Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Skall till Amsterdam om en vecka och tänkte köpa mig lite kratom väl där. Har tagit krypton förut dock minns jag inte dosen.
Vad ska jag köpa? Hur mycket ska jag ta för ett schysst rus? Har läst att 15X extraktet är värdelöst, stämmer det?
Tack på förhand.

Förvänta dig inte så mycket. Det är en smaksak vad man föredrar för sort, det verkar heller inte som att alla sorter funkar bra på alla personer.
Testa Bali, Thai och Indo. X15 är som du säger värdelöst, kör naturligt, inga extrakt.