2024-08-15, 12:56
Medlem
Undrar om det är möjligt att få at av att bara använda kratom litegrann senaste veckorna? Inte ens varje dag men kanske 5-6 gånger på två veckor?
Har tidigare gått på tramadol och mitt mående påminner om tramadol at mycket. Mår verkligen inte alls bra om jag inte tar kratom
Citera
2024-08-15, 13:33
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepony456
Undrar om det är möjligt att få at av att bara använda kratom litegrann senaste veckorna? Inte ens varje dag men kanske 5-6 gånger på två veckor?
Har tidigare gått på tramadol och mitt mående påminner om tramadol at mycket. Mår verkligen inte alls bra om jag inte tar kratom
Självklart kan du få AT av Kratom om du tar tillräckligt hög dos och ofta.
Citera
2024-08-15, 18:08
Någon som kan rekommendera bra tomma kapslar till just kratom?
Citera
2024-08-15, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerryseinfield
Det skulle nog egentligen göra varken till eller från. Kratom är en fantastisk substans men den är också väldigt mild (i måttliga doser i alla fall). Men absolut, om du inte har tolerans kan en låg dos vit kratom absolut ge dig en allmän skjuts i tillvaron! Några allvarliga biverkningar kommer du oavsett inte få, så det är bara prova.

White Elephant från ScandSpec är den mest energigivande jag har provat, Plantation White MD gillade jag också i det syftet.

Själv inväntar jag grön MD från Supreme, ska bli intressant att se hur den står sig mot ScSpec och TT.

Ska prova mikrodosa för syftet. Antingen står man där med vinballe i helgen eller så blir det en boost Det kommer imorgon tydligen. Från Scspec
Citera
2024-08-15, 23:41
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Känns nästan lite suspekt att det finns kratom som är såhär bra. Jag tog just ditt ord för en specifik strain på en annan sida för ett tag sen och de du sa stämde då så tvivlar inte de gör det nu också

Hehe Aa man blir lite tagen på sängen ibland i den här branschen!

Testa ultra premium, bali white, maeng da mix eller green thai. Dessa strains är brutalt potenta
Citera
2024-08-16, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Hehe Aa man blir lite tagen på sängen ibland i den här branschen!

Testa ultra premium, bali white, maeng da mix eller green thai. Dessa strains är brutalt potenta
Är den bara mer dospotent eller är effekten i sig även bättre?
Vad är dina referenser?
Senast redigerad av Rvrvrp 2024-08-16 kl. 10:34.
Citera
2024-08-16, 13:33
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Är den bara mer dospotent eller är effekten i sig även bättre?
Vad är dina referenser?
Både ock, testa deras maeng da och white Bali
Citera
2024-08-16, 14:15
Medlem
Kudos till SS som fick hem paketet innan helgen efter semestern!
Citera
2024-08-16, 15:18
Medlem
Citat:
Vad tyckte du?
Ni som beställt från dessa nyare sidor kan ju gärna vara schyssta och recensera lite (kvalitet, leveranstid etc).

Leveranstid: bra, 2-3 dagar

Kratomet (Green maeng da, enbart testat en dos á 3,2 g. Ha i åtanke att jag jämför med SS):
Ser rent visuellt bra ut. Luktar i princip ingenting och smakar lite märkligt. Om du någon gång, av någon anledning, tuggat på en kvist så påminner det lite subtilt om smaken. Smakar dock inte starkt alls. Blandar alltid med lite vatten och sveper.

Rätt kass effekt. Börjat få lite småont i halsen ca 40 min efter intag. Skulle inte rekommendera.
Senast redigerad av jeffreythugga 2024-08-16 kl. 15:41.
Citera
2024-08-16, 16:02
Medlem
Citat:
Vad tyckte du?
Ni som beställt från dessa nyare sidor kan ju gärna vara schyssta och recensera lite (kvalitet, leveranstid etc).

Nordics kan jag inte direkt rekommendera tog samma dos som jag alltid tar av kratomet från supreme och upgrade, och märkte knappt av någon effekt alls, provade plussa på 50% mer och fortfarande ingen vidare effekt.

Sen kan man undra vad dom gjort med deras mint maeng da som jag fick med som sample, smakade precis som namnet.

Leveranstiden var bra dock.
Citera
2024-08-16, 21:41
Medlem
Rookie81s avatar
Hade tänkt ersätta helgdrickandet och provade idag en kopp te med en tesked. Det kändes väl som en stor stark och varade i en timme... Bättre än inget antar jag och antagligen bättre för kroppen än alla öl jag annars tagit så det får väl funka.

Är lite besviken men samtidigt glad att jag inte blev helt väck. Och jag är knappast orolig för något beroende😂
Citera
2024-08-17, 14:36
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rookie81
Hade tänkt ersätta helgdrickandet och provade idag en kopp te med en tesked. Det kändes väl som en stor stark och varade i en timme... Bättre än inget antar jag och antagligen bättre för kroppen än alla öl jag annars tagit så det får väl funka.

Är lite besviken men samtidigt glad att jag inte blev helt väck. Och jag är knappast orolig för något beroende😂
Du bör vara medveten om att Kratom är definitivt beroendeframkallande. Undvik att ta det mer än 1-2 gånger i veckan.

Jag kan inte ha det hemma utan att ta varje dag.

Det är en opioid precis som heroin och morfin och tramadol dock inte lika beroendeframkallande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in