2010-05-16, 03:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Ett tips om ni blir illamående så stoppa bara fingrarna i halsen och spy. Du mår genast mycket bättre

ja, om jag känner illamående så brukar ja dricka 2 glas vatten ganska snabbt för att sedan stoppa fingrarna i halsen och spy. lättare spy då med "lite" vatten i mage, lättare få upp grejerna i magen
Citera
2010-05-16, 19:01
Medlem
1900s avatar
Brukar illamåendet hålla i sig på er? Alltså med Krypton och med tex subutex om jag tagit för mycket så brukar det bara bli en riktig rush av illamående i kanske fem minuter men sen brukar det gå över lika snabbt
Citera
2010-05-16, 19:08
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1900
Brukar illamåendet hålla i sig på er? Alltså med Krypton och med tex subutex om jag tagit för mycket så brukar det bara bli en riktig rush av illamående i kanske fem minuter men sen brukar det gå över lika snabbt
Brukar aldrig bli illamående på droger. Men om jag tar en stor dos krypton blandat med vatten, gobbe och en cigg på tom mage så har jag börjat må dåligt. Det brukar som för dig gå över lika snabbt eller om jag käkar något.
Citera
2010-05-16, 19:08
Medlem
Real1Samas avatar
Jag blir aldrig särskilt illamående på krypton, lite om jag tar på tom mage, men det lindras lätt av typ en macka. Däremot blir jag spyfärdig av smaken.
Citera
2010-05-16, 19:11
Medlem
1900s avatar
Börjar faktiskt tycka att smaken av krypton är gott, Första gångerna tog det väl en halvtimme för att få ner en kopp nu sitter jag mer o njuter
Citera
2010-05-16, 19:13
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Jag blir aldrig särskilt illamående på krypton, lite om jag tar på tom mage, men det lindras lätt av typ en macka. Däremot blir jag spyfärdig av smaken.
Smaken är inte god. Inte gott att blanda med ljummet vatten. Blandar du ner det i te, och smakar det bättre?
Citera
2010-05-16, 19:13
Medlem
Royal-s avatar
Jag lägger alltid en hög i munnen och dricker vatten så vare klar't
Citera
2010-05-16, 19:16
Medlem
1900s avatar
vanligt svartvinbärs te typ 1-1,5 g krypton per kopp och 3-4 sockerbitar så tycker jag att det blir bra
Citera
2010-05-16, 19:28
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaja1
Smaken är inte god. Inte gott att blanda med ljummet vatten. Blandar du ner det i te, och smakar det bättre?

Jag gör kapslar nuförtiden.
Men lukten får mig också spyfärdig.
Citera
2010-05-16, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-

Exakt så gör alla vi som är lite hardcore....
Citera
2010-05-16, 21:53
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-

Jag gör ungefär samma skulle jag tro.

Jag tar önskad mängd krypton och lägger på en sked. "Lägger" sedan ut kryptonet på tungan och sköljer ner med vatten. Ibland tar jag en sockerbit och tuggar på efteråt.

Saken är den att jag skulle rekomendera detta sätt till dom som har svårt för smaken av krypton. Det går ju så fort så någon smak hinner man nästan aldrig känna av.
Citera
2010-05-16, 22:11
Medlem
Så nu var mina 5g slut och ska icke beställa detta igen ruset var helt ok men det absolut bästa var noddningen... noddningen är något jag kommer sakna grovt var så jävla skönt och ligga i sängen på kvällen och nodda sen refilla lite o nodda lite grovare

Detta var min första opiat men jag var inte så imponerad på ruset man fick trots att jag körde höga doser hela tiden... Håller mig till CB
Senast redigerad av flystar 2010-05-16 kl. 22:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in