2009-10-07, 15:23
Medlem
Shifthappenss avatar
Kanske nån som redan postat den här frågan men hur funkar det med alkohol osv? Ska på fest i helgen men vill inte dricka mig dyngrak så tänkte ta lite krypton. Men man vill ju ta en öl eller två annars blir ju kompisarna misstänksamma (jag är inte precis den personen som kommer nykter till en fest/ eller är nykter på en fest).

Uppskattar seriösa svar. Tack på förhand!
Citera
2009-10-07, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thiex
Jag får alltid ont i magen dagen efter. Får ofta illamående också! Och jag menar inte vanligt opiatillamående, då jag aldrig mått illa på heroin eller någon annan opiat heller. Utan känns mer som att det verkar vara lite surt för magen på något sätt. Bästa är att äta mat efter nån timme att man tagit dom. Har fungerat senaste gångerna faktiskt...

Mvh
Åt mat under tiden igår. Kom nyss hem från akuten, det fanns inget som direkt tydde på att det var blindtarmen. Bara hoppas att det ger sig, känns lite bättre nu iaf
Citera
2009-10-07, 17:10
Medlem
NoClasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shifthappens
Kanske nån som redan postat den här frågan men hur funkar det med alkohol osv? Ska på fest i helgen men vill inte dricka mig dyngrak så tänkte ta lite krypton. Men man vill ju ta en öl eller två annars blir ju kompisarna misstänksamma (jag är inte precis den personen som kommer nykter till en fest/ eller är nykter på en fest).

Uppskattar seriösa svar. Tack på förhand!
Drick långsamt så du känner av vad som händer, lätt att bli trött när man blandar Kypton o Alkohol.
Citera
2009-10-07, 17:28
Medlem
Shifthappenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoClass
Drick långsamt så du känner av vad som händer, lätt att bli trött när man blandar Kypton o Alkohol.

Okok...vad händer om man dricker innan man tar krypton då? Är det samma sak som gäller där, att ta små mängder?
Citera
2009-10-07, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shifthappens
Okok...vad händer om man dricker innan man tar krypton då? Är det samma sak som gäller där, att ta små mängder?
Lätt att spy har jag märkt på vänner.
Citera
2009-10-07, 17:29
Medlem
Shifthappenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Lätt att spy har jag märkt på vänner.

Ah ok, då kanske de blir att låt bli att dricka då, eller låta bli att ta krypton. En av dem ska bort
Citera
2009-10-07, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Åt mat under tiden igår. Kom nyss hem från akuten, det fanns inget som direkt tydde på att det var blindtarmen. Bara hoppas att det ger sig, känns lite bättre nu iaf
Jag och min inneboende har ont i magen idag, åt före, under och efter krypton igår. 1.3G var kan jag tippa på.
Citera
2009-10-07, 17:49
Medlem
Har dragit i mig hela påsen kratom 15x (5g). Hälften en för en timme sen, och resten nu. Känner ingenting, och jag har inte ätit alls idag. Får se vad som händer.
Citera
2009-10-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahu
Har dragit i mig hela påsen kratom 15x (5g). Hälften en för en timme sen, och resten nu. Känner ingenting, och jag har inte ätit alls idag. Får se vad som händer.
Tråkigt Hört att 15x va dålig men av hela påsen borde du ju känna.
Citera
2009-10-07, 18:01
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Tråkigt Hört att 15x va dålig men av hela påsen borde du ju känna.
För mig har fem gram varit något av minimum, men om du inte känner av någonting alls så är det förmodligen så att du tillhör dem som kratom inte biter på.
Citera
2009-10-07, 18:09
Medlem
Gravelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahu

En hel påse kratom fungerade inte för mig heller, men krypton fungerade.
Citera
2009-10-07, 18:19
Medlem
Spydde just så in i helvete. Drog upp allting jag hade i magen. Illamåendet kom på 5 minuter, och jag är väldigt blek. Mår lite bättre nu i alla fall.

Inget rus, ingen effekt alls. Kanske testar Krypton nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in