2009-03-09, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rani Mraz
Haha? Jag min vän knarkar inte

Rani mraz, okej
Citera
2009-03-09, 17:16
Medlem
Med tanke på hur efterbliven din trådstart är så blir man knappast förvånad över att du inte fått några seriösa svar.

Men har du ens tänkt på att HBW och krypton (kratom) är två olika sorters droger? Samt att du kanske borde vara lite mer specifik, vad är du ute efter?

Själv har jag bara erfarenhet av HBW, som jag konsumerat vid ett tillfälle och det var en spännande upplevelse. Ena stunden oerhörda magsmärtor och spykänslor. Sedan när ruset började var det stora flinet, loopar etc.

Men, som sagt, du verkar knappast påläst om något av det här, läs på ordentligt innan du ens överväger att beställa hem något.
Citera
2009-03-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Med tanke på hur efterbliven din trådstart är så blir man knappast förvånad över att du inte fått några seriösa svar.

Men har du ens tänkt på att HBW och krypton (kratom) är två olika sorters droger? Samt att du kanske borde vara lite mer specifik, vad är du ute efter?

Själv har jag bara erfarenhet av HBW, som jag konsumerat vid ett tillfälle och det var en spännande upplevelse. Ena stunden oerhörda magsmärtor och spykänslor. Sedan när ruset började var det stora flinet, loopar etc.

Men, som sagt, du verkar knappast påläst om något av det här, läs på ordentligt innan du ens överväger att beställa hem något.

Nog vet jag det, Men jag undra ju vilken som är mest prisvärd ger bäst rus nog vet jag mkt väl att de är olika sorter
Citera
2009-03-09, 17:28
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Varför inte bara läsa på om bägge sakerna? Bara på flashback står det hur mycket info som helst om både kratom och hbw.
Som någon annan sa så är de heller ens inte lika varandra, ena ger ett soft mjukare rus medans det andra ger lite mer visuella hallisar samt illamående.

Beror på vad du är ute efter :/
Citera
2009-03-09, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonsi
Nog vet jag det, Men jag undra ju vilken som är mest prisvärd ger bäst rus nog vet jag mkt väl att de är olika sorter

Jag tror inte du vet vad du pratar om, tyvärr. Det är inte som att jämföra öl och cider eller liknande. Det är olika rus så beroende på vad du letar efter så kommer du föredra det ena eller det andra.

LÄS PÅ FÖR I HELVETE!
Citera
2009-03-09, 18:06
Medlem
Ett Hunds avatar
Använd sökfunktionen.

Tråd låst.

/Moderator
Citera
2009-03-11, 11:48
Medlem
Unixxals avatar
Krypton?

En ny produkt har lanserats på Spice Noridc. Krypton. Vet någon nånting om detta preparat? Smak, effekt osv..

Tack för svar
Citera
2009-03-11, 12:23
Medlem
Ciphers avatar
Finns en stor tråd om olika sorters kratom annars.

Jag får lite utav detta Krypton i morgon. Dyrt som skam, men jag ville ha det snabbt. Återkommer med en rapport.
Citera
2009-03-11, 12:26
Medlem
Unixxals avatar
Lite konstigt. SN skrev för Kratom att det var ohälsosamt att röka. Nu har dom en hel rökmix av Kratom som man ska röka??
Citera
2009-03-11, 12:33
Medlem
zodsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unixxal
Lite konstigt. SN skrev för Kratom att det var ohälsosamt att röka. Nu har dom en hel rökmix av Kratom som man ska röka??

Rökas? Krypton gör man väl te av? Som med annat kratom.
Citera
2009-03-11, 12:47
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Jag trodde också att man skulle röka detta, det står att dos är 0,2g men inte hur man ska inta det.

Men jag har aldrig rökt kratom, bara försökt druckit det när jag var i amsterdam fick i mig 4g. Kände mig lite skön men sen tog jag en spliff av rent white widow som tog över ruset .
Citera
2009-03-11, 13:20
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zodster
Rökas? Krypton gör man väl te av? Som med annat kratom.

Man slösar bara bort det om man röker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in