2009-08-05, 01:48
Medlem
Goatboys avatar
kan man blanda krypton med Xanor?
Citera
2009-08-05, 14:38
Medlem
10mgs avatar
Om man vill göra krypton-té, måste man då hälla i pulvret i kokaren, eller går det lika bra att hälla direkt i koppen då det är färdigt?
Citera
2009-08-05, 15:59
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Ursäkta om jag låter kall, men den som är så dum att han eller hon fortsätter tugga i sig Kratom även då effekten i stort sätt uteblir... (behöver jag fullfölja meningen?).
Jag ville ju bara få fram att det går, även om jag också det tycker är fett korkat.
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Om man vill göra krypton-té, måste man då hälla i pulvret i kokaren, eller går det lika bra att hälla direkt i koppen då det är färdigt?
Jag brukar bara värma vatten i en mugg i mikron och sedan hälla i pulvret när vattnet är varmt, ha i 4-5 teskedar socker för att hjälpa med smaken, röra om och dricka. Pulvret sjunker ganska snabbt till botten igen så man får röra om innan varje gång man tar en klunk. Lycka till och får man fråga vad du har tänkt dig för dos?

Edit: PS brukar vara väldigt snabba. Det borde skickas idag och komma imorgon! Det är iaf min erfarenhet av dom.
Senast redigerad av bluetech123 2009-08-05 kl. 16:04.
Citera
2009-08-05, 16:13
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Jag brukar bara värma vatten i en mugg i mikron och sedan hälla i pulvret när vattnet är varmt, ha i 4-5 teskedar socker för att hjälpa med smaken, röra om och dricka. Pulvret sjunker ganska snabbt till botten igen så man får röra om innan varje gång man tar en klunk. Lycka till och får man fråga vad du har tänkt dig för dos?

Edit: PS brukar vara väldigt snabba. Det borde skickas idag och komma imorgon! Det är iaf min erfarenhet av dom.

Tackar, då satsar jag antingen på din metod, eller blandat i en kopp té. Alternativt bomba.

Fint att höra de är snabba med leveransen. Min order står fortfarande som "Väntande", men jag antar den skickas idag då det står på hemsidan att alla ordrar skickas idag 17.00. Får hoppas det kommer imorgon.

Tänkte ta ca 400 mg som första dos, tror inte jag kvar någon opiattolerans då det var ett tag sen jag tog något nu.
Citera
2009-08-05, 16:37
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Tänkte ta ca 400 mg som första dos, tror inte jag kvar någon opiattolerans då det var ett tag sen jag tog något nu.

Jag tycker det är en alldeles för låg dos. Jag väger 60 kg och tycker att 0,75 - 1g är en bra dos även helt utan tolerans. Dock bör du inte lita för mycket på vad jag säger. Det finns definitivt en hög risk för att du kommer spy om du tar den mängd jag rekommenderar.

Ruset är mycket skönare om man tar en stor mängd på en gång än om man fyller på med mer efter ett tag. Ruset blir också bättre om man har tom mage. Att komma upp på en mugg med 1g krypton är helt underbart förutsatt att man inte blir illamående.
Senast redigerad av bluetech123 2009-08-05 kl. 16:41.
Citera
2009-08-05, 16:44
Medlem
10mgs avatar
Varför jag valde doseringen runt 400 mg är för att alla säger så pass olika, vissa att det räcker med 300 mg, andra med 1000 mg. Så det lutar nog mot att fega lite på första försöket med 400-500 mg på tom mage.

Kunde man boosta ruset med grape eller liknande förresten?
Citera
2009-08-05, 16:51
Medlem
kingzyzs avatar
Allting handlar om hur länge du har ätit det.

Det är ju inte en på liv och döduppskattning man behöver
göra, ner med en tesked i påsen in i käften svälj, gurgla med
massa vatten.

Sen dutta på vid tillfälle om du jobbar t ex.

Enda sega med krypton (enda kratom-grej) jag testat är att
toleransen kommer redan efter dag 1 så det gäller att passa
på då. Men som sagt ta ca: 0.3 - 0.6 det e ju inga probs att
ögomåtta med den differesen. Mår du gott, ta det lugnt ett tag
sen öka eller ta jättelite och försök få det att kanske räcka
så många dagar och blir det så oknarkigt som möjligt?

Efter jag tog en påse på några timmar, är som sagt inget kratom-
kännare så låg jag med näsan ner i kudden för att lindra klådan
trots hjälp av antihistaminer och drömde EXAKT som på H
Citera
2009-08-05, 18:35
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:

Gör färdigt ditt te sen häller du i kryptonet.
Citera
2009-08-06, 03:50
Medlem
jagtarenpajs avatar
Man ska ta det lugnt med doseringen vid början när man inte har någon tolerans. Jag intog en halv påse (vilket då blir 1,5 gram) efter ett par månaders uppehåll och fick en mycket stark effekt som medförde andningssvårigheter samt att jag blev inkapabel till att somna på ett dygn (eftersom jag hela tiden vaknade upp med andnöd). Kan mycket väl tänka mig att effekten kan upplevas skrämmande för de som är oerfarna med opiater.

Man ska inte underskatta krypton!
Citera
2009-08-06, 11:44
Medlem
alprazolam_s avatar
Ontopic så har jag hört att göra te på det ska funka bra, men jag lånar tråden lite och frågar hur bra det är? (Krypton)

Jag träffade en kille när jag var på LVM nyligen som sa att Krypton funkade jäkligt bra! Som sub ungefär tyckte han.
Några andra utlåtanden?

Ah jag såg just vad användaren ovan skrivit...

Han som tyckte att jag skulle testa rekommenderade en 1/3 påse, är det en bra dos?
Citera
2009-08-06, 15:01
Medlem
Lethals avatar
Tycker Krypton är rätt starkt faktist, mycket starkare än annat Kratom. Dock lite dyrt. för bara kanske 10 g Krypton så har du där några 100 g vanligt Kratom om inte mera.

Men man behöver fort rätt mkt. 0.3 räcker inte IMO utan 1,5 g så blir du skön. så bomba först kanske hälften av det, och ta resten om cirka halvtimme eller liknande om du känner att behöva ta mera för att känna nått.
Citera
2009-08-06, 15:02
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ontopic så har jag hört att göra te på det ska funka bra, men jag lånar tråden lite och frågar hur bra det är? (Krypton)

Jag träffade en kille när jag var på LVM nyligen som sa att Krypton funkade jäkligt bra! Som sub ungefär tyckte han.
Några andra utlåtanden?

Ah jag såg just vad användaren ovan skrivit...

Han som tyckte att jag skulle testa rekommenderade en 1/3 påse, är det en bra dos?

Drog i mig ca 350 mg för 45 min sedan, har inte börjat känna något nämnvärt än. Att det liknar sub låter som goda nyheter!

Håller dig uppdaterad om hur ruset känns och hur det förhåller sig mot sub
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in