2008-12-09, 19:17
Medlem
deadsets avatar
Har hällt i mig 20 ml Fenix Black Kratom, och har nu äntligen fått effekt av skiten. Tredje gången gillt, som man säger.

Det är grymt skönt. Känner för närvarande en mysig värme sprida sig över hela kroppen, och jag känner mig väldigt bekymmerslös och tillfreds med tillvaron. Väldigt mysig effekt detta.

Man blir inte stenad på samma sätt som man blir av LSA eller ZoHai; det här är en helt annan grej. Det här känns mer som min typ av drog. Man blir bara varm, lugn och mysig. ZoHai är dock roligare och flummigare.

Tummen upp för Kratom.
Citera
2008-12-09, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Har hällt i mig 20 ml Fenix Black Kratom, och har nu äntligen fått effekt av skiten. Tredje gången gillt, som man säger.

Det är grymt skönt. Känner för närvarande en mysig värme sprida sig över hela kroppen, och jag känner mig väldigt bekymmerslös och tillfreds med tillvaron. Väldigt mysig effekt detta.

Man blir inte stenad på samma sätt som man blir av LSA eller ZoHai; det här är en helt annan grej. Det här känns mer som min typ av drog. Man blir bara varm, lugn och mysig. ZoHai är dock roligare och flummigare.

Tummen upp för Kratom.

kratom är som opiater zohai är som cannabis. En extremt stor skillnad alltså.
Citera
2008-12-09, 19:48
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmore
kratom är som opiater zohai är som cannabis. En extremt stor skillnad alltså.

Jag vet. Jag testade ZoHai igår och Kratom idag, och påpekade bara hur olika effekterna är. ZoHai är en rolig drog som man blir knäpp av, medan Kratom är en mysig drog som man blir lugn och skön av. Jag gillar båda skarpt, men Kratom känns mer som min typ av drog.
Citera
2008-12-09, 21:53
Medlem
Pinkskins avatar
Kan rekomendera Krypton (påse på 3gr): Det mest potenta kratomet hittills. Dyrare än andra, okej, men väldigt drygt! Räcker med 0,3 (ungefär) för att må toppen ca: 3-4 timmar. TA INTE FÖR MYCKET BARA, jäklar vilken klåda man får... Sedan blir man också helt hysteriskt hyper (såvida du inte är nybörjare, då kommer du förmodligen tömma magsäcken rejält...). Kratom ska även tas på så tom mage som möjligt. Bör ha gått åtminstone fyra timmar sedan du sist åt något. Sedan kan i vart fall inte jag ta kratom mer än högst två dagar i rad (Krypton, övriga: en dag och sedan vänta minst en vecka).
Citera
2008-12-09, 21:56
Medlem
Pinkskins avatar
Kratom är närbesläktad med opiaterna, främst kodeinet; därför är effekten nästan exakt som ett kodeinrus. Dock mycket tydligare och långt mer utdraget. Den har till och med smärtlindrande egenskaper som kodeinet, men tar du för mycket har jag upplevt det omvända (dvs jag har upplevt ledsmärtor, typ "fantomsmärtor").
Citera
2008-12-09, 22:20
Medlem
Testade i Thailand, fultjack deluxe man mår skit av det.
Citera
2008-12-10, 01:32
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkins
Testade i Thailand, fultjack deluxe man mår skit av det.

Man är väldigt känslig till en början, och var du i Thailand hade du säkert tillgång till färsk kratom... vilket jag utgår från är extra potent.
Citera
2008-12-11, 00:50
Medlem
Spizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Kan rekomendera Krypton (påse på 3gr): Det mest potenta kratomet hittills. Dyrare än andra, okej, men väldigt drygt! Räcker med 0,3 (ungefär) för att må toppen ca: 3-4 timmar. TA INTE FÖR MYCKET BARA, jäklar vilken klåda man får... Sedan blir man också helt hysteriskt hyper (såvida du inte är nybörjare, då kommer du förmodligen tömma magsäcken rejält...). Kratom ska även tas på så tom mage som möjligt. Bör ha gått åtminstone fyra timmar sedan du sist åt något. Sedan kan i vart fall inte jag ta kratom mer än högst två dagar i rad (Krypton, övriga: en dag och sedan vänta minst en vecka).

0.3 räcker ingenstans. För en härlig stund ta 0.8-1g
Citera
2008-12-17, 22:49
Medlem
Har Kratom 5 gram på posten som jag ska hämta när jag har pengar men verkar ju inte hända nånting för en annan men en annan tycker det är skit härligt, nästa blir HBW piis
Citera
2008-12-17, 22:53
Medlem
Första och sista gången fick jag ingen effekt förutom ångest och illamående. Det är slöseri med pengar
Citera
2008-12-17, 23:02
Medlem
Ariathaxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashme
Har Kratom 5 gram på posten som jag ska hämta när jag har pengar men verkar ju inte hända nånting för en annan men en annan tycker det är skit härligt, nästa blir HBW piis

HBW mår man sjukt illa utav också.
Citera
2008-12-29, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariathaxx
HBW mår man sjukt illa utav också.

haha jag märkte det, men det var inte så farligt lite spya sen mådde man AS bra och jag älskade allting jag råder er att testa HBW det är värt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in