är en av de få örter där åldern på kryddburken inte förändrar vilken sort det är som finns i. Kryddsaliva är Salvia Officinalis medan knarksalvia är Salvia Divinorum.

Kratom boostar man med andra nedåtpreparat men ta det jävligt försiktigt där. Folk har dött när de kombinerat krypton med lugnande mediciner t ex, så vanrningarna är långt ifrån överdrivna.

(/end henke)

Varför skriver du (/start henke) och (/end henke)? Trodde du tog avstånd från allt som rörde Spice Nordic och speciellt Henke eller kommer ni från samma företag?
Citera
2010-04-28, 17:27
Medlem
TheVoids avatar
Öppnade paketet nu och jag gillar vad de gjort med påsarna (särskrivning bryr vi oss inte om), bra med lite mer text, dock så har ju hänvisandet till SKL försvunnit det är lite tråkigt.
Citera
2010-04-28, 17:29
Medlem
Påsarna? Jag fick endast en zip inuti en annan slags förpackning. Snygg och enkel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in