2008-07-29, 09:49
Medlem
Brunbanans avatar
Kokade te en timme på låg värme (sjudade).
Tog ungefär halva min 25g påse, kände inte ett smack!! inte ens illamående.
Citera
2008-07-29, 15:23
Medlem
RockyRambos avatar
Jag köpte thai kratom för ett tag sedan, 50 g totalt. Har testat en annan sort tidigare när jag bodde i Amsterdam som det var väldigt lite tryck i, men gav det en chans till och den här gången var det ett jävla ös får jag säga. Tog 12 g först och kände en svag effekt, tyckte det var gött och bestämde mig för att ta resten av de 13 grammen från den första påsen och jag blev precis lika bäng som på morfin, låg och kliade som ett as, mådde lite illa när jag stog upp men kände en riktigt euforisk känsla när jag låg ner. Var istort riktigt nöjd.
Citera
2008-07-29, 16:17
Medlem
Brunbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Jag köpte thai kratom för ett tag sedan, 50 g totalt. Har testat en annan sort tidigare när jag bodde i Amsterdam som det var väldigt lite tryck i, men gav det en chans till och den här gången var det ett jävla ös får jag säga. Tog 12 g först och kände en svag effekt, tyckte det var gött och bestämde mig för att ta resten av de 13 grammen från den första påsen och jag blev precis lika bäng som på morfin, låg och kliade som ett as, mådde lite illa när jag stog upp men kände en riktigt euforisk känsla när jag låg ner. Var istort riktigt nöjd.

Hur intog du detta? var det fin malet?
Citera
2008-07-29, 18:28
Medlem
Spizzes avatar
Testade 1g dunder kratom med en polare. Jävlar vad det var härligt. Jag kunde inte stå i mer än 10 sekunder utan att bli så illamående att jag nästan spydde. Men när jag låg ner på rygg så kände jag en sådan otrolig eufori och jag fick även härliga dagdrömmar. Att dagdrömma med kratom var som att ha ena foten i drömmen och andra foten i verkligheten. Helt amazing.
Citera
2008-07-29, 18:34
Medlem
Spizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbanan
Kokade te en timme på låg värme (sjudade).
Tog ungefär halva min 25g påse, kände inte ett smack!! inte ens illamående.
Weird. Hade du ätit något den dagen? Försök att inte koka te det suger. Men du kanske inte kan ta upp mytragine
Citera
2008-07-29, 19:12
Medlem
Brunbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spizze
Weird. Hade du ätit något den dagen? Försök att inte koka te det suger. Men du kanske inte kan ta upp mytragine

Jag har testat flera gånger Kratom nu.
Till och med ett extrakt.

Hur ska jag inta detta, det är ganska stora lövbitar.
ska jag göra en milkshake och mixa som fasen och försöka få så lent som möjligt?
Citera
2008-07-29, 23:20
Medlem
Spizzes avatar
Citat:
Jag har testat flera gånger Kratom nu.
Till och med ett extrakt.

Hur ska jag inta detta, det är ganska stora lövbitar.
ska jag göra en milkshake och mixa som fasen och försöka få så lent som möjligt?
Milkshake ok. Testa att inta det på 100℅ tom mage (du ska inte ha ätit på 4h eller mer). Sen ska allt ner, ifall du har kokat te vet du inte ifall något Kratom gått förlorat. Ta en stor dos,( 15g+) ta allt på en gång, inte i intervaller. Good luck.
Citera
2008-07-30, 00:03
Medlem
Lolipops avatar
Någon som har erfarenhet av Kratom Thai löv/pulver som skulle vilja dela med sig?
Citera
2008-07-30, 14:02
Medlem
RockyRambos avatar
Citat:
Hur intog du detta? var det fin malet?

Jag vägde upp det på en våg och stoppade bara in en sked i käften och sköljde ner det med fun light tills allt var nere, det var relativt fint malet, inga kvistar eller så. Gick ner relativt lätt även om det inte var någon kulinarisk läckerhet direkt.
Citera
2008-07-30, 21:30
Medlem
Ourays avatar
Har prövat att blanda ner extrakt ("Full spectrum") i nyponsoppa och det funkande utmärkt, ingen äcklig eftersmak.

Ska pröva hur smaken blir av att blanda nyponsoppa med vanligt kratom (premium commercial) om en stund.
Citera
2008-07-31, 19:37
Medlem
Fuckts avatar
Kratom kombinerat med väldigt liten mängd Tramadol, farligt?
Citera
2008-08-02, 16:07
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckt
Kratom kombinerat med väldigt liten mängd Tramadol, farligt?
Alltså man ska helst inte blanda Kratom med någon annan drog. Det ända som skulle vara okej att blanda Kratom med är en hallucinogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in