2021-08-08, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Jag hoppas faktiskt att det blir olagligt så man inte kan få tag på det mer och inte har nåt annat val än att sluta.
Försökt sluta fler gånger än jag vill medge. Jag hatar att vara beroende av denna sörja.

Kolla på psyched substance video Why I stopped taking kratom
Huvudet på spiken..
Har du funderat på att ta kontakt med öppenvården alternativt NA i din kommunen?

Opiatberoende kan vara jääävligt svårt att bryta själv.

Citat:
Ursprungligen postat av ddoft
Så, hur har det gått? Var den något att hurra över? Är själv sugen att dra hem den men tycker de senaste ordrarna från SS har varit lite sisådär och har därför kört på KS ett tag. Dock lockar SSs priser något mer och är därför sugen att klicka hem en order.
Deras RED HULU KAPUA Är svag, köp ej.
Citera
2021-08-08, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ddoft
Så, hur har det gått? Var den något att hurra över? Är själv sugen att dra hem den men tycker de senaste ordrarna från SS har varit lite sisådär och har därför kört på KS ett tag. Dock lockar SSs priser något mer och är därför sugen att klicka hem en order.
Jag har fått hem det men har inte hunnit ge den ett ärligt försök än. Har kört på Red Kapaus, men imorgon kväll ska jag ta två teskedar, så får se då om det är nåt att ha
Citera
2021-08-08, 22:54
Medlem
Tjena finns det någon drog som är en god combo till kratom. exempel cannabis eller liknande
Citera
2021-08-09, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borat92
Jag har fått hem det men har inte hunnit ge den ett ärligt försök än. Har kört på Red Kapaus, men imorgon kväll ska jag ta två teskedar, så får se då om det är nåt att ha
Okej, tack för svaret. Valde ändå igår att beställa Borneon och den verkar ha skickats redan nu på morgonen så förhoppningsvis dyker den upp imorgon. Nu håller vi tummarna på att dom tagit hem något av klass

Förövrigt rekommenderar jag KS's gröna maeng da. Bra lugn och kroppslig myskänsla. Absolut en av de bättre batches jag testat. Synd bara att du får 100g av KS men 250g för samma pris hos SS :/

Citat:
Ursprungligen postat av z3ckl1z
Tjena finns det någon drog som är en god combo till kratom. exempel cannabis eller liknande
Personligen tar jag kratom när jag inte kan/vill ta något som ger ett påtagligt rus då det lätt tar över känslan från kratomet. Det enda jag egentligen tar tillsammans med kratom är koffein.

Kom iofs på att jag tagit kratom tillsammans med syra ett par gånger. Men då har syftet varit att försöka minska syrans body load.
Senast redigerad av ddoft 2021-08-09 kl. 09:32.
Citera
2021-08-09, 12:23
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Har nu tagit kratom ett tag och gjort ett avslut på det. Kände ingen som helst avtädning.
Citera
2021-08-09, 13:26
Medlem
Citat:
LAST DAY to comment on how Kratom has changed your life! Every comment gets us closer to stopping an international ban in 37 Countries!

https://www.reddit.com/r/kratom/comm...m_has_changed/

In och skriv!: https://www.protectkratom.org/whocomments
Citera
2021-08-09, 20:29
Medlem
Ni som beställer ifrån KS, finns det nån möjlighet där att få hämta ut det på närmaste postombud? Jobbar borta i veckorna så vill inte att paketet ska bli liggandes utanför dörren till lägenheten flera dar i rad. Eller går deras paket när i brevinkast?
Citera
2021-08-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Har nu tagit kratom ett tag och gjort ett avslut på det. Kände ingen som helst avtädning.
Hur länge har du tagit Kratom och vilka doser låg du på? Skönt att du klarade dig utan AT 😊
Citera
2021-08-09, 21:01
Medlem
Citat:
Ni som beställer ifrån KS, finns det nån möjlighet där att få hämta ut det på närmaste postombud? Jobbar borta i veckorna så vill inte att paketet ska bli liggandes utanför dörren till lägenheten flera dar i rad. Eller går deras paket när i brevinkast?
Du kan beställa det till närmsta post restante ställe och hämta ut det där.

https://www.postnord.se/en/receiving...poste-restante
Citera
2021-08-10, 11:15
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Hur länge har du tagit Kratom och vilka doser låg du på? Skönt att du klarade dig utan AT 😊
Ca 15g i två månader varje dag. Har tänt av från benzo och opiater och det var betydligt värre.
Citera
2021-08-10, 15:08
Medlem
Kan rekommendera en riktigt bra shop från Nederländerna.

Gopure.shop

Tar 5 arbetsdagar innan det anländer till postombud.

Kan rekommendera alla hans gröna sorter och vita.

Betala inte skit som finns i sverige, lägg lite extra pengar och få kvalitet istället.

Har det gott!
Citera
2021-08-10, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z3ckl1z

Brass och h gabapetin är favoriterna att blanda med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in