Citat:
Ursprungligen postat av S4nt4
Jag och en kompis hade 25g Kratom (någon sorts 20x kratom). Vi tog 5g var och gjorde té på det. Smakade riktigt skit. Det var den beska smaken som kaffe har fast 100 gånger beskare. Jag hade svårt att få ned allting men lyckades tillslut efter ett tag. Min kompis hade det lite lättare att få i sig det.
Vi satt ner och kollade på teve och väntade att effekten skulle kicka in. Efter 25 min så kände jag mig mer avslappnad än vanligt. Effekten kom lite krypande och kanske efter en timme var jag helt seg och hade lite svårt att hänga med i filmen. Av spice så blir allting mer lustigt och jag brukar vara helt bäng av det men utav kratom så blev jag bara helt seg, ungefär som att vara helt nerdrogad. Jag bara låg där i soffan och var seg.
Kanske det var en timme senare (min tidsuppfattning var inte den bästa) så började jag må dåligt. Jag ställde mig upp och kände att jag behövde spy. Usch, jag sprang till papperskorgen för jag skulle aldrig hinna till toan. Spydde rakt ner i tunnan och jag satte mig ner på golvet. Min kompis frågade hur jag mådde och jag sa att jag mådde illa.
Min kompis, han hade inte fått någon effekt alls men han började må kasst senare. Jag steg upp från golvet och lade mig i soffan igen med en plastpåse i närheten ifall att jag skulle spy igen. Efter ett tag däckade jag och sov djupt.
Kratom hade effekt men inte effekten jag var ute efter. Jag gillar mera bängheten som spice ger jämfört med kratom. Utav kratom så blev jag bara helt nerbedövad och slapp. Jag testade att nypa mig själv och jag märkte att smärttröskeln var höjd. Jag kunde nypa riktigt hårt innan det gjorde riktigt ont. Jag gillar spice mycket mer än kratom.
Dagen efter kratom så är jag fortfarande lite seg men illamåendet är borta.
Jag ger Kratom 1 av 5 för jag hatar att må illa och spy. Effekten som kratom gav mig kan vara riktigt skön om man är stressad och behöver att ta det lugnt men jag föredrar mera att dra en hit spice och ligga och chilla än kratom.
Ett tips:
Mindre kratom och eventuellt postafen (receptfritt på apoteket).
Det tar också en längre tid av användning för att uppskatta kratoms otroliga krafter, inte rusgivande krafter utan ångestdämpande.
Peace 666