2009-10-08, 03:24
Medlem
AnTiVaLs avatar
jag ska nog köra en 0.15 till.. lagom så man känner av det lite lätt bara nån halvtimma. räcker gott och väl om man ligger och softar i sängen..
Citera
2009-10-08, 03:25
Medlem
AnTiVaLs avatar
min förra bomb råkade bli lite för kratigt..
Citera
2009-10-08, 03:31
Medlem
Mrchrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnTiVaL
jag ska nog köra en 0.15 till.. lagom så man känner av det lite lätt bara nån halvtimma. räcker gott och väl om man ligger och softar i sängen..

Har nu tagit ca 0,9g under 3 timmar, känner mig lite dum men pallar inte bry mig just nu, tror jag känner av det lite dock det ända som kliar är mitt långa hår som ligger i ansiktet hela tiden
Ska nog ta å softa lite i sängen också och lyssna musik och spela tv spel

Over and out just nu iaf
Citera
2009-10-08, 03:56
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrchrist
Har nu tagit ca 0,9g under 3 timmar, känner mig lite dum men pallar inte bry mig just nu, tror jag känner av det lite dock det ända som kliar är mitt långa hår som ligger i ansiktet hela tiden
Ska nog ta å softa lite i sängen också och lyssna musik och spela tv spel

Over and out just nu iaf

hehe jag ska snart ta min dos, skrev lite på en tråd, och ska nog kolla på underbelly. Jävligt skön australiens maffia serie. Säger samma, Over and Out! Pz åhh vatten ska jag dricka till min bomb, fan va GOTT!!
Citera
2009-10-08, 03:56
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Undrar om det är värt att beställa hem lite krypton innan det blir olagligt. Ni som prövat andra opioider, är det att rekommendera eller bara lite likt? Hur länge varar ruset?
Jag har provat morfin, buprenorfin och tramadol. Jag tycker krypton är mest likt tramadol av dom. Faktiskt väldigt likt. Ruset varar ungefär 6 timmar om du tar 0,5g och lite längre om du tar mer, ca 10 timmar om du tar 1g. Jag tycker helt klart krypton är en bra drog som fungerar bättre på mig än tramadol. Buprenorfin är däremot rätt mycket bättre.
Citera
2009-10-08, 03:59
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Jag har provat morfin, buprenorfin och tramadol. Jag tycker krypton är mest likt tramadol av dom. Faktiskt väldigt likt. Ruset varar ungefär 6 timmar om du tar 0,5g och lite längre om du tar mer, ca 10 timmar om du tar 1g. Jag tycker helt klart krypton är en bra drog som fungerar bättre på mig än tramadol. Buprenorfin är däremot rätt mycket bättre.

Ja den tar tram i hästlängder, både medecinskt och rusmässigt! Jag fattar inte varför allt ska vara kemiskt, men det ligger nog nått i det rogan säger att det handlar om pengar. Men jag tycker människornas/djurens hälsa går före pengarna.
Men jag tycker inte ruset varar så långt som du säger..
Senast redigerad av AnTiVaL 2009-10-08 kl. 04:07.
Citera
2009-10-08, 04:01
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Undrar om det är värt att beställa hem lite krypton innan det blir olagligt. Ni som prövat andra opioider, är det att rekommendera eller bara lite likt? Hur länge varar ruset?

Varför måste allt bli olagligt, helt seriöst så tror jag ministrarna vill adoptera mig eller nått. Fan det är vi som jobbar så allt går runt, och det är vi tvingade till att tillsamans jobba för att få det att gå runt. Men ändå så har man en extra förälder i baken på en som viskar typ "ta en dildo och smek dig själv istället^2" och tror att dem är roliga. Fan jag stör mig så starkt på politiker så det inte är sant! Jag vill röka mitt brass och kunna ta krypton i medecins verkan!
Senast redigerad av AnTiVaL 2009-10-08 kl. 04:05.
Citera
2009-10-08, 04:57
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Folk har vägt ett kryddmått Krypton, och vågen visade på drygt 0,3. Något mer om det är hårdare packat i måttet.
Ja, något åt det hållet. Bättre att ta något för lite, till en början, än för mycket. Sedan kan man ju bättra på efter ett tag, när man väl känner att "det där var visst lite för lite". Det går bra att fylla på med nypor, eller kryddmått, varefter som. Tar man det lite försiktigt får man det perfekt. Perfekt för mig är då det småkliar lite här och där, och jag känner mig allmänt uppåt och pratglad. För mycket ger visserligen ett "noddigt" stadium, men själv blir jag då samtidigt väldigt otålig och lättirriterad. Lite "stirrig" helt enkelt; som då man druckit på tok för mycket kaffe. Men ändå inte riktigt, men det är det närmsta jag kan beskriva det.

P.S. Roligt att det inte bara är jag som är "nattuggla", för omväxlingsskull
Citera
2009-10-08, 11:04
Medlem
Till er som är vana kryptonare::
Har testat kratom 15 x funka ej på mej Men kryptonet funka faktiskt vart förvånad då jag är van opiatare, har tagit det nu i 2 dar pga att jag tänder av på tram. Detta har säkert skrivits nånstans men palla läsa alla sidor Det som många säger att kryptonet enbart funkar ett par dar i rad sen måste man göra uppehåll för att uppnå samma effekt.. Kratom/ krypton sägs ju vara bra vid opiat at därav har jag införskaffat mej det, men om det bara funkar ett par dar i rad så känns det ganska surt då opiat at-n inte går över på 2 dar. Sen är det som folk säger att man får at av kryptonet oxå så verkar detta kanske inte vara världens bästa lösning?? Men den kanske inte är lika förjäklig som tram o subb at?? Återstår att se.. Återigen väldigt förvånad att kryptonet funka och då är det inte ens opiater, har mindre pupiller än på en subb 8. Coolt Peace out.
Citera
2009-10-08, 11:09
Medlem
Krypton var det största skämtet någonsin. Köpte två påsar som förbrukades i helgen nemas reaktion trots man klämde i sig säkert 2 gram. Tur man hade riktiga godsaker hemma istället. Jag vet inte om det har att göra med min höga tolerans mot opiater/opioder. Måste ha minst 1 gram tram t ex för att få rus. Och kodein har slutat att fungera i annat syfte att det dämpar ev smärta.

Men nu har jag i alla fall prövat.
Citera
2009-10-08, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfig
Krypton var det största skämtet någonsin. Köpte två påsar som förbrukades i helgen nemas reaktion trots man klämde i sig säkert 2 gram. Tur man hade riktiga godsaker hemma istället. Jag vet inte om det har att göra med min höga tolerans mot opiater/opioder. Måste ha minst 1 gram tram t ex för att få rus. Och kodein har slutat att fungera i annat syfte att det dämpar ev smärta.

Men nu har jag i alla fall prövat.
Shit vad det verkar vara olika, kratom = bullshit men att kryptonet skulle funka på en van opiatare trodde jag verkligen inte, det verkar vara så induviduellt. Men har fått uppfattningen att kryptonet funkar bättre på dom flesta än kratomet. Synd för dej att det inte funka!!
Citera
2009-10-08, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Jag har använt mig av kratom, i olika former, mer eller mindre veckovis - med ett och annat långt uppehåll - i minst fyra års tid. Jag begriper mig inte alls på hur ni kan få sådan fruktansvärd AT? Tar ni massiva mängder då? Själv har jag aldrig känt av någon AT överhuvudtaget.

Jag blir själv förvånad när jag läser att du aldrig får nån AT!

Vad jag minns att du skrev tidigare så: tog väl du max ca 0,2g/tilfälle för att balansera upp eventuellta biverkningar. Sen läste jag ganska nyligen att du tar 0,5g-0,7g varje morgon och fyller på ibland mot kvällen, enligt vad du själv skrev (rätta mig om jag har fel)... Har lite svårt att hänga med hur ditt bruk ser ut då du skrivit lite olika saker. Jag blir inte själv dålig nästföljande dag, utan allt börjar efter första dygnet utan kratom för att stegras i några dagar för att sen ebba ut inom nån vecka... Och JA, jag får nästan samma AT på kratom som HEROIN faktiskt. Jag har varit riktigt Opitat-sjuk, och dragit i mig krypton, för att bli HELT 100% FRISK. Och det säger ganska mycket om potentialen att råka ut för Fysisk AT på kratom.. Var nån annan som tidigare också skrev att det tar bort Opitat-AT:n bra...

Jag har varit helt ärlig i min berättelse (inte för att folk ska sluta använda kratom, då jag tycker att det ska ligga i varje vuxen individs egna beslut vad man vill göra med sitt liv), utan mer för att folk ska känna till riskerna och slippa vakna upp en morgon med krypningar m.m.. Och sen undra: vad fan är detta...

Var glad om du slipper AT:n. Om jag varit under 20 år, så skulle jag ALDRIG erkänt detta. Men har lite väl mycket erfarenhet inom detta område för att bara strunta i att informera om mina erfarenheter ang detta preparat. Då jag använt Opiater i STOR utsträckning under ca 10-15år. I början såg den som en gåva från ovan. Just för att folk sa att det inte var beroendeframkallande. Men men, man behöver ju bara läsa runt i 2min på nätet för att förstå att det finns tydlig dokumentation om kratom-beroende... Och jag fick själv erfara AT efter bara 3dagars användande första gången...

Mvh
Senast redigerad av thiex 2009-10-08 kl. 16:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in