2009-08-24, 23:37
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloty
Oj, att kratomruset nästan är bättre än Tramadolruset låter i mitt tycke som ett väldigt bra betyg (Då jag själv håller Tramadol väldigt högt...)

Då återstår det att se om det blir en Krypton-dag imorgon eller en Methedrone-dag... Krypton känns inte lika farligt så det kanske blir Krypton trots allt..

Skall bli intressant att se vad du tycker. Slår kanske inte ruset man får vid högre dos av tram men vid lägre doser tycker jag man får mer ut av krypton. Blir inte lika "flummig" som av tram
Citera
2009-08-25, 08:33
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Shit alltså! 100 gram åt gången?? Gjorde du the på det då eller extraherade du det själv? Annars vore det ju inte så roligt att få i sig skiten

Nä, varför extrahera ett extrakt? Att jag beställde 100g åt gången var för att dels slippa beställa så ofta, sen slippa betala $20 i frakt(gratis frakt över $40 tror jag det var), och sen för att ha det hemma då jag använde det rätt ofta. I början var det som rekommenderat 2-3ggr/v, men sen när jag upptäckte att det funkade ypperligt för att tända av med från riktiga opiater så gick det ju mellan 5-10g/dag i nån vecka och då räcker inte 100g så långt.
Citera
2009-08-25, 22:57
Medlem
klotys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Skall bli intressant att se vad du tycker. Slår kanske inte ruset man får vid högre dos av tram men vid lägre doser tycker jag man får mer ut av krypton. Blir inte lika "flummig" som av tram

Jag tycker precis som du tror jag .

På låga doser (som jag antar att jag tog idag) så fungerade faktiskt Krypton utmärkt, över förväntan faktiskt.

Läs vad jag tyckte här: https://www.flashback.org/showthread.php?p=18383207#post18383207
Citera
2009-08-26, 07:17
Medlem
QwertHeads avatar
Hur skulle det gå att jobba på Krypton? halvslitsamt jobb 12timmars
Citera
2009-08-26, 12:28
Medlem
klotys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QwertHead

Svårt att säga då jag själv aldrig gjort det...

På Tramadol skulle jag sagt att det gick skitbra.

Men jag tycker att det borde gå bra även på Krypton, se till att ha nåt uppiggande till hands om du skulle bli trött, typ koffeintabs eller kaffe.
Citera
2009-08-26, 15:03
Medlem
longmanns avatar
Håller på att lägga av med tramadol och använder krypton för att lindra abstinensen. Tar doser på 0,25-0,3 två gånger per dag. Måste säga att det fungerar utmärkt! Fast man kan ju undra vad som verkligen är i blandningen. Skulle inte förvåna mig om folk blir tok fast i detta. Hur är det att sluta med Krypton?
Citera
2009-08-26, 17:50
Medlem
Nietzsches avatar
Citat:

Kan nog fungera. Tog 0.5 för snart 3 timmar sedan. Känns som så många andra beskriver det som en lågdos tramadol. Lite klåda och är lätt disträ. Spelar poker men glömmer bort spelet och har torskat en del pengar

Jag jobbar med människor och är rätt säker på att det inte skulle vara några problem att sköta jobbet dock.
Citera
2009-08-26, 18:15
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longmann
Håller på att lägga av med tramadol och använder krypton för att lindra abstinensen. Tar doser på 0,25-0,3 två gånger per dag. Måste säga att det fungerar utmärkt! Fast man kan ju undra vad som verkligen är i blandningen. Skulle inte förvåna mig om folk blir tok fast i detta. Hur är det att sluta med Krypton?

Jag har aldrig haft några problem med att ta stora uppehåll, varesig med vanligt kratom eller med krypton. Det beroende som kan tänkas uppstå är psykiskt, absolut inte fysiskt. Det är helt enkelt inte tillräckligt potent för att ge ifrån sig ett fysiskt beroende.
Citera
2009-08-26, 19:26
Medlem
longmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Jag har aldrig haft några problem med att ta stora uppehåll, varesig med vanligt kratom eller med krypton. Det beroende som kan tänkas uppstå är psykiskt, absolut inte fysiskt. Det är helt enkelt inte tillräckligt potent för att ge ifrån sig ett fysiskt beroende.

Låter strålande!
Citera
2009-08-26, 20:00
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longmann

Håller med pinkskin om detta.

Jag har inte tagit krypton på 1 månad. För några månader sen så körde jag flera gånger i veckan under en period. De jobbiga när man slutade va att man kände sig lite mer nere och vart trött ett tag. Men snart är det dax att beställa lite mer Usch för tramadol, det måste ju vara den drogen som funkar sämst på mig.
Citera
2009-08-26, 20:02
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Nä, varför extrahera ett extrakt? Att jag beställde 100g åt gången var för att dels slippa beställa så ofta, sen slippa betala $20 i frakt(gratis frakt över $40 tror jag det var), och sen för att ha det hemma då jag använde det rätt ofta. I början var det som rekommenderat 2-3ggr/v, men sen när jag upptäckte att det funkade ypperligt för att tända av med från riktiga opiater så gick det ju mellan 5-10g/dag i nån vecka och då räcker inte 100g så långt.

Ha ha! Nu fattar jag. Jag som flummade bara. Fick för mig att du intog 100 gram kratom per gång när du skrev att du "körde på 100 g åt gången" (såg nu att du syftade på beställningen)
Citera
2009-08-26, 20:08
Medlem
Adks avatar
Citat:

Kan meddela att det går alldeles utmärkt
Fick hem lite krypton förra Torsdagen så på fredag morgon beslöt jag mig för att lyxa till arbetsdagen lite iom att det var Fredag så jag drog i mig 0,5 och kan säga att det aldrig varit roligare att jobba. Blev flitig som en bäver och gick runt med ett leende på läpparna nästan hela dagen samt pratade och skämtade med alla jag träffade

Riktigt grym prestationshöjare faktiskt och det var inga problem att hänga med när det gällde tänkandet heller. Alla arbetsuppgifter blev roliga och intressanta tyckte jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in