2009-11-27, 14:41
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longmann
Efter ett par månaders bruk så funkar Krypton dåligt. Får ingen värre effekt längre, ska test att trycka i mig två påsar ikväll och se om jag får nån effekt, det är ju ändå fredag.
Jag tycker du ska sitta på påsarna ett tag. Det är allmänt känt att kratom inte går att använda hur ofta, eller mycket, som helst. Gäller förövrigt alla droger...
Citera
2009-11-27, 17:52
Medlem
fenazepams avatar
är det någon som vet varför SN säljer ut krypton nu?

kan det vara på väg att bli klassat?
Citera
2009-11-27, 18:16
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
är det någon som vet varför SN säljer ut krypton nu?

kan det vara på väg att bli klassat?

Ja eftersom flashback har diskuterat krypton så länge och så mycket, så kommer antagligen kratom bli olagligt snart.
Citera
2009-11-27, 18:41
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Ja eftersom flashback har diskuterat krypton så länge och så mycket, så kommer antagligen kratom bli olagligt snart.

+1

Hur är det med att ta två dagar i rad, tänkte på toleransen? Måste väl vara okej, med bara två dagar, eller? Om inte pallar jag inte dra i mig dubbla dosen idag.
Citera
2009-11-27, 18:47
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
+1

Hur är det med att ta två dagar i rad, tänkte på toleransen? Måste väl vara okej, med bara två dagar, eller? Om inte pallar jag inte dra i mig dubbla dosen idag.

Det kan jag inte tänka mig, personligen så har jag knappt kännt av toleranshöjning även om jag käkat 3 dagar i rad(häller mig till rätt små doser dock).
Citera
2009-11-27, 18:58
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Det kan jag inte tänka mig, personligen så har jag knappt kännt av toleranshöjning även om jag käkat 3 dagar i rad(häller mig till rätt små doser dock).
Fint, tack!

Har för mig att jag läst om folk som måste _dubbla_ dosen dagen efter, låter rätt sjukt. Jag litar på din kompetens och kör ikväll igen
Citera
2009-11-27, 19:02
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Fint, tack!

Har för mig att jag läst om folk som måste _dubbla_ dosen dagen efter, låter rätt sjukt. Jag litar på din kompetens och kör ikväll igen

Det låter ju helt sjukt, visst har jag kännt av toleransökning men det tar mycket mer än en vecka för mig att dubbla dosen.

Bara du inte stämmer mig om något går fel! OBS! Jag är inte kvalificerad läkare
Citera
2009-11-27, 19:05
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Det låter ju helt sjukt, visst har jag kännt av toleransökning men det tar mycket mer än en vecka för mig att dubbla dosen.

Bara du inte stämmer mig om något går fel! OBS! Jag är inte kvalificerad läkare
Ja, samma för mig, har inte känt av någon toleransökning när man tagit några dagar i veckan en tid. Har dock aldrig raceat flera dagar i rad på just Krypton, därav frågan.

Absolut inte! Allt på flashback är ju ändå lögn...
Citera
2009-11-27, 19:14
Medlem
drag 0.4 för två timmar sedan och fyllde på med 0.2 för en timme sedan.
Känner dock inte direkt att jag får någon effekt, visst det kliar lite skönt och pirrar lite i tårna men något egentligt rus är det inte.

Hur mycket bör jag fylla på med tror ni?
Citera
2009-11-27, 19:17
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
drag 0.4 för två timmar sedan och fyllde på med 0.2 för en timme sedan.
Känner dock inte direkt att jag får någon effekt, visst det kliar lite skönt och pirrar lite i tårna men något egentligt rus är det inte.

Hur mycket bör jag fylla på med tror ni?

0.2an du fyllde på med för en timme sen lär ju knappt ha kickat in ännu, så vänta typ en kvart, och om du inte är nöjd då ta ~0.3 G. Det är vad jag hade gjort.

Testa också att boosta med nån kopp kaffe, vissa säger det funkar.
Citera
2009-11-27, 19:27
Medlem
Citat:
0.2an du fyllde på med för en timme sen lär ju knappt ha kickat in ännu, så vänta typ en kvart, och om du inte är nöjd då ta ~0.3 G. Det är vad jag hade gjort.

Testa också att boosta med nån kopp kaffe, vissa säger det funkar.

Jag avaktar lite alltså.

Har fresten rökt en del jwh under dagen, kan detta vara till min nackdel nu?
Citera
2009-11-27, 19:31
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag avaktar lite alltså.

Har fresten rökt en del jwh under dagen, kan detta vara till min nackdel nu?

Jwh skulle snarare boosta, så det ser jag inget problem i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in