Jag har tagit krypton två gånger av den senaste batchen. Båda gångerna gav det mig ett liknande rus: jag blev först glad och skålade för livet, sen mer och mer mysig, vilket slutade i att jag låg halvsovandes och lyssnade på musik. Ett ganska milt rus imo. Ingen AT whatsoever.
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Kan inte någon privatperson här på forumet skicka in eget Krypton till SKL, och säga att det enligt ryktena skall innehålla O-desmetyltramadol, och att de skall kolla upp om det stämmer. Då kanske de hittar det de söker. Att de inte hittade det förra gången kan ju bero på många anledningar, som redan tagits upp i tråden.
Jag skulle kunna göra det, har ändå ingen lust att ta mitt krypton så som läget ser ut just nu. Det är något som inte står rätt till, därför vill jag inte göra det till en vana och skänker så gladeligen mina 5 resterande gram till vetenskapen och andra behövande. Frågan är bara hur man går tillväga. Måste jag fylla i den där jobbiga blanketten som finns på SKLs hemsida? Kostar det mig något? Hamnar jag i ett register :P? Etc.
Denna tråd har säkert redan nämnts, men den är intressant om man inte läst den:
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=113838
Vad det än är så är det något fishy i görningen. Krypton bör imo ses som en RC-drog bland alla andra och brukas därefter. Personligen förstår jag dock inte varför O-desmetyltramado _i sig_ är så uppseendeväckande; är det pga risken för beroende och farliga kombinationer med andra droger?