2009-11-02, 17:23
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Personligen vore jag högst överraskad om någon involverad i hela förmyndar/förbuds-processen kommer att titta åt den rapporten. Den textraden kunde lika gärna varit tagen från wikipedia.
Var inte så säker på det. Just nu verkar sådant här har rätt hög prioritet. Det som fick mig att bli lite orolig är att rapporten är polisens.

Edit: Tydligen har man tillsatt koffein i Krypton...
Senast redigerad av Pinkskin 2009-11-02 kl. 17:27.
Citera
2009-11-02, 17:39
Medlem
kingzyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Krypton från prylshoppen är billigast nu. Köp inget annat än krypton, för det är den som ger mest rus för pengarna.

Klarar du av att vara vaken 2 dygn med krypton? Jag däckar alltid framåt morgonkvisten när jag försöker dygna på det. Tycker inte det direkt har någon upppiggande effekt alls om man inte tar det på morgonen.

Ja en natt är jag vaken. Blir alltså 2 dar för mig sen somnar jag på kvällen på dag numero 2
Vaknar med noll lust till nått som med allt knark, skillnaden är bara att det här går det inte fylla på med. Ett stort plus!.
Citera
2009-11-02, 18:12
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingzyz
Ja en natt är jag vaken. Blir alltså 2 dar för mig sen somnar jag på kvällen på dag numero 2
Vaknar med noll lust till nått som med allt knark, skillnaden är bara att det här går det inte fylla på med. Ett stort plus!.
Vadå går inte att fylla på med? Jag fyller på hela dagarna varje dag och har gjort så i 3 månader. Vadå går inte?
Citera
2009-11-02, 18:36
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Vadå går inte att fylla på med? Jag fyller på hela dagarna varje dag och har gjort så i 3 månader. Vadå går inte?
Har aldrig fått ens Krypton att fungera i mer än tre-fyra dagar (och då har jag redan fått ökat doseringen).
Citera
2009-11-02, 19:01
Medlem
kingzyzs avatar
Citat:

Exakt vad var det du inte förstod? Att du kan äta mer o mer bara för skoj skull
är ju klart att ser man det så, likadant som en bil som redan är fulltankad går att fylla på även om bensinen rinner vid sidan. Själva handlingen går att utföra men den ger ju inget.
För mig är det ett plus, då jag inte har vidare självdisciplin när det handlar om droger.

Förstår du nu?
Citera
2009-11-02, 20:07
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingzyz
Exakt vad var det du inte förstod? Att du kan äta mer o mer bara för skoj skull
är ju klart att ser man det så, likadant som en bil som redan är fulltankad går att fylla på även om bensinen rinner vid sidan. Själva handlingen går att utföra men den ger ju inget.
För mig är det ett plus, då jag inte har vidare självdisciplin när det handlar om droger.

Förstår du nu?
Nej vi är nog lite olika eftersom jag fått effekt på det bra mycket längre än 3-4 dagar. Man får höja doseringen bara.
Citera
2009-11-02, 22:20
Medlem
HeavyMentals avatar
Jag är inte övertygad av den rapporten.
Har man tillstatt koffein, så kan man lika gärna ha tillsatt annat.
I rapporten står ju faktiskt bara att det inte påträffats "doping, narkotika eller hälsofarlig vara".
Därmed kan det ju innehålla tillsatser som inte är klassade.
Rätta mig om jag har fel, men fungerar inte dylika labbundersökningar så, att man specifikt måste leta efter ett ämne för att hitta det? Man lägger ju inte lite pulver i en apparat, sen skriver apparaten ut en innehållsförteckning..
Dvs man måste veta vad man letar för att hitta det.
Citera
2009-11-02, 22:38
Medlem
Pinkskins avatar
Ante mig faktiskt!
Citera
2009-11-02, 23:00
Medlem
HeavyMentals avatar
Ja jag är obotligt skeptisk tills jag överbevisats.
SKL's uppgift är ju trots allt att kolla att det inte finns något olagligt i krypton,
men finns där fler tillsatser än koffein, så torde det ju vara någon än så länge laglig substans,
som inte syns vid standardanalyser som denna.
Annars skulle ju bluffen avslöjats för länge sen.
Så var det väl även med spice, nog torde SKL och andra motsvarande myndigheter i andra länder analyserat det med utan framgång innan det där tyska labbet hittade "kryddan"
Senast redigerad av HeavyMental 2009-11-02 kl. 23:07.
Citera
2009-11-03, 00:35
Medlem
Pinkskins avatar
Jag tycker labbrapporten visar på att de listar sådant de hittat i Krypton, inte bara om det är lagligt eller inte. Du menar att producenterna använt sig av en hittills okänd opioid? Hur troligt är det på en skala?
Citera
2009-11-03, 02:07
Medlem
Str8flushs avatar
Polaren tipsade mig om att dom har sänkt priset igen på krypton så la en beställning till.
Verkar som det inte är alla som gillar ruset på krypton, Jag älskar det iaf finns inget bättre än att dricka en kopp och bara mysa framför tvn eller datorn.
Citera
2009-11-03, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Jag tycker labbrapporten visar på att de listar sådant de hittat i Krypton, inte bara om det är lagligt eller inte. Du menar att producenterna använt sig av en hittills okänd opioid? Hur troligt är det på en skala?
Det framgår inte ens av rapporten huruvida de letat efter O-desmethyltramadol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in