2008-11-17, 13:17
Medlem
Hade tänkt beställa 5g kratom idag , och nu har jag 2 frågor
syns det på pissprov?
hur länge håller effekterna i sig?
Citera
2008-11-17, 21:23
Medlem
Spizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0keyMcP0t
Hade tänkt beställa 5g kratom idag , och nu har jag 2 frågor
syns det på pissprov?
hur länge håller effekterna i sig?

Syns det på pissprov? Om det skulle synas, varför skulle du bry dig? Snälla sök innan du ställer så basic frågor.
Citera
2008-11-19, 20:22
Medlem
Omnipotenss avatar
Kratom för första gången

Tudelidu

Vet att det säkert finns andra trådar men har nog massa följd frågor.. Tänkte beställa ifrån Spicesweden... Räcker 5 G för 2 personer? Är det något att hänga i granen eller?

Läste att jag skulle brygga te av det? Bara hälla upp kokande vatten och sen hälla i det? Hur mycket ska man ha i typ??

Peace and love Omnipotens
Citera
2008-11-19, 21:06
Medlem
deadsets avatar
Jag testade det ikväll igen för andra gången, och kan bara konstatera att jag personligen tycker det är värdelöst. Första gången jag testade hände ingenting alls. Denna gång (efter en stark ordentlig dos) blev jag lite varm i kroppen i drygt en timme, och det var allt.

Det verkar dock variera kraftigt från person till person hur mottaglig man är. På mig biter det inte alls, och jag kommer inte slösa mer pengar på skiten.
Citera
2008-11-19, 21:13
Medlem
crackyys avatar
beställde en påse kratom förut på 5g och jag kände knappt ett skit ,hade väntat mig ett rus som tramadol men inte ens i närheten lika bra
Citera
2008-11-22, 22:52
Medlem
grabbar om ni vill bli rikgt kikade så ska ni ta några exctacy sen när kicken håller på att försvinna lite ska ni röka weed SHIIIIT.. snacka om kickad
Citera
2008-11-22, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stenkula
grabbar om ni vill bli rikgt kikade så ska ni ta några exctacy sen när kicken håller på att försvinna lite ska ni röka weed SHIIIIT.. snacka om kickad
Du förstår att den här tråden handlar om kratom? Laglig bark typ!?

Kommer in och mummlar om exctacy
Citera
2008-12-02, 22:57
Medlem
Fixat 5g 15x kramaton från spicesweden aldrig testat något liknande förutom tramadol och sitadon (skumma igenom tråden och fick det till att det var liknande..)

Hur får jag ut mästa möjliga av det?
Citera
2008-12-06, 13:25
Medlem
S4nt4s avatar
Jag och en kompis hade 25g Kratom (någon sorts 20x kratom). Vi tog 5g var och gjorde té på det. Smakade riktigt skit. Det var den beska smaken som kaffe har fast 100 gånger beskare. Jag hade svårt att få ned allting men lyckades tillslut efter ett tag. Min kompis hade det lite lättare att få i sig det.

Vi satt ner och kollade på teve och väntade att effekten skulle kicka in. Efter 25 min så kände jag mig mer avslappnad än vanligt. Effekten kom lite krypande och kanske efter en timme var jag helt seg och hade lite svårt att hänga med i filmen. Av spice så blir allting mer lustigt och jag brukar vara helt bäng av det men utav kratom så blev jag bara helt seg, ungefär som att vara helt nerdrogad. Jag bara låg där i soffan och var seg.

Kanske det var en timme senare (min tidsuppfattning var inte den bästa) så började jag må dåligt. Jag ställde mig upp och kände att jag behövde spy. Usch, jag sprang till papperskorgen för jag skulle aldrig hinna till toan. Spydde rakt ner i tunnan och jag satte mig ner på golvet. Min kompis frågade hur jag mådde och jag sa att jag mådde illa.

Min kompis, han hade inte fått någon effekt alls men han började må kasst senare. Jag steg upp från golvet och lade mig i soffan igen med en plastpåse i närheten ifall att jag skulle spy igen. Efter ett tag däckade jag och sov djupt.

Kratom hade effekt men inte effekten jag var ute efter. Jag gillar mera bängheten som spice ger jämfört med kratom. Utav kratom så blev jag bara helt nerbedövad och slapp. Jag testade att nypa mig själv och jag märkte att smärttröskeln var höjd. Jag kunde nypa riktigt hårt innan det gjorde riktigt ont. Jag gillar spice mycket mer än kratom.

Dagen efter kratom så är jag fortfarande lite seg men illamåendet är borta.

Jag ger Kratom 1 av 5 för jag hatar att må illa och spy. Effekten som kratom gav mig kan vara riktigt skön om man är stressad och behöver att ta det lugnt men jag föredrar mera att dra en hit spice och ligga och chilla än kratom.
Citera
2008-12-06, 14:59
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S4nt4
Jag och en kompis hade 25g Kratom (någon sorts 20x kratom). Vi tog 5g var och gjorde té på det. Smakade riktigt skit. Det var den beska smaken som kaffe har fast 100 gånger beskare. Jag hade svårt att få ned allting men lyckades tillslut efter ett tag. Min kompis hade det lite lättare att få i sig det.

Vi satt ner och kollade på teve och väntade att effekten skulle kicka in. Efter 25 min så kände jag mig mer avslappnad än vanligt. Effekten kom lite krypande och kanske efter en timme var jag helt seg och hade lite svårt att hänga med i filmen. Av spice så blir allting mer lustigt och jag brukar vara helt bäng av det men utav kratom så blev jag bara helt seg, ungefär som att vara helt nerdrogad. Jag bara låg där i soffan och var seg.

Kanske det var en timme senare (min tidsuppfattning var inte den bästa) så började jag må dåligt. Jag ställde mig upp och kände att jag behövde spy. Usch, jag sprang till papperskorgen för jag skulle aldrig hinna till toan. Spydde rakt ner i tunnan och jag satte mig ner på golvet. Min kompis frågade hur jag mådde och jag sa att jag mådde illa.

Min kompis, han hade inte fått någon effekt alls men han började må kasst senare. Jag steg upp från golvet och lade mig i soffan igen med en plastpåse i närheten ifall att jag skulle spy igen. Efter ett tag däckade jag och sov djupt.

Kratom hade effekt men inte effekten jag var ute efter. Jag gillar mera bängheten som spice ger jämfört med kratom. Utav kratom så blev jag bara helt nerbedövad och slapp. Jag testade att nypa mig själv och jag märkte att smärttröskeln var höjd. Jag kunde nypa riktigt hårt innan det gjorde riktigt ont. Jag gillar spice mycket mer än kratom.

Dagen efter kratom så är jag fortfarande lite seg men illamåendet är borta.

Jag ger Kratom 1 av 5 för jag hatar att må illa och spy. Effekten som kratom gav mig kan vara riktigt skön om man är stressad och behöver att ta det lugnt men jag föredrar mera att dra en hit spice och ligga och chilla än kratom.

Ett tips:

Mindre kratom och eventuellt postafen (receptfritt på apoteket).
Det tar också en längre tid av användning för att uppskatta kratoms otroliga krafter, inte rusgivande krafter utan ångestdämpande.

Peace 666
Citera
2008-12-06, 21:21
Medlem
S4nt4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666FaceBreaker*
Ett tips:

Det tar också en längre tid av användning för att uppskatta kratoms otroliga krafter, inte rusgivande krafter utan ångestdämpande.

Peace 666

Du har nog rätt att det bör vara mindre kratom. Läste sedan att vid överdosering så spyr man. Jag slängde resten av kratomet och jag kommer inte orka köpa något mer. Spice kommer jag däremot röka.
Citera
2008-12-07, 02:34
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666FaceBreaker*
Ett tips:

Peace 666
Jag gillar den energigivande och stimulerande känslan en del sorter har. Liksom att man får enegi i huvudet och tycker att en del ting här i livet är värt att leva för. T.ex som att gå till affären kan vara småmysigt att snacka med kassörskan. Förra gången var jag mer inne i samtalet än det jag hade köpt vilket resulterade i att jag inte visste vart jag hade lagt snusdosan jag köpte.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in