2009-08-12, 19:48
Medlem
kingzyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
Så stor skillnad på 15x och krypton. Krypton är det rätta när det gäller kratom tycker jag. Och att få krypton mycket billigare utomlands tvivlar jag på.

Aha, det e så alltså? Gott då slipper jag känna mig tutad som köper Krypton.
Citera
2009-08-12, 19:51
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
Så stor skillnad på 15x och krypton. Krypton är det rätta när det gäller kratom tycker jag. Och att få krypton mycket billigare utomlands tvivlar jag på.

Det handlar inte om skillnad utan om mest rus för pengarna, eller om man använder det i medicinskt syfte vilket många verkar göra.
Citera
2009-08-12, 20:13
Medlem
Har nu testat krypton för första gången, jag har nu sulat i mig 1.5g under en period av 3 timmar och nu börjar jag bli lite skön.
Känns ungefär som ett tradolan rus, ligger i bakgrunden å kittlar en lite ungefär.

Jag har en naturligt stor resistans för opiater, är de det som gör att jag måste ta så mkt för att bli lite småskön?
Citera
2009-08-12, 20:28
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butrix
Har nu testat krypton för första gången, jag har nu sulat i mig 1.5g under en period av 3 timmar och nu börjar jag bli lite skön.
Känns ungefär som ett tradolan rus, ligger i bakgrunden å kittlar en lite ungefär.

Jag har en naturligt stor resistans för opiater, är de det som gör att jag måste ta så mkt för att bli lite småskön?

Jag testade Krypton för första gången igår, har inte tagit något Kratom på kanske 2-3 år, och blev helt utan effekt på den engramspåse jag köpte. Faktiskt så blev jag bara dålig av det hela... Nu kör ju jag sub dagligen så kanske är det, men innan jag tog mitt uppehåll för ett par år sedan så fäste iaf 15x trots subintag, vettefan vad det beror på, antagligen subben, men Kratom är ju ingen opiat dock så... Får väl ta och testa lite 15x senare och kolla...
Citera
2009-08-12, 20:47
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Jag testade Krypton för första gången igår, har inte tagit något Kratom på kanske 2-3 år, och blev helt utan effekt på den engramspåse jag köpte. Faktiskt så blev jag bara dålig av det hela... Nu kör ju jag sub dagligen så kanske är det, men innan jag tog mitt uppehåll för ett par år sedan så fäste iaf 15x trots subintag, vettefan vad det beror på, antagligen subben, men Kratom är ju ingen opiat dock så... Får väl ta och testa lite 15x senare och kolla...

Jag har testat både Kratom 15x och Fenix Black Kratom. Fick ingen påtaglig effekt. Blev lite varm i bröstet bara.

Krypton är mycket, mycket starkare, enligt mig. Det är ytterst märkligt att du inte fick någon effekt.
Citera
2009-08-12, 23:53
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag har testat både Kratom 15x och Fenix Black Kratom. Fick ingen påtaglig effekt. Blev lite varm i bröstet bara.

Krypton är mycket, mycket starkare, enligt mig. Det är ytterst märkligt att du inte fick någon effekt.

Håller med dig fullt ut. Om jag ska jämföra kratom 15x och krypton, så är det som att kratom 15x är 3 st citodon och krypton är som att tugga en 100 mg dolcontin. Så stor är skillnaden.
Citera
2009-08-13, 12:18
Medlem
Inte konstigt att ni får bättre effekt av krypton då det INTE är kratom utan en blandning av koffein och O-desmethyltramadol.
Citera
2009-08-13, 12:34
Medlem
Sothiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natanel
Inte konstigt att ni får bättre effekt av krypton då det INTE är kratom utan en blandning av koffein och O-desmethyltramadol.
Källa?
Citera
2009-08-13, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sothis
Källa?
Samma institut som knäckte nöten med spice, http://www.uniklinik-freiburg.de/rechtsmedizin/live/aktuelles.html , som har gjort testerna.

Läs mer: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=64188

Citat: The smoking mixture sold as "Krypton" contains, according to the manufacturer's specifications kratom leaves and extracts. The effect is described as stimulating and relaxing .

The Institute for Forensic Medicine in FreiBurg, Germany, has now analyzed the product. Besides caffeine, the synthetic opioid O-Desmethyltramadol is identified. This is a breakdown product of tramadol, an opioid painkiller which is prescribed with moderate to severe pain. After the consumption of O-Desmethyltramadol it turns into tramadol in the liver and because of this it is much more potent than tramadol itself

Ngn som testats för tramadol efter kryptonintag?
Citera
2009-08-13, 14:40
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natanel
Ngn som testats för tramadol efter kryptonintag?

Ja, jag har pissat i snart ett halvår och det har aldrig visat nåt på tramadol eller något annat för den delen. Det skickas till labb minst en gång i månaden för analys också.
Citera
2009-08-13, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SleePy1
Nu har jag provat XSCAPE.. funka väl men krypton är mycket bättre.. det sjuka är att en dos är en hel påse för 229kr.. så det blir inge mer av den skiten!
Har beställt en påse med. Ska dela med tjejen på påsen, hoppas det det god effekt.
Krypton har vi använt en hel del! ^^

*Edit*
Inga fler som har något att tillägga om XSCAPE ?
Citera
2009-08-13, 15:45
Medlem
Pinkskins avatar
Den där labbrapporten är fejk. Det är jag alldeles, alldeles övertygad om!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in