2009-10-08, 01:40
Medlem
Mrchrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnTiVaL
skulle jag haft ett kryddmått skulle jag hjälpt dig.. har våg men inget kryddmått!!

Tack ändå

Själv är har man kryddmått men ingen våg, men antar att jag får dela upp det som du sa.
Tror dock att ett kryddmått kan varit för lite, känner inte av något än efter ca 50 min
Citera
2009-10-08, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrchrist
Förresten hur mycket i gram räknas kryptonet på ett kryddmått?

Allt mellan 0,3-0,5g har påståtts. Så något sådant=) Men två kryddmått borde väl inte vara så farligt mkt, testa med ett, räcker ej det kör två. Har en del tolerans från div. lätta&tunga opiater, kände av ett kryddmått i alla fall.
Citera
2009-10-08, 01:59
Bannlyst
Citat:
Förresten hur mycket i gram räknas kryptonet på ett kryddmått?
Drygt 0,3 - 0,35 g.
Citera
2009-10-08, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det räckte med ett par dagars bruk för mig, och sedan började symptomen yttra sig i form av ångest, frossa och överdriven slemhinneproduktion.
För mig räckte det också med ett par dagars användning för att få en obehaglig AT.
Citera
2009-10-08, 02:16
Medlem
Mrchrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Drygt 0,3 - 0,35 g.

Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Allt mellan 0,3-0,5g har påståtts. Så något sådant=) Men två kryddmått borde väl inte vara så farligt mkt, testa med ett, räcker ej det kör två. Har en del tolerans från div. lätta&tunga opiater, kände av ett kryddmått i alla fall.

Tack för svaren.

Har dragit i mig två kryddmått under en timme nu, vilket borde bli ca 0,6g.
Får se om man känner av nått nu då, kanske är som när jag rökte CB första gången, kände inte av något och helt plötsligt satt man och asgarvade, fast detta är ju inte CB precis
Citera
2009-10-08, 02:26
Bannlyst
Citat:
Tack för svaren.

Har dragit i mig två kryddmått under en timme nu, vilket borde bli ca 0,6g.
Får se om man känner av nått nu då, kanske är som när jag rökte CB första gången, kände inte av något och helt plötsligt satt man och asgarvade, fast detta är ju inte CB precis
Var beredd på att det kan ta upp till två timmar innan du får effekt.
Citera
2009-10-08, 02:28
Medlem
Pinkskins avatar
Ett kryddmått motsvarar 1ml vätska. Ett kryddmått kan man jämföra med en vanlig nypa med andra ord. Lite väl lite då, alltså. Själv brukar jag ta ca: 0,3g Krypton, som räcker gott och väl i fyra till fem timmar. Utan överdriven klåda och ingen irritation i övrigt.
Citera
2009-10-08, 02:33
Medlem
Ugh fyfan, har spytt hela kvällen. Satan vad dum jag var som skulle ta allting.
Citera
2009-10-08, 02:45
Medlem
Mrchrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Var beredd på att det kan ta upp till två timmar innan du får effekt.

Kommer det komma smygande då eller hur blir det?
Förlåt att man kanske inte är extremt påläst om kratom och sånt, brukar oftast läsa lite om vad man har i sig dock inte denna gång

Äh fungerar inte det jag tagit så testar jag nog nån annan dag, känns dock hyfsat segt att bara skita i det när man väl använt en liten del utav det

Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Ett kryddmått motsvarar 1ml vätska. Ett kryddmått kan man jämföra med en vanlig nypa med andra ord. Lite väl lite då, alltså. Själv brukar jag ta ca: 0,3g Krypton, som räcker gott och väl i fyra till fem timmar. Utan överdriven klåda och ingen irritation i övrigt.

Hmm, får hoppas man känner av det iaf, hade ju varit guld om 0,3g räckte, fan annars går det ju åt fort som fan kan jag tänka och då känns det som att det kommer kosta för mycket för att ha det lite trevligt, då kan jag lika gärna köpa "ordentliga" grejjor för en bättre peng.
Måste ju ha råd med ölkorv också
Citera
2009-10-08, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Folk har vägt ett kryddmått Krypton, och vågen visade på drygt 0,3. Något mer om det är hårdare packat i måttet.
Citera
2009-10-08, 03:06
Medlem
Utopia.s avatar
Undrar om det är värt att beställa hem lite krypton innan det blir olagligt. Ni som prövat andra opioider, är det att rekommendera eller bara lite likt? Hur länge varar ruset?
Citera
2009-10-08, 03:20
Medlem
Mrchrists avatar
Blir ett kryddmått till sen får det fan vara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in