Citat:
Ursprungligen postat av
movingmad
Lite recensioner från de få varianter jag provat. Jag tar i princip aldrig mer än en matsked och blandar bara med kaffe. Effekten jag eftersträvar främst är fokus och produktivitet utan stissigheten man får av (olagliga) stimulanter.
*White Borneo, okänd källa, första gången. Dos 2,5g fördelat över två intag - Lätt eufori, bra fokus och produktivitet men lätt stissighet. 7.5/10
*Green Borneo från SS, dos en matsked. Högre eufori, bra fokus och produktivitet. I princip obefintlig stissighet. 9/10
*Premium Yellow Maeng Da, SS. Dos en matsked. Mycket bra fokus och produktivitet, Noll stissighet, högre avslappning och mindre eufori. Effekten kändes lättare och mer kortvarig jämfört med Green Borneo vilket kan vara fördelaktigt beroende på tillfälle. 9/10
*Green Kali, SS. Samma dos. Hyfsad fokus och produktivitet, men inte i närheten av de två ovan. Ingen större eufori men bra muskelavslappnande. Lätt till måttlig stissighet. Mildare smak än övriga. Inte min favorit. 6/10
Tack för en detaljerad beskrivning!
Hade inte white borneo någon logo, label, design?
Har testat samtliga men då du gav yellow så bra betyg får det bli den haka på i nästa beställning

Är det Supremesp*** du menar förkortat till SS?
Eller är de Scaninavi***?
Green borneo är en stor favorit tillsammans med Green maeng da men ändå sjukt hur olika man kan känna / tycka, jag skulle säga att Green kali är ett av de starkaste kratomet jag testat men du gillade inte den? Jag fick en ”hög” känsla av den som jag tidigare inte haft av kratom självklart en positiv då, hade man tagit en större dos hade de kanske det lett till illamående.
Ska testa köra 1 tesked Green borneo och 1 tesked Green kali o se vad resultat blir