2008-08-02, 16:09
Medlem
fairyfellers avatar
Är inte kratom en skapligt tung drog som medför liknande bieffekter som heroin gör?
Citera
2008-08-02, 16:11
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fairyfeller
Är inte kratom en skapligt tung drog som medför liknande bieffekter som heroin gör?
jupp. och du mördar dina föräldrar om du röker brajj
Citera
2008-08-02, 16:23
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Citat:

Lyssna inte på allt vad återförsäljarna skriver. De vill marknadsföra det som en "tung" drog (som fortfarande är laglig) vilket inte alls är sant.
Citera
2008-08-02, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckt
Alltså man ska helst inte blanda Kratom med någon annan drog. Det ända som skulle vara okej att blanda Kratom med är en hallucinogen.

Varför svarar du på ditt eget inlägg, och varför ska man helst inte blanda kratom med någon annan drog? Kratomruset är ju inte så kraftigt så det tas väl lätt över av någon annan drog kan man kanske tänka sig, men ihop med kodein eller benso tycker jag det funkar bra. Hallucinogener och kratom låter mest konstigt tycker jag. (Har ej testat dock)
Citera
2008-08-02, 19:26
Medlem
RockyRambos avatar
Kratom och CB är en väldigt trevlig kombo. Sen har jag alltid haft en riktig förkärlek till opiater+benso, men det kan vara farligt om man inte är van, men det vet ni väl redan.
Citera
2008-08-02, 22:28
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laban af ridderhorskap
Varför svarar du på ditt eget inlägg, och varför ska man helst inte blanda kratom med någon annan drog? Kratomruset är ju inte så kraftigt så det tas väl lätt över av någon annan drog kan man kanske tänka sig, men ihop med kodein eller benso tycker jag det funkar bra. Hallucinogener och kratom låter mest konstigt tycker jag. (Har ej testat dock)
Eftersom jag hittade svaret efter att jag hade ställt frågan och så kan det vara bra om någon annan vill ha svar på den frågan. Vet inte riktigt varför men med Tramadol stod det då att det är farligt pga att risken för andningsdepression ökar.
Citera
2008-08-02, 22:34
Medlem
Citat:
Eftersom jag hittade svaret efter att jag hade ställt frågan och så kan det vara bra om någon annan vill ha svar på den frågan. Vet inte riktigt varför men med Tramadol stod det då att det är farligt pga att risken för andningsdepression ökar.

Å fan där ser man. Står det här i tråden att det är farligt att blanda med tramadol, eller var hittade du det?
Citera
2008-08-02, 22:44
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:

Knappast. Det är en lätt drog. En del känner inte ens av det. Det är som sagt falsk marknadsföring och lagarna i Thailand är inte verklighetsförankrade.
Citera
2008-08-03, 16:04
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Å fan där ser man. Står det här i tråden att det är farligt att blanda med tramadol, eller var hittade du det?
http://kratomtea.wordpress.com/2008/01/24/kratom-information/

Hittade det igen efter mycket sökande. Det är ju såklart (som mycket annat) endast varningar som iaf jag oftast litar på eftersom jag tar det säkra före det osäkra men jag tror det ska behövas ganska stora mängder för att det ska hända det som står där men man får ju tolka det hur man vill.
Citera
2008-08-03, 16:18
Medlem
Citat:
http://kratomtea.wordpress.com/2008/01/24/kratom-information/

Hittade det igen efter mycket sökande. Det är ju såklart (som mycket annat) endast varningar som iaf jag oftast litar på eftersom jag tar det säkra före det osäkra men jag tror det ska behövas ganska stora mängder för att det ska hända det som står där men man får ju tolka det hur man vill.

Ok, tack för infon. Och jag som tyckte att det var kanon att blanda med benso eller opiater. Jag gör dock som du och tar det lite lugnt med blandadet fr om nu.
Citera
2008-08-03, 16:46
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ok, tack för infon. Och jag som tyckte att det var kanon att blanda med benso eller opiater. Jag gör dock som du och tar det lite lugnt med blandadet fr om nu.
Varsågod. Okej, ja det hade säkert varit skönt att kombinera Kratom med någonting eftersom jag inte kände någonting av enbart Kratom. Kratom och Cannabis låter dock som en ofarlig och skön kombination, det kanske man ska testa någon gång om tillfället kommer i akt.
Citera
2008-08-05, 14:40
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
För några dagar sedan gjorde jag för första gången en sk, spökskit. Två korvar som gled ut snabbt utan att lämna ett spår, varken i toaletten eller i arslet. Igår kämpande jag mot cementbajs. En riktig opioidbajs. Men efter en del smärta fick jag ut skitet. Idag var det nästan likadant men mycket mindre smärta och lättare.

Vet inte varför det blev som det blev men tror i nuläget på att det var att jag åt up växtdelarna. Drick inte för ofta och ät inte upp växtdelarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in