2009-11-26, 15:50
Medlem
Käka nyss krypton info,,

Köpte 6g kratom. Blanda ut 3g med vatten men smaka så jävla skit så gick inte att dricka så gjorde en 1,5g bomb. Hur lång tid tar det innan det slår och visst funkar bomb? är 1,5g för mycket eller? Har kört ganska mycket opiater tidigare men det är ju inte samma ämne.. Tack på förhand
Mvh
Citera
2009-11-26, 15:53
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blastberga
Köpte 6g kratom. Blanda ut 3g med vatten men smaka så jävla skit så gick inte att dricka så gjorde en 1,5g bomb. Hur lång tid tar det innan det slår och visst funkar bomb? är 1,5g för mycket eller? Har kört ganska mycket opiater tidigare men det är ju inte samma ämne.. Tack på förhand
Mvh

Men vad i helvete? Du kunde inte läst lite om krypton INNAN du hävde i dig 3x rekommenderad max-dos?

Enligt mig är 1.5gram förmycket men det är ju ingenting att göra åt nu. Verkar dock som en del häver i sig nått åt det hållet så det är bara försöka må bra.

Om du nu har tagit massa opiater innan så måste jag fråga, gör du samma sak med kodein, sub eller oxy? (alltså struntar i att läsa doseringsanvisningar)
Citera
2009-11-26, 15:54
Medlem
10mgs avatar
1,5 G är en hög dos, den bör du definitivt känna av! Om du inte har en monstertolerans sen innan, har för mig att opiater och kratom är korstoleranta.

Och ja, bomba funkar fint. Helst på tom mage, slår snabbare då. Nu var det ett tag sen jag tog, men för mig tar det runt 45 min för det att slå, då på tom mage.
Citera
2009-11-26, 15:55
Medlem
Yohomies avatar
Tog typ 1,2g nåt sånt första gången, blev alldeles lagom för mig. Det är nog högst individuellt.
Citera
2009-11-26, 16:10
Medlem
Lowercase nae det gör jag inte. Men det är ju fan en annan sak. Du kan ju fan inte gämföra två starka opiater mot en växt internet grej. Lite skilldnad. Har ju läst lite om Krypton och har kompisar som kört det och har legat på 5g så därför tänkte jag inte att det kan vara någon risk. plus att sub kräver sjukt mycket för att kunna oda på.
Citera
2009-11-26, 16:15
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Lowercase nae det gör jag inte. Men det är ju fan en annan sak. Du kan ju fan inte gämföra två starka opiater mot en växt internet grej. Lite skilldnad. Har ju läst lite om Krypton och har kompisar som kört det och har legat på 5g så därför tänkte jag inte att det kan vara någon risk. plus att sub kräver sjukt mycket för att kunna oda på.

Jag menar verkligen inte att vara otrevlig, men bara för att något kommer från växter och säljs på internet så behöver det inte vara värdelösa substanser utan effekt.
Citera
2009-11-26, 16:19
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:

Vad tror du opiater kommer från?
Citera
2009-11-26, 16:20
Medlem
Underdarks avatar
Citat:

Hehe, så morfin från opievallmon är inte starkt? (var tvungen)

5g låter dock helt sjukt överdrivet, vad har du för pundarvänner egentligen?
Citera
2009-11-26, 16:21
Medlem
Chims avatar
Krypton eller Kratom? Om kratom, vilket extrakt osv?
Citera
2009-11-26, 16:32
Medlem
Sen är väl det verksamma ämnet i krypton endå kemiskt tillsatt.
Citera
2009-11-26, 16:35
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morbidru
Sen är väl det verksamma ämnet i krypton endå kemiskt tillsatt.

Nej, det är det inte. Det lär dessutom inte vara helt ofarligt att överdosera heller.
Citera
2009-11-26, 16:36
Medlem
xDiamondxs avatar
Körde själv 500+500 och får väl säga att första dosen hade räckt bra, andra dosen lämnade mig sömlös hela natten, men var iofs skönt.
Men det var första gången på opiater för mig, 1,5-2g låter ganska vanligt hos folk som har tolerans.

Om jag får min egna djäkla leverans någon gång så ska jag definitivt börja lågt, då låga doserna verkar vara mer uppåt så man inte bara ligger där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in