2008-08-09, 09:42
Medlem
Helrens avatar
Vid Svår smärta! Jag har Ketogan - Stesolid på Recept

Hej Och Gód Morgon

OM man skulle jämnföra detta med exvis "Ketogan" Som är ett morfin liknade reletivt starkt medel!

Jag har haft Ketogan = Morfinaktiga medel "Narkotika Klassade",Temgesic 0,4Mg som är den starkaste av detta medel mm! Över 2år nu och har en otrolig värk! Så det är inte själva ruset jag är ute efter även om det skulle bli så jag då får jag väl ta det som en Positit tillägg!

Jag råkade ut för en misshandel och fick en kotkomprission i ryggraden!

Skulle det då vara sämre eller bättre? Förstår att man får sköta detta via mängden! Men är det någon som skulle kunna svara på frågan på ett ungefär iaf?

Helren

Citat:
Ursprungligen postat av puttezippo
Nu har jag en liten fundering , har för mig att en viss % av befolkningen inte tål kratom/ har inget effekt på dem.??

har intagit kratom 2 gånger. cirka 2-3+ kryddmått varje gång.(ingen sprit eller något annat inblandat)
kände inte av något förutom att varje gång så spydde jag efter cirka 5-6 timmar efter intagit.
Gick inte runt och mådde dålig(självklart känner man sig inte så het de 5 sekunderna när man försöker kämpa emot spyrorna innan de kommer)
fick bara mer salivutsöndring 1-2 minuterna innan jag skulle spy.

verkar inte vara någon skit kratom (eller vad vet jag)-var extrakt från en sida som har gott rykte av sig för sitt kratom.

Någon som har hört talats om detta "fenomen"?
Citera
2008-08-09, 10:03
Medlem
RockyRambos avatar
Allt beror på vilken dos du tar, men för att komma upp i en väldigt stark effekt jag föredrog framför morfin intog jag 50 g kratom thai löv krossade, dock inte allt på direkten, utan utspritt över 3 doser för en heldag. Ganska dyrt då det gick på 300 kr, men definitivt värt att lyxa med någon gång.
Citera
2008-08-15, 21:17
Medlem
RoomMushs avatar
Krypton Kratom, något att ha?

Hallå knarkerz!
Såg att ”elektronikshoppen” har fått in något som heter ”Krypton” och tydligen ska det vara någon form av kratom. Någon som har provat?

Peace Out!!!
Citera
2008-08-15, 21:26
Medlem
Macgarvers avatar
Nja, verkade som vanligt kratom. Skulle det vara till för att rökas eller vad?
Citera
2008-08-15, 21:27
Bannlyst
Rök inte Kratom, fastnar helt galet i pipan
Citera
2008-08-16, 02:52
Medlem
RoomMushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Nja, verkade som vanligt kratom. Skulle det vara till för att rökas eller vad?

Nja, jag tror att man kör thé precis som med vanligt Kratom. Däremot ska denna "produkt" vara väldigt stark, läs bara den informativa texten nedan...

Citat:
Ursprungligen postat av Elektronikshoppen
Krypton är en världsnyhet inom kratomindustrin och vi kan garantera er att något starkare extrakt går inte att få tag på. Vi rekommenderar enbart detta extrakt till mycket vana kratomanvändare! Krypton är mycket starkare än båda våra 15x extrakt.

Krypton är ett exklusivt kratomextrakt tillverkat enbart från finpulveriserade kratomlöv och rent kratomextrakt. Dens unika extrakt gör Krypton till ett överlägset kratomextrakt av mycket hög kvalitet.

Krypton är packeterad i en återförslutningsbar påse som garanterar produktens färskhet.

Någon som vågar vara först? hehe...
Citera
2008-08-16, 03:02
Medlem
Macgarvers avatar
Kratom är för dyrt från svenska försäljare.
Finns ingen anledning och betala mer än vad man behöver.
Citera
2008-08-16, 14:59
Medlem
Spizzes avatar
Har testat krypton. Mycket bra kratom men dyrt. Låt mig kalla det lyx kratom .

Vid 1.4g fick jag CLOSED EYE VISUALS.
Citera
2008-08-16, 15:56
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Kratom är för dyrt från svenska försäljare.
Finns ingen anledning och betala mer än vad man behöver.

Nä, precis! Dollarn ligger ju knappt över havsytan så det känns ju kass att betala så pass mkt mer bara för att det skickas från Sverige...Jag skulle iaf inte göra det...
Citera
2008-08-16, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolipop
Någon som har erfarenhet av Kratom Thai löv/pulver som skulle vilja dela med sig?

Jag ska hämta mitt Thai Kratom pulver senare idag...Du ska få ditt svar...Men jag kan berätta att jag testat Kratom 15x, och det funkade inte på mig. Tog 3gram, allt som fanns i påsen. Hoppas Thai kratom biter bättre. Har tänkt köra runt 5-6 gram till en början och sedan ta allt (10 gram) om det funkar dåligt. Vi får se hur det känns...Återkommer inom kort!
Citera
2008-08-19, 04:14
Bannlyst
Finns det någon likhet mellan kratom och hash/ marijuhana?

Kan man få parainoja på kratom eller är det bara en skön ångestdämpande känsla vilket sätt är det bäst att inta det på?

är det farligt på något sätt?
Citera
2008-08-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurt
Jag brukar käka kratom blad när jag är på besök hos min vän på Koh Pangan, Jag har aldrig mått illa av Kratom å då har jag ändå käkat ganska många löv.

går kratomen man köper på spicesweden att tugga? ska man dessutom svälja bladen?
eller hur ska man intaga den nån som har ett bra råd (helst rätt beskrivande)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in