Citat:
Ursprungligen postat av Durogesic
Jag vill VARNA för Smartbar! Satte in pengar på deras postgiro i ONSDAGS för 80g Krypton och det står fortfarande "väntar på granskning" på deras hemsida...
Pengarna har således inte kommit fram. För övrigt, säger du inte ditt ordernummer här i tråden kan vi inte försvara oss offentligt eftersom vi inte vet vilken order det handlar om, varpå vi får dra slutsatsen att du är ett troll fram tills dess att du bevisar för oss alla att du faktiskt är kund. Ge oss ditt ordernummer kan jag svara här direkt i tråden om pengarna kommit fram eller ej. Fram tills dess ser vi dig bara som en "påhittad kund" som har ett klagomål som inte kan verifieras.
Citat:
Jag har även mejlat dom för några dagar sedan men har inte ens fått ett svar! Så beställ INGENTING förens jag har fått mina varor!

Mm.m. Mail från folk som betalade igår kväll och undrar var deras varor är IDAG tas bort utan åtgärd eftersom fysikens lagar omöjliggör så snabb leverans och som kund skall du veta det.
Ditt mail var nog ett av dem om du ej fått svar än...
Citat:
Vill inte att dom på smartbar ska tolka det som att jag har något emot dom eller försöker sprida dåligt rykte...
too late... Fullt med klagomål men inga referenser till vilket ärende det handlar om, det är smutskastning i dess fulla kläder det..
Citat:
Jag vill bara att rätt ska vara rätt och det handlar ändå om 3000kr så! Om ni nu haft slut för tillfället så gör det väldigt mycket om man får veta det också! Åker bort på tisdag men skickas det idag/imorgon så att jag har det på tisdag så är det lugnt, och då kommer jag att komma med positiv respons och skriva här!
Förde du över pengarna efter 12 på onsdag så syns pengarna på kontot på torsdag, men kan dras ut och behandlas först på fredag då bankgiroutdrag är effektivt avstämningsbara först 48 timmar senare. Dina grejer kan således har skickats tidigast fredag i detta fall.
Jag ser att leveransvillkoren inte uppdaterats med denna lilla egenhet så det får vi ta personligt ansvar för. Jag ber om ursäkt för det (Henke's ansvar).