2009-10-21, 20:07
Medlem
AnTiVaLs avatar
jo den förstår faktiskt känslan.. skönast är ju att dosera rätt och chilla på det. Men det är faktiskt en perfekt kombo om man skulle röka lite till det.. har faktiskt inte gjort det men det ska nog testas och det blir nog en nice kombo!! Sätta tankarna på fart med krypto! Polare som ska hit på lördag o han lova röka o jag har krypton så den kombon blir nog möjlig!
Citera
2009-10-21, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Kör med 1-1,5 gram krypton på tom mage gärna tillsammans med 250 ml + grapejuice för att förlänga ruset några timmar. Tar ungefär en timme innan du börjar känna av kryptonet. Jag tog drygt halva påsen första gången och fick riktigt små pupiller, kliade skönt på hela kroppen o mådde riktigt fint ihop med grapefrukten i flera timmar. Har testat sub, metadon, tramadol o kodein och tycker krypton i rätt dos ihop med grapefrukt är likvärdigt dessa i russyfte helt klart. Funderar seriöst på att köpa ett 100-pack krypton så bra är det.

fyfan, låter lovande
men tror jag börjar med en 0.7 efter som alla reagerar olika, sen skickar jag på lite mer under hela kvällen för att förlänga/förstärka ruset om det behövs, men tack för tipset

hur länge satt ditt rus i om jag får fråga?
Citera
2009-10-21, 20:45
Medlem
Dubbelpost. sry
Citera
2009-10-21, 21:05
Medlem
AnTiVaLs avatar
Jo jag brukar köra tom mage och blanda äppeljuice och apelsinjuisce ca 50/50 sen köra med krypton. Sen har jag dadlar jag tar lite då och då.. Sen om man kör en hel dag så brukar jag äta typ 40 min efter jag har bombad! Sen vilar man typ 4-5 timmar! Typ lägga sig och vila magen sen är det bara köra när man har vilat efter maten!
Citera
2009-10-21, 21:06
Medlem
Shifthappenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Började pissa för 2 veckor sen, och har låång tid kvar framför mig med 3st up/veckan. skulle inhandla thc for sure om jag inte pissade men man får ju anpassa sig. egentligen har jag ju inte råd, men man får svälta nån vecka:P är värt det när man e abbsad tyvär!

Tack som fan för ditt svar!
Tycker mod ska klistra denna tråd för jag antar att många har dessa frågor och vi kommer slippa många nya trådar då tror jag!

Eller så skulle du bara kunnat kolla igenom "FAQ Kratom/Krypton". Finns även två,tre LG trådar. Lär dig söka.
Citera
2009-10-21, 21:06
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottonmouth
Tack.
Ja effekten är ju snarlik, därför tycker jag det bör bara bli bättre ifall man kombinerar. Hur mycket tramadol respektive krypton tog du vid tillfället?
Jag valde att inte ta dem ihop, utan istället använda dem varannan dag var för sig.
Citera
2009-10-21, 21:13
Medlem
Shifthappenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janus123
Krypton har ställt till de en del i mitt liv. Har inte haft några problem att bruka droger förut men de har helt gått överstyr sedan jag började med krypton. Har käkat de alldeles för mkt senaste månaden och förra veckan vart de en vecka i sträck. Vaknade upp på dagarna och mådde så sinnesjukt dåligt

Inte konstigt att du mår dåligt om du tar det 1 vecka i rad. Det är som att jag skulle säga

- "Har aldrig haft problem med alkohol förut men med sprit är det fan skit tungt. Drack det en hel vecka för ett tag sen och mådde skit."

Man får väl förfan har lite självdisciplin och tänka logiskt

Och håller med dig om att kryppe är världens fulaste ord.
Citera
2009-10-21, 21:29
Avslutad
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1008821
https://www.flashback.org/showthread.php?t=868035
Citera
2009-10-21, 21:30
Avslutad
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1008821
https://www.flashback.org/showthread.php?t=868035
Citera
2009-10-21, 21:45
Medlem
Antidots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottonmouth
Jag undrar om någon har testat att kombinera Kratom med Tramadol?
Är väldigt intresserad av att göra detta, men vore kul och veta om någon annan testat före.

Och förövrigt vägrar jag kalla Krypton för kryppe, och tänker bara kalla det Krypton/Kratom

Möjligtvis kanske: Kratom-i-ny-super-fräck-påse..

Jag vet inte om det var jag men jag tyckte inte man fick den euforiserande effekten av tramadol när jag blandade det med krypton man noddade mera men det blev inte mera euforiserande, jag tror att krypton har en viss antagoniserande(?) effekt på olika opioider. Har inga källor men jag ska iaf ta tramadol nästa gång för sig för jag fick ut mera av det då.

Och pinkskin tramadol whoppar krypton ass.

Sen mina två ören i Krypton smeknamn debatten så är tamefan kryppe verkligen det fulaste smeknamnet någon kunde hitta på.

/Anti
Citera
2009-10-21, 21:46
Medlem
bluetech123s avatar
Jag vill utfärda ett stort tack till personen som kom på ordet "kryppe". Det är helt underbart barnsligt och jag älskar hur vissa stör sig så pass mycket på det att de blir sura och skriver arga inlägg om det! Kärlek! <3

By the way så har prylshoppen billigast kryppe nu, 895kr för 5-pack.
Citera
2009-10-21, 22:04
Medlem
Shifthappenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Jag vill utfärda ett stort tack till personen som kom på ordet "kryppe". Det är helt underbart barnsligt och jag älskar hur vissa stör sig så pass mycket på det att de blir sura och skriver arga inlägg om det! Kärlek! <3

By the way så har prylshoppen billigast kryppe nu, 895kr för 5-pack.

Haha men det låter bara så hemskt!

prylshoppen, way to step it up! (Y)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in