2010-03-30, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underdog20
och din källa är?
hur vet du att skörden slott fel. Det är för helvete ett träd vi pratar om ...... skärp dig!

har löven blåst av eller? ha-ha
NEJ LÖVEN HAR INTE BLÅST AV MIG. MEN IFALL KRYPTONET FUNGERAR SÄMRE SÅ BRUKAR DET VARA SKÖRDEN. HAR BRUKAT KRATOM OCH KRYPTOM I 5 ÅR,
Senast redigerad av D-D-R 2010-03-30 kl. 22:56.
Citera
2010-03-30, 22:26
Medlem
Det Kvittar Ifall Det är Löv Eller äppel. Du Får Bara En Viss Mäng Av Ett Träd Vilket Fall. Och Presis Som Med Opium Handlar Allt Om Skörden.
Senast redigerad av D-D-R 2010-03-30 kl. 22:43.
Citera
2010-03-30, 22:33
Medlem
ta det lungt för fan, svårt för skämt eller? tog du så illa upp, förlåt så mycket...
menar det
Citera
2010-03-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigshot
Nån som vet hur de funkar när man går igenom säkerhetskontrollen m.m på en flygplats med en liten påse krypton på sig? Kan väl knappast synas om man har påsen i fickan eller typ fasttejpad i underkläderna=)? Vet att krypton är lagligt, men vill slippa strul och beslagtaget pulver!

bror på om du ska inrikes eller utrikes. jag tror att krypton är klassat i norge och finland och några andra ställen. att tejpa den låter lite väl extremt. vore det inte lättare att ha den i resväskan.
ifall dom hittar den fasttejpad so kommer dom atomatiskt tro att det ärr knark.
Senast redigerad av D-D-R 2010-03-30 kl. 22:41.
Citera
2010-03-30, 22:39
Medlem
förlåt att jag brusade upp, har lite roid rage just nu. gick in på nätet för att lugna ner mig.
Citera
2010-03-30, 22:42
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-D-R
förlåt att jag brusade upp, har lite roid rage just nu. gick in på nätet för att lugna ner mig.
Inte Krypton rage då?
Citera
2010-03-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Inte Krypton rage då?
lite av båda,

har ändrat inlägget
Citera
2010-03-30, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Jag har ingen lust att svara längre i denna tråd......

1.Det är bara en ny skörd
2.Finns bara en tillverkare
3.Tram finns inte i denna eller den förra
4.Priset är en aningen billigare när vi kan packa själva
5.Dom gröna påsarna kommer ALDRIG tillbaka men hade dom funnits så hade dom funkat likadant som det ni har fått hem i brevlådan nu.

Mvh

det är tråkigt att höra. förutom din behandlig av pinskin så tycker jag att du gör ett bra jobb.
jag antar att du sitter i samma båt som oss. det finns ju bara en leverantör och ni får precis som vi ta det som erbjuds.
din länk tidigare avsåg vad jag förstår regeringens ny lag att kuna beslag ta saker som inte är narkotika klassade. jag tror vi alla här tycker att det är ett jävla skit och ett steg närmare staci sverige. men det är inte mycket vi kan göra utom att röstai november(vad det nu hjälper)
om det stog något om krypton så måste jag ha missat det. finns det klassning på gång?
tror vi alla skulle uppskata ett svar.
Citera
2010-03-30, 23:12
Medlem
Citat:
bror på om du ska inrikes eller utrikes. jag tror att krypton är klassat i norge och finland och några andra ställen. att tejpa den låter lite väl extremt. vore det inte lättare att ha den i resväskan.
ifall dom hittar den fasttejpad so kommer dom atomatiskt tro att det ärr knark.

Inrikes är de. Nämen varenda gång jag flygit inom sverige så har dom öppnat väskan och kollat igenom lite snabbt, har även blivit kroppsvisiterad nån enstaka gång oxå! Hittar dom en påse i fickan så är de inte så kul, hittar dom en påse i väskan så same shit. Kanske säkrare att ha den i kallingarna då! Där är dom inte o gräver mest troligt iallafall=)
Citera
2010-03-30, 23:21
Medlem
du måste ha en jävla otur. har flygit inrikes 4ggr i år har aldrig varit med om det där. men tullen och andra svin gillar ju att jävlas med vissa. om du har sån otur så är det nog bäst att ha det i kallingarna.
Citera
2010-03-30, 23:26
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
det finns ju bara en leverantör och ni får precis som vi ta det som erbjuds.
Det här är inte en fråga specifikt eller enbart till dig, D-D-R, utan snarare en fråga till återförsäljare eller vem som helst som kan tänkta sig att spekulera i frågan.

Varför skulle det bara finnas en enda leverantör? Det kan omöjligen bara finnas en leverantör av kratomlöv över hela världen, så jag utgår från att det gäller just krypton. Om nu den enda tillsatsen är koffein så borde någon mer (av rent ekonomiska intressen om inte annat) ha lockats att framställa och sälja eget krypton, eller...?
Citera
2010-03-30, 23:42
Medlem
ja det finns nog många som säljer löv och annat. men jag antar att kryptonindustrin är ungefär som resten av industrin. det finns inte så många globala försäljare. och dom som har bäst prylar brukar att få de flest köpare. nu är ju sverige ett litet land så våra försäljare har väll inte bästa förhandlingsläget.ifall man räknar ihopp alla säljare så kommer du nog upp i 10000. men hur många av dom kan konstant leverera stora kvantiteter till rimligt priser som man desutom kan lita på.
då kanche det inte blir så många kvar. sen kan det ju vara goggel efekten. det finns säkert hundra sökmotorer där ute men nästa alla använder goggel. det kanvara detsamma med krypton. alla går till samma. eller så kan det vara att vi har bara två mellanhandlare i sverige och dom är lata.och köper alltid från samma
ingen som vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in