2010-04-21, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastian-.-
Har för mig att det står "Incense blend" eller något liknande på påsen, men det ska väl helst ätas. Läste någonstans att det ger ett annat rus om man blandar det med ex. spice, men inget jag själv testat.

Har inte testat krypton än men kratom ger ett ganska skönt rus. Man blir inte bäng och röd som en fisk i ögonen av det, utan mer glad, social och pigg. Man är helt klar i huvudet och det syns inte heller på en att man tagit nåt.
Dock ska det vara väldigt beroendeframkallande om man använder det en längre tid. Blir att testa krypton nån gång senare i framtiden i guess.

'KRYPTON är kratom men ett mer konsentrerat extrakt och man kan vist bli helt veck på det som på metadon eller sub har själv noddat och haft vakendrömmar på krypton och det behövs inte användas en längre tid för att ett beroende skall äga rum tog det ca en vecka första gångerna och hade alvarliga abstinensbesvär frös i badkaret fasten ajg hade skollhett vatten hade gåshud desutom, måde otroligt dåligt fysiskt hade en underlig smak i hela bröstet låter konstigt men smaken satt i bröstet
Citera
2010-04-21, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Menar du allvar? Trots deras egenheter och motsägelsefullheter så är jag säker på att Henke och Fredrik inte förmår vara så cyniska.

måste hållla med där. tycker att Henke och Fredrik är dom mest harmlösa personer jag vet om, som håller på med detta.
Citera
2010-04-21, 03:13
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Klart att de skulle det! Det är jag övertygad om.

Jag har mina dubier. I sådana fall skulle dom väl inte ha analysen blottad på sidan, och samtidigt vara fullkomligt medvetna om att vem som helst när som helst kan kontakta SKL och själv skicka in ett prov för analys.

Däremot tror jag att SKL på något sätt kan ha missat substansen. Hur vet jag inte, för jag är ingen forskare, men efter alla andra källor som dykt upp så väljer jag att tro på kvantitet över kvalitet i det här fallet, så att säga.

Jag önskar detta kunde redas ut snart en gång för alla.
Senast redigerad av deadset 2010-04-21 kl. 03:17.
Citera
2010-04-21, 03:34
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Menar du allvar? Trots deras egenheter och motsägelsefullheter så är jag säker på att Henke och Fredrik inte förmår vara så cyniska.
Ja, jag är allvarlig.

Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag har mina dubier. I sådana fall skulle dom väl inte ha analysen blottad på sidan, och samtidigt vara fullkomligt medvetna om att vem som helst när som helst kan kontakta SKL och själv skicka in ett prov för analys.

Däremot tror jag att SKL på något sätt kan ha missat substansen. Hur vet jag inte, för jag är ingen forskare, men efter alla andra källor som dykt upp så väljer jag att tro på kvantitet över kvalitet i det här fallet, så att säga.

Jag önskar detta kunde redas ut snart en gång för alla.
Vet Du om att SKL inte hittade JWH när de analyserade Spice för första gången?
Citera
2010-04-21, 03:36
Medlem
deadsets avatar
Citat:

Nej, det visste jag faktiskt inte. Där ser man.
Citera
2010-04-21, 03:48
Medlem
Citat:
Ja, jag är allvarlig.

det var för att jwh var en helt okänd produkt som dom inte hadde något test för.
O-desmetyltramadol därimot är en sen gammalt känd produkt som är lätt att testa efter.
Senast redigerad av D-D-R 2010-04-21 kl. 03:51.
Citera
2010-04-21, 04:02
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-D-R
det var för att jwh var en helt okänd produkt som dom inte hadde något test för.
O-desmetyltramadol därimot är en sen gammalt känd produkt som är lätt att testa efter.

Så hur kunde det tyska labbet finna JWH då? Är det inte förresten samma labb som även fann O-desmetyltramadol i Krypton?
Citera
2010-04-21, 09:22
Medlem
Ni som har beställt den senaste tiden har leveransen varit försenad pga vulkanjäveln?
Citera
2010-04-21, 09:41
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Ni som har beställt den senaste tiden har leveransen varit försenad pga vulkanjäveln?

Varför skulle posten lida av vulkanen?
Citera
2010-04-21, 09:53
Medlem
För att det står på postens hemsida att det är störningar pga av askan, som du säkert vet kan flygplan inte lyfta vilket kan påverka leveransen då mycket av posten transporteras med flyg.
Vet dock inte om det bara är passagerarflyg som är inställda, verkar dock vara stängda luftrum till 1400 idag
Citera
2010-04-21, 10:08
Medlem
Corvs avatar
Citat:
För att det står på postens hemsida att det är störningar pga av askan, som du säkert vet kan flygplan inte lyfta vilket kan påverka leveransen då mycket av posten transporteras med flyg.
Vet dock inte om det bara är passagerarflyg som är inställda, verkar dock vara stängda luftrum till 1400 idag
Mitt blev ivägskickat igår, och jag ska dra och hämta det nu..
Citera
2010-04-21, 10:12
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Post transporteras ofta med hjälp av passagerarflyg. Specifika postplan tror jag är ganska sällsynt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in