2010-03-21, 23:58
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeZiez
Någon som testat Krypton bulk och kan uttala sig om detta?
Vad betyder bulk?
Bulk avser bara att det är en större mängd! Det är den versionen, som kommer i bulk, som diskuteras som mest här nu. Det ska tydligen även vara samma bulk-Krypton som omförpackats till de mindre 5g-påsarna. Har tyvärr inte hunnit testa det än, så uttala mig om kvalité vågar jag inte göra.
Citera
2010-03-22, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Natanel
Det är en definationsfråga, 60x betyder inte att det är 60ggr starkare än 1gram kratom, utan bara att det gått åt 60gram till att få fram ett gram extrakt. Sedan mister du en hel del av profilen när du gör extrakt utav det. Mao ett 60x-extrakt kan exempelvis ge lika mycket effekt som 15g rent högklassigt kratom, men likförbannat har det krävts mer än 15g för att framställa ett gram..

Fråga tex Jänkaren som framställer det populära 7% OH-mitra-extraktet.
Jag har nog testat iaf 30 olika strains så jag har rätt bra koll på vad jag pratar om

Har du?

Då kan väl du lösa tullproblemet på onsdag?
Citera
2010-03-22, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Durogesic
Jag vill VARNA för Smartbar! Satte in pengar på deras postgiro i ONSDAGS för 80g Krypton och det står fortfarande "väntar på granskning" på deras hemsida... Jag har även mejlat dom för några dagar sedan men har inte ens fått ett svar! Så beställ INGENTING förens jag har fått mina varor!

Vill inte att dom på smartbar ska tolka det som att jag har något emot dom eller försöker sprida dåligt rykte... Jag vill bara att rätt ska vara rätt och det handlar ändå om 3000kr så! Om ni nu haft slut för tillfället så gör det väldigt mycket om man får veta det också! Åker bort på tisdag men skickas det idag/imorgon så att jag har det på tisdag så är det lugnt, och då kommer jag att komma med positiv respons och skriva här!

Jag vill varna för dig!

PS: vi har bakgiro DS
Citera
2010-03-22, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Har du?

Då kan väl du lösa tullproblemet på onsdag?

Vad har jag med era tullproblem att göra?
Citera
2010-03-22, 01:54
Medlem
Ikappenknapps avatar
De va ett jäkla gnäll på er. Snart kräver ni väl att ni vill reklamera skiten också.

Jag tog postförskott en dag så kom det dagen efter.

Luktar/smakar lite annorlunda än vad färdigförpackad krypton luktar/smakar, och har en lite annan struktur.

Man får ta lite mer än vanligt men det fungerar oerhört bra.
Citera
2010-03-22, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
De va ett jäkla gnäll på er. Snart kräver ni väl att ni vill reklamera skiten också.

Jag tog postförskott en dag så kom det dagen efter.

Luktar/smakar lite annorlunda än vad färdigförpackad krypton luktar/smakar, och har en lite annan struktur.

Man får ta lite mer än vanligt men det fungerar oerhört bra.

Precis, fattar inte folk att produkter som är gjorda utav växter inte kan standardiseras. Mängder av faktorer som träden utsätts för påverkar hur alkaoidprofilen/mängden ser ut.

Växters potens kommer ALLTID att variera mellan åren.
Citera
2010-03-22, 09:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natanel
Precis, fattar inte folk att produkter som är gjorda utav växter inte kan standardiseras. Mängder av faktorer som träden utsätts för påverkar hur alkaoidprofilen/mängden ser ut.

Växters potens kommer ALLTID att variera mellan åren.

Exakt, ska själv testa deras nya batch nu under veckan, lär inte bli besviken.
Citera
2010-03-22, 11:00
Bannlyst
Citat:
Jag vill VARNA för Smartbar! Satte in pengar på deras postgiro i ONSDAGS för 80g Krypton och det står fortfarande "väntar på granskning" på deras hemsida...

Pengarna har således inte kommit fram. För övrigt, säger du inte ditt ordernummer här i tråden kan vi inte försvara oss offentligt eftersom vi inte vet vilken order det handlar om, varpå vi får dra slutsatsen att du är ett troll fram tills dess att du bevisar för oss alla att du faktiskt är kund. Ge oss ditt ordernummer kan jag svara här direkt i tråden om pengarna kommit fram eller ej. Fram tills dess ser vi dig bara som en "påhittad kund" som har ett klagomål som inte kan verifieras.

Citat:
Jag har även mejlat dom för några dagar sedan men har inte ens fått ett svar! Så beställ INGENTING förens jag har fått mina varor!

Mm.m. Mail från folk som betalade igår kväll och undrar var deras varor är IDAG tas bort utan åtgärd eftersom fysikens lagar omöjliggör så snabb leverans och som kund skall du veta det.
Ditt mail var nog ett av dem om du ej fått svar än...

Citat:
Vill inte att dom på smartbar ska tolka det som att jag har något emot dom eller försöker sprida dåligt rykte...

too late... Fullt med klagomål men inga referenser till vilket ärende det handlar om, det är smutskastning i dess fulla kläder det..

Citat:
Jag vill bara att rätt ska vara rätt och det handlar ändå om 3000kr så! Om ni nu haft slut för tillfället så gör det väldigt mycket om man får veta det också! Åker bort på tisdag men skickas det idag/imorgon så att jag har det på tisdag så är det lugnt, och då kommer jag att komma med positiv respons och skriva här!

Förde du över pengarna efter 12 på onsdag så syns pengarna på kontot på torsdag, men kan dras ut och behandlas först på fredag då bankgiroutdrag är effektivt avstämningsbara först 48 timmar senare. Dina grejer kan således har skickats tidigast fredag i detta fall.

Jag ser att leveransvillkoren inte uppdaterats med denna lilla egenhet så det får vi ta personligt ansvar för. Jag ber om ursäkt för det (Henke's ansvar).
Citera
2010-03-22, 12:50
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellionZero
Vill bara säga att de är ett jäkligt skönt rus på krypton en fråga kan man bli speedad ? En polare tog de och han va lika speedad som om han gick på tjack.

jag försöker ännu få grepp om ruset! tog igår för andra gången och jämfört med första gången då jag blev hyffsat sänkt(tog kanske sammanlagt 0,6) så blev både jag och min polare mer eller mindre speedade, känndes nästan som någon light centralstimulant (igår tog jag sammanlagt ca 1,2). Båda gångerna har jag även fyllt på mer än en gång vilket jag får känslan av inte är så värt då när jag och min vän fyllde på senast igår så höjdes inte effekten alls, däremot fick min vän äran att spy några gånger och mådde illa även imorse. Nästa gång tar jag nog och häller i mig 1,6an som jag har kvar och ser var det leder mig Vad är era åsikter om påfyllningar, hur bra brukar det fungera? Första gången rökte jag dock även brass, vilket vi inte hade tillgång till igår.
Citera
2010-03-22, 13:25
Medlem
Gambinas avatar
Nu har även jag testat den nya batchen... har kört ca 15 gram totalt av den förra (3g och 1g påsarna) Märker ingen större skillnad på varken lukt smak eller rus, blev först lite speedad och social, sen kom den där sköna avslappningen och tar jag en kopp till lär det bli nodd. Enda som skiljer är färgen och grovleken på pulvret. Men det är inget som stör mig.

Beställde från SB med postförskott på kvällen, så dom skickade dagen efter men verkar som posten snurrade till det eftersom jag fick vänta tills efter helgen. Men nu har jag min påse och är helnöjd!
Citera
2010-03-22, 13:44
Medlem
OnkelBrajjas avatar
Voi Voi, jag tog också postförskott, nu är det 8 dagar sen jag beställde och har inte sett röken av vare sig paket eller svar på mailen från kundsupport..Jag vet att smartbar aldrig skulle scamma folk men leveranstiden är ju oacceptabel. Förra gången ja beställde mycket tog det också nästan 10 dagar...
Senast redigerad av OnkelBrajja 2010-03-22 kl. 13:51.
Citera
2010-03-22, 13:45
Medlem
Morfars vredes avatar
Mm, ska beställa 10G Krypton nu, så att det ligger på posten då mina pengar kommer in. Ser fram emot vår nästa dejt!

Men såg att ni diskuterar leveranstider. Har de blivit slöa på SB eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in