2010-03-21, 19:12
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelBrajja
Jag har oxå beställt 80g i söndags som var tänkt att ha nu i helgen då jag har åkt på en semester, men har ännu inte fått nånting och dom svarar inte på mina mail heller. Fick inget svar när jag ringde dessutom..Suck..

det är ju däremot riktigt kasst, hade lackat ur helt på det..
Citera
2010-03-21, 19:12
Medlem
Durogesics avatar
Beställ INTE ifrån smartbar förens både jag och OnkelBrajja har fått våra 80g-burkar....
Citera
2010-03-21, 19:14
Medlem
Durogesics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
det är ju däremot riktigt kasst, hade lackat ur helt på det..

Föressten! du skrev att du fick ditt på fredagen där så jag borde ha mitt på måndagen... Men hur stod det på sidan? Stod det något annat än "väntar på granskning" för dig? eller stod det så ända tills du hade det i postlådan?
Citera
2010-03-21, 19:37
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durogesic
Föressten! du skrev att du fick ditt på fredagen där så jag borde ha mitt på måndagen... Men hur stod det på sidan? Stod det något annat än "väntar på granskning" för dig? eller stod det så ända tills du hade det i postlådan?

Jag vill inte registrera mig på sidan eller så, så jag kunde inte kolla upp något sånt. verkar vara många som reagerar på att deras paket inte står som skickat eller så, statusen kanske inte är så mycket att lita på egentligen?
Citera
2010-03-21, 20:36
Medlem
ziiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durogesic

Min senaste beställning som jag fick drygt 3 dagar efter står fortfarande på "väntar på granskning" och gör fortfarande det. Fick det för kanske 2 veckor sen.
Citera
2010-03-21, 20:52
Medlem
Durogesics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziiam
Min senaste beställning som jag fick drygt 3 dagar efter står fortfarande på "väntar på granskning" och gör fortfarande det. Fick det för kanske 2 veckor sen.

Okej! Men då såg det genast ljusare ut! Visar det sig att det kommer imorgon eller allra senast tisdag, så kommer jag helt klart att komma med väldigt positiv respons och skriva positivt om sidan för att kompensera för allt gnäll!

Vi får hoppas att jag får det i tid!

Mvh
Citera
2010-03-21, 20:54
Medlem
Jag beställde 80G burk förra söndagen och fick det på tisdag. Men jag beställde med postförskott.. förstår inte varför inte alla gör det då kan man inte bli blåst!
Citera
2010-03-21, 20:58
Medlem
Och ni som säger att man max ska ta typ 0,5G vad snackar ni om igentligen? Jag har bombat ner 3G på 2 timmar och fick inget annat än ett FETT skönt rus! Men jag kände av ruset även dagen efter men det var ju inget negativt utan bara positivt!!! Sen kan det ju också vara olika från person till person men vi var 4 pers och gjorde och tog likadant och lika mkt allihopa och alla hade INTE samma kroppsbyggnad men vi fick ungefär likadant rus och ingen mådde illa eller nåt. bara lite klåda men det är ju också bara mysigt enligt mig
Citera
2010-03-21, 21:16
Medlem
HellionZeros avatar
Vill bara säga att de är ett jäkligt skönt rus på krypton en fråga kan man bli speedad ? En polare tog de och han va lika speedad som om han gick på tjack.
Citera
2010-03-21, 21:22
Medlem
Jag har aldrig blivit speedad av krypton men jag har också hört rykten om att det ska gå =)

Och man måste ju inte ha tom mage för att känna av rus Jag åt en deluxeburgare på max 1 timma innan jag bombade 1.3G krypton och kände av det ungefär 30min efter intaget och det slår på likadant som det brukar iaf för mig

Och som HellionZero sa innan att det är jäkligt skönt rus på krypton kan jag hålla med om!!!!! Jag ÄLSKAR ruset på krypton! och jag har aldrig fått nån AT på det fast jag har tagit det typ 5 dagar i rad och minst 2G per dag och sen var jag 2 dagar utan och det gick helt prima!
Citera
2010-03-21, 21:32
Medlem
ziiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananballe
Jag har aldrig blivit speedad av krypton men jag har också hört rykten om att det ska gå =)

Och man måste ju inte ha tom mage för att känna av rus Jag åt en deluxeburgare på max 1 timma innan jag bombade 1.3G krypton och kände av det ungefär 30min efter intaget och det slår på likadant som det brukar iaf för mig

Och som HellionZero sa innan att det är jäkligt skönt rus på krypton kan jag hålla med om!!!!! Jag ÄLSKAR ruset på krypton! och jag har aldrig fått nån AT på det fast jag har tagit det typ 5 dagar i rad och minst 2G per dag och sen var jag 2 dagar utan och det gick helt prima!

Hade du kört på tom mage kanske du inte hade behövt så mycket?

Citat:
Ursprungligen postat av HellionZero
Vill bara säga att de är ett jäkligt skönt rus på krypton en fråga kan man bli speedad ? En polare tog de och han va lika speedad som om han gick på tjack.

Det sägs att om man kör än liten dos blir man lite mer speedad och högre doser mer sänkt.
Citera
2010-03-21, 23:51
Medlem
Tjena!

Lånar tråd lite.
Någon som testat Krypton bulk och kan uttala sig om detta?

Vad betyder bulk?

tack,

EDIT: Kom på att bulk nog betyder att de är i en typ burk
Senast redigerad av DeZiez 2010-03-22 kl. 00:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in