2009-09-24, 23:38
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Nej, tror inte att det är en tramadol-analog i krypton för fem öre förens jag får motsatsen bevisat på ett trovärdigt sätt....

Testa att göra te på kratomlöv och du får garanterat mindre pupiller där med, det är vanligt på kratom.

End Of Story, science fiction

Visst funkar kratom också, men det är tillsatt i kryptom, därför är det så mycket potentare. Tyska forskare har i alla fall hittat O-Desmethyltramadol i kryptom, sägs det.
Citera
2009-09-24, 23:48
Medlem
Tänkte ta en 0.5a krypton fast drack ca 1 dl sprit för 30 min sen. Är de dumt och ta kryptonet nu? Har hört att man inte ska blanda med alkohol men är de farligt i så små mängder?
Citera
2009-09-24, 23:48
Bannlyst
Ja, det sägs så, men jag vill se det svart på vitt i så fall.
Ett rykte blir gärna fort en sanning, samma sak som min morbrors, mosters, kusin sa att bananerna böjs i Afrika förhand innan dem skickas med bananbåten...

Du förstår hur jag resonerar va?

Vart inne på den tyska sidan som sägs ha hittat O-Desmethyltramadol i Krypton men där står det då inget, (än?)... det återstår att se, men som det ser ut just nu är det bara rykten i mina ögon. Krypton tror jag bara är ett starkare extrakt som pinkskin säger.
Skulle däremot inte bli alls så förvånad om det innehåller just O-Desmethyltramadol eller någon annan sorts RC.

Inget man kan direkt diskutera mer just nu då ovissheten är för stor.

Peace
Citera
2009-09-25, 00:09
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Ja, det sägs så, men jag vill se det svart på vitt i så fall.
Ett rykte blir gärna fort en sanning, samma sak som min morbrors, mosters, kusin sa att bananerna böjs i Afrika förhand innan dem skickas med bananbåten...

Du förstår hur jag resonerar va?

Vart inne på den tyska sidan som sägs ha hittat O-Desmethyltramadol i Krypton men där står det då inget, (än?)... det återstår att se, men som det ser ut just nu är det bara rykten i mina ögon. Krypton tror jag bara är ett starkare extrakt som pinkskin säger.
Skulle däremot inte bli alls så förvånad om det innehåller just O-Desmethyltramadol eller någon annan sorts RC.

Inget man kan direkt diskutera mer just nu då ovissheten är för stor.

Peace

Nej okey, jag förstår precis hur du resonerar och du har alldeles rätt. Tänkte inte fullt så långt med mitt trötta sinne.

Peace!
Citera
2009-09-25, 12:33
Bannlyst
Sippar på en kopp kratomté nu, smaken va det väl inget fel på? Smakar ju som vanligt té typ. Förväntade mig nåt vidrigt..
Citera
2009-09-25, 13:02
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Sippar på en kopp kratomté nu, smaken va det väl inget fel på? Smakar ju som vanligt té typ. Förväntade mig nåt vidrigt..
Drack en kopp för en timme sedan och säger samma sak. Visst, lite konstigt smakade det men absolut inte så som jag förväntade mig.
Citera
2009-09-25, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Drack en kopp för en timme sedan och säger samma sak. Visst, lite konstigt smakade det men absolut inte så som jag förväntade mig.
Min mage diggar väl inte kratom så värst mycket samma sak på tradolan/tramadol med iofs :P
Testade slänga ner ett 0.5g i ett litet glas yougurt, hoppas de funkar... någon som testat?
Citera
2009-09-25, 14:16
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola

Sånt man mår bra av SKA inte smaka gott
Citera
2009-09-25, 14:32
Medlem
29daysagos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Sånt man mår bra av SKA inte smaka gott

off-topic som fan men men. Ditt påstående är intressant.
Varför är inte människokroppen uppbyggd så att sådant som kroppen mår bra av, typ fibrer, surkål, och all annan nyttig men halväcklig mat smakade bra, medans onyttig mat med mycket socker och fetter smakade illa?
Citera
2009-09-25, 14:45
Bannlyst
Hur som helst hoppas jag det kan lindra dagens ångest, vill inte leva mycke längre till.
Citera
2009-09-25, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 29daysago
off-topic som fan men men. Ditt påstående är intressant.
Varför är inte människokroppen uppbyggd så att sådant som kroppen mår bra av, typ fibrer, surkål, och all annan nyttig men halväcklig mat smakade bra, medans onyttig mat med mycket socker och fetter smakade illa?

Hur hade världen sett ut då? Alla mår bra och är i toppform. Därmed så orkar alla leva ut sina drömmar/ambitioner, plugga, få bra jobb osv. Inga städare, trädgårdsskötare, Mcdonaldsjobbare osv.

Nejdu, mera fett, mindre surkål!
Citera
2009-09-25, 15:07
Medlem
Str8flushs avatar
Fick i mig en liten dos krypton precis va väll bara en 0.2-03a men har fått i mig ett par bira också så börjar känna mig ganska mysig. Funderar på om man ska dricka ikväll eller bara mysa på kryptonet haha

Nån mer som blir jävligt blek i ansiktet när dom har kört mycket krypton ?
Såg fan ut som ett lik sist jag körde och kollade mig i spegeln Iofs blev det så när jag körde sub en gång förut också så har väll med blodtrycket eller nått liknande att göra.

Fan röka och krypton lär vara kanon att blanda lite synd att jag har uppehåll från rökat men det är lika bra när snutarna är i krokarna.

Må bäst folket så uppdaterar jag er ikväll lite mer om läget =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in