Hej Och Gód Morgon
OM man skulle jämnföra detta med exvis "Ketogan" Som är ett morfin liknade reletivt starkt medel!
Jag har haft Ketogan = Morfinaktiga medel "Narkotika Klassade",Temgesic 0,4Mg som är den starkaste av detta medel mm! Över 2år nu och har en otrolig värk! Så det är inte själva ruset jag är ute efter även om det skulle bli så jag då får jag väl ta det som en Positit tillägg!
Jag råkade ut för en misshandel och fick en kotkomprission i ryggraden!
Skulle det då vara sämre eller bättre? Förstår att man får sköta detta via mängden! Men är det någon som skulle kunna svara på frågan på ett ungefär iaf?
Helren
Citat:
Ursprungligen postat av puttezippo
Nu har jag en liten fundering , har för mig att en viss % av befolkningen inte tål kratom/ har inget effekt på dem.??
har intagit kratom 2 gånger. cirka 2-3+ kryddmått varje gång.(ingen sprit eller något annat inblandat)
kände inte av något förutom att varje gång så spydde jag efter cirka 5-6 timmar efter intagit.
Gick inte runt och mådde dålig(självklart känner man sig inte så het de 5 sekunderna när man försöker kämpa emot spyrorna innan de kommer)
fick bara mer salivutsöndring 1-2 minuterna innan jag skulle spy.
verkar inte vara någon skit kratom (eller vad vet jag)-var extrakt från en sida som har gott rykte av sig för sitt kratom.
Någon som har hört talats om detta "fenomen"?