2009-10-07, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nahu
Spydde just så in i helvete. Drog upp allting jag hade i magen. Illamåendet kom på 5 minuter, och jag är väldigt blek. Mår lite bättre nu i alla fall.

Inget rus, ingen effekt alls. Kanske testar Krypton nästa gång.
Är inget direkt "rus" man får på kratom enligt mig.
Sen tog du nog lite mycket.
Citera
2009-10-07, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Är inget direkt "rus" man får på kratom enligt mig.
Sen tog du nog lite mycket.

Jo fast jag tog ju en del först och en del senare för att jag inte kände något. Skulle kanske ha väntat lite längre.
Citera
2009-10-07, 18:42
Bannlyst
Citat:
Jo fast jag tog ju en del först och en del senare för att jag inte kände något. Skulle kanske ha väntat lite längre.
Yes, det tycker jag :P
Brukar käka 40-60min efter intag, brukar slå på lite bättre då.
Men krypton är nog att föredra ändå. Bättre lycka nästa gång
Citera
2009-10-07, 18:51
Medlem
Citat:
Spydde just så in i helvete. Drog upp allting jag hade i magen. Illamåendet kom på 5 minuter, och jag är väldigt blek. Mår lite bättre nu i alla fall.

Inget rus, ingen effekt alls. Kanske testar Krypton nästa gång.
Slösa inte pengar på kratom det suger, kör på krypton det funkar faktiskt till och med på mej som har opiat at... Peace
Citera
2009-10-07, 18:54
Medlem
PenisJuices avatar
Nahu, ät inte, drick inte. ligg stilla och ta det lugnt.
kolla tv, ha nåt redo att spy i.

det var det bästa jag kom på när det hände mig iaf
mvh
Citera
2009-10-07, 19:56
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamona
Slösa inte pengar på kratom det suger, kör på krypton det funkar faktiskt till och med på mej som har opiat at... Peace
Suger inte alls! Inte de 15X-pulver jag många gånger prövat, i vart fall. Och även om det inte är lika potent som Krypton, så har det faktiskt ett något "varmare" rus än Krypton. Nästan euforiskt mysigt, relativt svagt men inte så svagt att det inte är riktigt närvarande. För mig är det: Kodein, bra kratom och sist Krypton. Av pengaskäl har det dock blivit Krypton för hela slanten de senaste sex-sju månaderna.
Citera
2009-10-07, 19:59
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Suger inte alls! Inte de 15X-pulver jag många gånger prövat, i vart fall. Och även om det inte är lika potent som Krypton, så har det faktiskt ett något "varmare" rus än Krypton. Nästan euforiskt mysigt, relativt svagt men inte så svagt att det inte är riktigt närvarande. För mig är det: Kodein, bra kratom och sist Krypton. Av pengaskäl har det dock blivit Krypton för hela slanten de senaste sex-sju månaderna.
Va? Kodein, iaf perduretas är en bra bit billigare än krypton. 0,5 mg krypton kostar ju 50 kr nu då det är rea och typ 75 kr annars, och det är typ som 150 mg kodein enligt mig.
Citera
2009-10-07, 20:13
Medlem
AnTiVaLs avatar
jag köpte fett på rean, kostar typ lika mkt som gatubrasset! så mig gör det inget..
Citera
2009-10-07, 20:35
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Jag har varit med om 2 sådana avtändningar hittills.

Och hur tacklade du dom? Väntade du bara ut dom? Förstår inte hur någon kan gå igenom en sådan upplevelse utan att balansera på gränsen till galenskap.
Citera
2009-10-07, 20:39
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Och hur tacklade du dom? Väntade du bara ut dom? Förstår inte hur någon kan gå igenom en sådan upplevelse utan att balansera på gränsen till galenskap.
Alltså det var ett rent helvete båda gångerna. Första gången hade jag massa weed att röka så då var det lite lättare än andra gången då jag inte hade någonting. Satt mest och skakade, spasmade, grinade, senast var jag vaken 60 timmar innan jag lyckades somna. Avbröt dock båda avtändningarna efter 4 och 5 dagar med mera krypton. Vilket är lite knäppt eftersom det är första 3 - 4 dagarna som är värst sedan blir det mycket lättare.

Jag balanserade på gränsen till galenskap, verkligen. Avtändningarna är det värsta jag någonsin upplevt.

Jag var i princip helt ensam under avtändningarna med untantag för något kort besök av en kompis någon timme eller så. Jag önskar att jag hade kunnat tända av i gott sällskap för det blir verkligen mycket lättare då.
Citera
2009-10-07, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Det är ju bara att gratta dej om kratom 15 x funkar på dej, känner dock ingen det funkar på..
Citera
2009-10-07, 21:05
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Alltså det var ett rent helvete båda gångerna. Första gången hade jag massa weed att röka så då var det lite lättare än andra gången då jag inte hade någonting. Satt mest och skakade, spasmade, grinade, senast var jag vaken 60 timmar innan jag lyckades somna. Avbröt dock båda avtändningarna efter 4 och 5 dagar med mera krypton. Vilket är lite knäppt eftersom det är första 3 - 4 dagarna som är värst sedan blir det mycket lättare.

Jag balanserade på gränsen till galenskap, verkligen. Avtändningarna är det värsta jag någonsin upplevt.

Jag var i princip helt ensam under avtändningarna med untantag för något kort besök av en kompis någon timme eller så. Jag önskar att jag hade kunnat tända av i gott sällskap för det blir verkligen mycket lättare då.

Jag känner igen mig till 100%. Jag önskar inte min värsta fiende den där vidriga avtändningen. Det är helt obeskrivligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in